Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aika turhauttava toi Tinder

Vierailija
25.11.2021 |

Ei oikein osumia tule. Monta kuvaa on ja ihan hyvä kuva on. Mutta en tiedä. En varmaa oo kiinnostavan näköinen sitte. Eipä voi mitään.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on, mutta täyttä totta monelta osin toki. Ei kukaan normaali mies saa Tinderissä matcheja Suomessa. Jos matcheja haluat, niin kokeile Tinderiä miesmallin kuvalla. Huomaat, kuinka totta on naisten valheet: "Ulkonäkö ei merkitse yhtään niin paljoa, kuin itsevarmuus, ITSEVARMUUS on kaiken a ja o"... Noh...

Vierailija
42/66 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihan kaunis nainen (miesten mielestä), mutta en saanut Tinderissä juurikaan matchejä. En siellä kauaa viihtynytkään. Mieluummin tapaan miehiä livenä, jolloin heti tuntee kemian, tai sen puutteen.

Jos olisi mahdollisuus tavata naisia livenä, niin en ikinä käyttäisi tuota jäteapplikaatiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin haluaisin nähdä miltä Allu näyttää, kun on omasta mielestään niin komea ja silti ei kelpaa. Aika mielenkiintoinen yhtälö.

kyllä olen kivan näkönen mutta ihan sama ku en tuu koskaa enää naista saamaan.. hyppäis vaaj unan alle

Vierailija
44/66 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tinderin naiset on täysiä nirppanokkia laihoja kauniita.. juovat viiniä ja matkustelevat.. luulevat olevansa rikkaita.. emmäkää kelpaa niille suht ok näkösenä pitkänä miehenä.

Vierailija
45/66 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkööt naiset tikkunsa sitten ku ei kelpaa... oon jo huomannu että oon aika pohjalla.

Vierailija
46/66 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena saan satoja matcheja ja sieltä valkkaan muutamat parhaimmat joiden kanssa jatkan juttua.

Miehet valittaa, kun ei jutella. Jos 20 laittaa päivässä pelkän moi! Tai profiilissa ei kerrota laajasti itsestä, niin turha luulla että onnistaa.

Mielenkiintoiset avaukset ja profiilit toimii.

Vierailija
47/66 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se täydellinen mersumies laattikoleuka kelpaa jolla ei ole kaljamahaa ja nuorempi mies kyllä se kelpaa

Vierailija
48/66 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena saan satoja matcheja ja sieltä valkkaan muutamat parhaimmat joiden kanssa jatkan juttua.

Miehet valittaa, kun ei jutella. Jos 20 laittaa päivässä pelkän moi! Tai profiilissa ei kerrota laajasti itsestä, niin turha luulla että onnistaa.

No onnea.. sä ootki nirppanokka.. sulle kelpaa vaan komeat laattikkoleuat.. voi jestas olet typerys. No minulla on monta kuvaa ja profiiliteksti.. en silti saa matcheja. anna paljo osumia naisille oman tyylisille.

Vierailija
49/66 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provohan tämä on, mutta täyttä totta monelta osin toki. Ei kukaan normaali mies saa Tinderissä matcheja Suomessa. Jos matcheja haluat, niin kokeile Tinderiä miesmallin kuvalla. Huomaat, kuinka totta on naisten valheet: "Ulkonäkö ei merkitse yhtään niin paljoa, kuin itsevarmuus, ITSEVARMUUS on kaiken a ja o"... Noh...

Olisitte iloisia Puolan ja Bulgarian helmistä. Nehän suostuu puhumaan.

Voitte miettiä motiiveja.

Vierailija
50/66 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen noin tasoa 7 ..hieman ylipainonen vatsakas mies.. annan osumia tavis pullukoille.. en saa heiltäkään tykkäystä.. mitä naiset meinaa.. ettikööt komean palstaprinssin sitten.

Vierailija
51/66 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihan kaunis nainen (miesten mielestä), mutta en saanut Tinderissä juurikaan matchejä. En siellä kauaa viihtynytkään. Mieluummin tapaan miehiä livenä, jolloin heti tuntee kemian, tai sen puutteen.

Meiän kaverilla kävi just noin. Jäi huomioitta niin livenä kuin Tinderissä. Erehtyi aluksi vahingossa rikkaita etsivien naisten saitille.

Löysi tätä kautta oman kullan. Painotti jo tavatessa ettei hae sivustosta huolimatta sponssaajaa. Sinällään outoa et vasta tuolta löyty 😳

Vierailija
52/66 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä oikein joskus ennen sain nuorempana osumia naisilta.. eikö naisille kelpaa enää keski ikäinen 36 v mies?

Vierailija
53/66 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyää vain tinderissä kauniita missejä laihoja.. niin laihoja ja koulutettuja vähintää amk tutkinto.. itse en ole käynyt mitää tommosia.. ja oon ihan amis perus huonolla palkalla.. mut en kelpaa niin en.

Vierailija
54/66 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI mistään taida löytää naista. Olis pitäny pitää existä kiinni ja nyt on sinkkuna eikä kelpaa tässä 36 v enää kellekkään

t. turhautunut yksinäinen mies

Vierailija
55/66 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi päälle ylipaino ja kaljamaha.. niin ei kelpaa missää nimes ei ei

Vierailija
56/66 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojuu naisena saa paljon mätsejä jos kuvissa paljon pyllistelee ja ottaa niitä noloja saliposeerauksia selkä notkolla :D itse oon tosi nätti, mutta en tuollaiseen alentunut joten vientiä ei ollut ”paljon” 🤷🏼‍♀️ Yksi tuttava sanoi että jos naisella ei paljon kuvia ole kropasta miehet ajattelee heti että sillä on varmaankin ylimääräistä ja painaa rastia 😂

vaikka niitä mätsejä paljon saisi niin mikä se niitten laatu sitten onkaan on eri asia… its the quality not the quantity

Vierailija
57/66 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ilmeisesti hyvin toimii?

Vierailija
58/66 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en mallia hae. Tasavertaista kumppania sen sijaan kyllä. Normaaliudessa ei ole mitään pahaa, päinvastoin. Ei kaikki naiset tinderissä ole, joten ei kaikkia naisia kannata myöskään lähteä niputtamaan samaan lokeroon.

Ikävää kuulla, että kokemukset huonoja :/

Itse naisena en osaa sanoa millaisia naisia tinderissä jne on ja mitä he etsivät. Tunnen kuitenkin itseni ja monia muita samoin tavoin ajattelevia naisia.

Harmittaa teidän miesten ja monien muiden yksinäisten puolesta, kun kohtaannot eivät mene yksiin. Se kehittää vaan negatiivisuuden ja pessimistisyyden kehää.

Vierailija
59/66 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bannia loppuillaksi spämmäämisen perusteella, sitäkö taas toivot? Jokaisen itsepuhelukommenttisi ilmoitan asiattomaksi ja kun ylläpito herää ja saa tarpeekseen siitä, että sinun IP-osoitteestasi tulee kymmeniä asiattomia kommentteja, se laittaa sille lopun.

En ole ap eikä ketjun aihe kiinnosta hilanvattua, mutta bänni-impeys on vielä jäljellä. Ehdotan, että käyttäisit sisällötöntä aikaasi myös minun viestieni asiattomaksi ilmoittamiseen ilman, että minun täytyy sortua pejoratiivisuuteen. Kiitos sinulle utra mymmeli jo etukäteen. Ps lukekaa HS:n tilaajapalvelun Tinder-artikkeli, jossa avataan gamifikaatioilmiötä ja sitä miten valaskuluttajilta ( eniten sovelluksen maksullisia toimintoja käyttävä ryhmä ) nyhdetään hetken hedonian avulla Tinderissä tuhka-arinan ruostekin. Tarkoitus on siis pitää valaskuluttajat sovelluksen orjina mieluiten ikuisesti.

Vierailija
60/66 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä ihan turhauttava mesta tinder.. Olen kivan näkönen mies käyn töissä ja vähän erilainen kun muut. Masennusta ja semmosta. Ei vain tule ollenkaa niitä matcheja ja turhauttaa koko mesta jotenki ja ei tiedä mistä sen naisen löytäisi.