Rakas sinusta on tullut pullukka 19.2.
24v., 3 lasta jotka hankittu vuoden välein. Tuli raskaaksi 2 viikon seurustelun jälkeen ja naimisiin mentiin hetken mielijohteesta.
Kommentit (22)
Onko nämä nyt ne jotka luulivat että mausteet lihottaa ja siksi vetivät juustonaksua tms. kun eivät viitsineet tehdä ruokaa?
Jotenkin söpöö, että toi mies on niin täysiä mukana noissa treeneissä ja muutenkin. :)
Ihana tuo mies, näkee että kunnioittaa, arvostaa ja rakastaa vaimoaan yli kaiken. Toivottavasti nainen pitää kiinni moisesta miehestä.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:31"]
Oho, olivat mun kamppailusalilla! :O
[/quote]
Mikä sali toi on ja missä? Mäkin haluun tollasta sikatreeniä! :(
Voi miten symppiksii!! Varsinkin tuo sulonen mies!! Samaa katoin että pullukampiakin kolmen lapsen äitejä on nähty....
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:52"]Ei oikein näytä muuttuneen. Tosi lyhyt aikahan toi onkin.
[/quote] näyttäähän hän
Ärsyttävä lässyttäjä toi ukko, "mun kaunis vaimo". Aaaaaaassssrggghhhh!!! Ja ei. En ole katkera.
Ihana pari! Vaikuttavat todella fiksuilta ja tasapainoisilta, sekä äärimmäisen rakastuneilta, vaikka nyt lapset olisivatkin tulleet yllätyksenä.
Tuntuu että nainen välttelee miehen hellyydenosoituksia.
Otti jotenkin löysästi treenit kun mies oli ohjaamassa, ammattilaiset sai puristamaan paljon enemmän - mutta nehän onkin ammattilaisia.
Ei se tuossa lopussakaan tunteillut lainkaan niin kuin miehensä. Pääasia että parta on poissa, no joo.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:38"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:31"]
Oho, olivat mun kamppailusalilla! :O
[/quote]
Tämä http://teamletic.fi/etusivu
Mikä sali toi on ja missä? Mäkin haluun tollasta sikatreeniä! :(
[/quote]
Vaikuttaa symppis parilta! Perhekeskeisiltä :)