Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aika turhauttava toi Tinder

Vierailija
25.11.2021 |

Ei oikein osumia tule. Monta kuvaa on ja ihan hyvä kuva on. Mutta en tiedä. En varmaa oo kiinnostavan näköinen sitte. Eipä voi mitään.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuuluu mielisairaalaan. On hullu ja naista ei tule koskaan saamaan.

Vierailija
22/66 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin haluaisin nähdä miltä Allu näyttää, kun on omasta mielestään niin komea ja silti ei kelpaa. Aika mielenkiintoinen yhtälö.

Vaikka Allu olisi Suomen komein mies, ei tuolla ruikutuksella pitkälle pääsisi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itelläkään ei yhtään osumaa. Nainen olen. Olen avoimesti biossa kertonut olevani mielenterveyskuntoutuja. Ei paljon tykkäyksiä satele.

Voisit mulle kelvata. Itekkää en saa osumia. Ihmettelen vaan.

Vierailija
24/66 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole hullu ja en kuulu. Käyn töissä ja tykkään työstäni sekä olen siinä hyvä ja mulla on perus hyvin asiat nykyään.

Vierailija
25/66 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole hullu ja en kuulu. Käyn töissä ja tykkään työstäni sekä olen siinä hyvä ja mulla on perus hyvin asiat nykyään.

Tiedätkö mikä sun äo on? Epäilen että alkaa kasilla.

Vierailija
26/66 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turpiin tuollainen ruikuttaja vain saisi. Naisilta.

Vierailija
27/66 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap jonkun matchin saisikin, niin karkottaisi heti naisen jatkuvalla jankkaamisella.

Vierailija
28/66 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö mikä sun äo on? Epäilen että alkaa kasilla.

MItä sillä on väliä.. Niin mitä hittoa sillä on väliä?

Vierailija
29/66 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

V i t u t t a a tämmöiset ruikuttajat.

Vierailija
30/66 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eikähän tää ollu tässä.. kohta töihin yöksi ja onneks töissä menee hyvin. En jaksa näitä ihmisiä ja ketään heido.

Vierailija
31/66 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin haluaisin nähdä miltä Allu näyttää, kun on omasta mielestään niin komea ja silti ei kelpaa. Aika mielenkiintoinen yhtälö.

Ihan tavisjantteri. Laittoi joskus kuvansa S24:lle. En tiedä miksi väittää olevansa komea.

Vierailija
32/66 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavisjantteri. Laittoi joskus kuvansa S24:lle. En tiedä miksi väittää olevansa komea.

No kyllä silti olen paljon erittäin paljon saanut netistä naisia ja baaristaki tällä naamalla ja pituudella sorke vaan :D.

Vierailija
33/66 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä silti olen paljon erittäin paljon saanut netistä naisia ja baaristaki tällä naamalla ja pituudella sorke vaan :D.

No mitäs sitten valitat?

Vierailija
34/66 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska nyt en saa naista ja parisuhdetta.. ja ihmettelen kovasti.. kaipaisin läheisyyttä mutta en kelpaa naisille enää.

Vierailija
35/66 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan kaunis nainen (miesten mielestä), mutta en saanut Tinderissä juurikaan matchejä. En siellä kauaa viihtynytkään. Mieluummin tapaan miehiä livenä, jolloin heti tuntee kemian, tai sen puutteen.

Vierailija
36/66 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska nyt en saa naista ja parisuhdetta.. ja ihmettelen kovasti.. kaipaisin läheisyyttä mutta en kelpaa naisille enää.

Kyllä sulle on täällä kerrottu mistä kiikastaa. Eli miksi vielä ihmettelet? Sinä olet erilainen ihminen, et normaali. Pelkkä normaali ulkonäkö ei riitä. Pitää olla älykkyyttä. Sitä sinulla ei ole eikä tule. Joten nyt voit lopettaa ihmettelyn.

Vierailija
37/66 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tykätä niistä itsensä tasoisista niin tulee mätsejä

Juuri niitä yritän.. mutta en saa macheja heiltäkään. En oikein ymmärrä. Naiset nähneet kuvani ja sanonut että näytän hyvältä ja outoa.

Aa, olet mies. Silloin tulee mätsejä vain reippaasti omaa tasoa alemmilta naisilta..

Vierailija
38/66 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihan kaunis nainen (miesten mielestä), mutta en saanut Tinderissä juurikaan matchejä. En siellä kauaa viihtynytkään. Mieluummin tapaan miehiä livenä, jolloin heti tuntee kemian, tai sen puutteen.

Mitä ihmettä mikset saa osumia jos olet kaunis nainen-- ei voi olla todellista?

Vierailija
39/66 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tykätä niistä itsensä tasoisista niin tulee mätsejä

Juuri niitä yritän.. mutta en saa macheja heiltäkään. En oikein ymmärrä. Naiset nähneet kuvani ja sanonut että näytän hyvältä ja outoa.

Aa, olet mies. Silloin tulee mätsejä vain reippaasti omaa tasoa alemmilta naisilta..

En halua ihan ketä vain... haluan oman tasosen naisen tavis pullukan.

Vierailija
40/66 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sulle on täällä kerrottu mistä kiikastaa. Eli miksi vielä ihmettelet? Sinä olet erilainen ihminen, et normaali. Pelkkä normaali ulkonäkö ei riitä. Pitää olla älykkyyttä. Sitä sinulla ei ole eikä tule. Joten nyt voit lopettaa ihmettelyn.

Niin mitä sitte.. on meitä erilaisiaki ihmisiä? No kyllä pitäs riittää. No pitäskö olla joku maisteri tai tohtori.. ei kaikista tule älykkäitä?