Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen,oletko näyttänyt

Vierailija
29.09.2012 |

rintasi "vahingossa"?

Missä yhteydessä ja miksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menin ajatuksissani allasosastolle pelkässä alaosassa,onneksi tajusin tilanteen ajoissa,enkä ehtinyt altaalle asti.

Vierailija
2/6 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin aurinkoa pihalla yläosattomissa,naapurin pihaan tuli joku poikalauma,nousin ylös ja siirryin sisätiloihin,saivat jotain puheenaihetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin auringon otossa, ovikelloa soitti poikani kaveri, annoin pyyhkeen vahingossa pudota ennen aikojaan kun menin takaisin

Vierailija
4/6 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

antanut panna, jos poika olisi alkanut kiimaisesti kouria tisujasi??

Vierailija
5/6 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenko näyttänyt rintojani, mutta joskus parikymmpisenä olin silloinsen poikaystävän kanssa leffassa niin että lyhtyen farkkuhameen alla ei ollut pikkareita - kun tultiin junalla kotiin istuin niin että vinosti vastapäärä oleva varusmies sai katsella hameenalle - se oli aivan älyttömän kiihottavaa, kun poikaystävä ei tajunnu tilanteesta mitään ja se varusmies ei meinannu pysyä nahkoissaan

arvelisin että tämä tapahtui -87

Vierailija
6/6 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenko näyttänyt rintojani, mutta joskus parikymmpisenä olin silloinsen poikaystävän kanssa leffassa niin että lyhtyen farkkuhameen alla ei ollut pikkareita - kun tultiin junalla kotiin istuin niin että vinosti vastapäärä oleva varusmies sai katsella hameenalle - se oli aivan älyttömän kiihottavaa, kun poikaystävä ei tajunnu tilanteesta mitään ja se varusmies ei meinannu pysyä nahkoissaan

arvelisin että tämä tapahtui -87

Tuohan on melkein kuin lyhytelokuvasta Rinnat:

http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/rinnat_32228.html#media=32233

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä