Välttäkää Lähitapiolaa, sielä ei hommat toimi
Huonointa palvelua hetkeen kyseisellä lafkalla. Siirsin vakuutukseni juuri muualle.
Kommentit (27)
Hemmetti. Samanlaisia kokemuksia nyt. Mikä siel on mennyt nyt vinoon...
Vierailija kirjoitti:
Hemmetti. Samanlaisia kokemuksia nyt. Mikä siel on mennyt nyt vinoon...
oisko sama ku nordealla, väkeä vähennetään ja kiire on jäljelle jäävillä.. kaikesta pihistetään näinä aikoina.
VAkuutuksethan on ideanakin pelkkää huijausta.
Vähän sama kuin myydään vaahtosammuttimia tai myydään ideaa palokunnasta ja suunnilleen sama porukka sytyttelisi tulipaloja työllistääkseen itsensä.
Vakuutukset myyvät pelkoa ja kitsaasti korvaavat yhtään mitään.
Vakuutukset ovat rikkaiden ihmisten huiputusfirma ja rahat pitäisi heiltä ottaa kovalla kädellä koko kansalle takaisin ihan ottamalla kuten muinoin Ranskan vallankumouksessa tehtiin ottamalla otettava pois.
Itselläni on kotivakuutus lähi-Tapiola. Kaikki toiminut minun kohdalla puhelin / paikalla käynti jo vuosia.
Mulla on juuri Pohjolan kanssa sama juttu. Taitaa kaikki vakuutusyhtiöt olla ihan samanlaisia.
Mitä ongelmia on ollut? Yksikään ei kerro...
Kolarissa syytön osapuoli saa odotella.
Pistää vihaksi vakuutusten myynti pelottelemalla. Talolainan kanssa sai pankin kanssa väitellä pitkään, kun olisivat halunneet myydä kaiken maailman vakuutukset siihen päälle. Sulaa hulluutta maksaa satasia kuussa pankille siltä varalta JOS EHKÄ JOSKUS sattuu jotain tapahtumaan. Siinäkin pitkä liuta pientä tekstiä missä tapauksessa vakuutus ei korvaakkaan mitään. Olkaa varovaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ongelmia on ollut? Yksikään ei kerro...
No tässä hyvä esimerkki. E-laskun teko ei onnistunut ei sitten millään, laskut tuli aina lähitapiolan sivuille jonne piti kirjautua. Monta kuukautta viestittelyä aiheesta ja mitään ei tapahdu. Tyttönen pahoitteli moneen otteeseen ja lupasi laittaa toimimaan, mitään ei kuulunut kuukauteen, toiseen... Uusi yritys ja taas sama rumba. Tällä kertaa en jäänyt oottelemaan vaan siirsin kaikki vakuutukset muualle, vuosia olin Lähitapiolassa. Luulisi nyt näin yksinkertaisen asian hoituvan tänä päivänä. Ja vika ei ollut minussa, kun kuitenkin sitä seuraavaksi sanot. E-laskun tilasin täysin ohjeiden mukaan ja kuulemma sielä päässäkin se näkyi.
Ei ole huonoja kokemuksia. Isälläni oli kuolemanvaravakuutus Lähitapiolassa ja hän menehtyi tapaturmassa. Perunkirjoituksen jälkeen täytettiin vakuutuskaavakkeet ja 2kk kuluttua oli jokaisella perillisellä rahat tilillä.
Nyt on pakko kehua Ifiä. Läheiseni joutui vakavaan liikenneonnettomuuteen ja se miten asia hoidettiin oli jotain aivan loistavaa! Korvaukset maksettiin mukisematta ja nopsaan ja palvelu oli ihan ykkösluokkaa!
Huolestuttavaa, että alan jo kuulostaa 50vuotiaalta Pertiltä, kirjoittelen vakuutusyhtiöistä huonoa palautetta nettiin. Vaikka ikää vasta kohta 30v. :))
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pakko kehua Ifiä. Läheiseni joutui vakavaan liikenneonnettomuuteen ja se miten asia hoidettiin oli jotain aivan loistavaa! Korvaukset maksettiin mukisematta ja nopsaan ja palvelu oli ihan ykkösluokkaa!
Isoilla yhtiöillä palvelu on usein tosi hyvää kun on varaa pitää kunnon koulutukset ja resurssit eri luokkaa. Ifistä myös hyviä kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ongelmia on ollut? Yksikään ei kerro...
No tässä hyvä esimerkki. E-laskun teko ei onnistunut ei sitten millään, laskut tuli aina lähitapiolan sivuille jonne piti kirjautua. Monta kuukautta viestittelyä aiheesta ja mitään ei tapahdu. Tyttönen pahoitteli moneen otteeseen ja lupasi laittaa toimimaan, mitään ei kuulunut kuukauteen, toiseen... Uusi yritys ja taas sama rumba. Tällä kertaa en jäänyt oottelemaan vaan siirsin kaikki vakuutukset muualle, vuosia olin Lähitapiolassa. Luulisi nyt näin yksinkertaisen asian hoituvan tänä päivänä. Ja vika ei ollut minussa, kun kuitenkin sitä seuraavaksi sanot. E-laskun tilasin täysin ohjeiden mukaan ja kuulemma sielä päässäkin se näkyi.
Sellasia murheita. Olen hoitanut asiat lähitapiolan sivuilla. Muuten ei ole ollut ongelmia, kaikki on hoitunut. No enpä ole vuosiin tarvinnut korvauksia hakea. Luulen kyllä, että ei homma toimi yhtä hyvin, kun lopettivat tältä kylältä konttorin.
Toivottavasti et Turvaan siirtänyt. Sieltä saa korvausta odottaa pienen ikuisuuden eikä puhelimella saa ketään asiansa osaavaa kiinni.
Itsellä oli (huom. imperfekti) laaja Kasko ko. yhtiöstä. Auton kuskinpuoleisen ikkunamekanismin oikosulku sytytti oven sisäosat ja ovipahvin palamaan, onneksi (?) huomattiin ajoissa ja saatiin sammutettua ennen isompaa tuhoa. Korvausasiaa tiedustellessani minulle vastattiin, että auton palovakuutus korvaa vain salaman aiheuttaman tai toisesta ajoneuvosta aiheutuneen tulipalon, ei muuta. Asiaa ihmetellessäni (palovakuutusta) asiakasPALVELIJA tokaisi, että itsehän olen vakuutukseni valinnut. Ilmoitin samantien haluni lopettaa kaikki 8 vakuutustani ko. yhtiössä, ei kuulemma onnistu puhelimessa. No, netissäpä onnistui ja ilman mutinoita. Nyt toisen vakuutusyhtiön asiakkaana, saa nähdä, miten homma toimii mahdollisessa korvausasiassa tämän yhtiön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pakko kehua Ifiä. Läheiseni joutui vakavaan liikenneonnettomuuteen ja se miten asia hoidettiin oli jotain aivan loistavaa! Korvaukset maksettiin mukisematta ja nopsaan ja palvelu oli ihan ykkösluokkaa!
Pyykkikone hajosi (kolme vuotta vanha) niin puhelin soitto riitti,. Kysyi vaan tuliko vesivahinkoa ja koneen tyypin.
Rahat oli tilillä seuraavana päivänä.
Itsellä lähitapiolasta sairauskuluvakuutus sekä kotivakuutus. Kaikki mennyt aina hyvin.
Lopetin asiakkuuteni tänä syksynä. Halusin tehdä yhden muutoksen ja laitoin viestiä. Sitten mulle soitetaan että pitäisi pitää joku palaveri vakuutuksista. Sanoin ei tod, haluan tasan sen yhden muutoksen. Sen jälkeen tuli viestiä johon olisi pitänyt vastata ja totesin että mulle riittää. Saman asian pystyy hoitamaan itse toisessa yhtiössä kahdella klikkauksella joten maksan mielelläni kaksi euroa vuodessa enemmän siitä että ei tarvitse lähetellä viestejä, puhua puhelimessa ja palaveerata.
Sama kokemus. Olin harkitsemassa vakuutuksia tuolta, vaan eipä tullut siihen firmaan uutta asiakasta.