Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta ei taas matkustella mihinkään. Makaako kirjahyllyssäsi useamman tuhannen lomalentoliput?

Vierailija
25.11.2021 |

Espanjaan oltaisiin menossa 3-viikoksi vuoden vaihteessa. Nyt kyllä epäilyttää

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä joulun jälkeen liput Kreikkaan.

Vierailija
2/43 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin matkustan Jouluna oli koronatilanne mikä tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lomalentoja varattuna.

Hyvältä tuntuu ajatus, että kohta ei ole taas mitään paineita matkustaa tai tavata yhtään ketään perheen ulkopuolisia. Saan taas olla rauhassa. :)

Vierailija
4/43 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah haaaaaaa!! Olen niin vahingoniloinen matkahullujen tuttavieni puolesta, jotka joutuvatkin taas kärvistelemään kotona. On se kauheaa....

Vierailija
5/43 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah hah haaaaaaa!! Olen niin vahingoniloinen matkahullujen tuttavieni puolesta, jotka joutuvatkin taas kärvistelemään kotona. On se kauheaa....

Olet ilmeisesti muutenkin täysi k-pää?

6/43 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on peruuntuneiden matkojen  liput vaihdettu lahjakorteiksi, käytän sitten kun on sopiva aika, yhden kaytin jo tulevaan Euroopan näyttelymatkaan juolukuussa

Miksi ne pitäisi maata  kirjahyllyssä ?

Vierailija
7/43 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5.12. Kanarialle ja toinenkin matka eri seurassa tammikuun lopulle samaan paikkaan. Vähän alkanut jänskättää toi tammikuu. Ollaanko taas totaalisulussa ympäri Eurooppaa tms.

Vierailija
8/43 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaisesti _kenellekään_ ei matkustelu ole niin tärkeää, että sen eteen vaarantaisi oman tai muiden terveyden/hengen. Ja jos on, niin sellainen ihminen on täysin arvoton, ja tarvitsee vain lyijynappihoitoa navetan takana.

Kenen henki ja terveys siinä vaarantuu, kun täysin rokotettu matkustelee? Niinpä.

Vierailija
9/43 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy, jos joku joutuu sinun kanssasi kotona kärvistelemään.

Vierailija
10/43 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetään reissuun joka tapauksessa jos lentoja ei peruta. Ei paljon kiinnosta mitä muut asiasta ajattelee, ei näitä rokottamattomiakaan yhteinen hyvä kiinnosta. Lipuista saa rahat takaisin, tai siirrettyä. Ei kirpaise edes menettäminenkään. Aurinkoista ja lämpöistä joulua kaikille. 🌞

Vierailija
11/43 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee yhtään mieli matkustaa enää. Ennen koronaa tuli matkustettua vähintään kaksi tai kolme kertaa vuodessa, mutta nyt tuli täydellinen stoppi koko matkustamiselle. 

Vierailija
12/43 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaisesti _kenellekään_ ei matkustelu ole niin tärkeää, että sen eteen vaarantaisi oman tai muiden terveyden/hengen. Ja jos on, niin sellainen ihminen on täysin arvoton, ja tarvitsee vain lyijynappihoitoa navetan takana.

Ha ha haa, sinä et päätä minun matkustamisestani.

Vierailija
13/43 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oman osuuteni hoitanut rokotuksilla ja elämääni en enää suostu rajoittamaan yhdenkään rokottamattoman tähden. Puolitoista vuotta kituuttelua riittää.

Vierailija
14/43 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lippuja. Ei duunarin palkoilla mihinkään matkusteta. Lomat vietetään kotona.

Vierailija
15/43 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 viikoksi, EI 3-viikoksi.

Vierailija
16/43 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rahaa matkustaa ja vaikka olisikin, en lähtisi minnekään. Olen matkustanut aiemmin tarpeeksi.

Vierailija
17/43 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän jännittää miten käy, ensiviikolla lähtö Italiaan. Toki on rokotukset mutta täytyy katsoa tarvitaanko vielä testit tms

Vierailija
18/43 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväälle ja alkukesälle 2020 olin ehtinyt ostaa kolmet lennot, jotka kaikki peruuntuivat. En tietenkään tee samaa virhettä. Niin pitkään kuin on koronapasseja, rajoituksia, maskeja ym en osta lentoja.

Vierailija
19/43 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tee yhtään mieli matkustaa enää. Ennen koronaa tuli matkustettua vähintään kaksi tai kolme kertaa vuodessa, mutta nyt tuli täydellinen stoppi koko matkustamiselle. 

Samoin miettein täällä. En koe nautintoa matkustamisesta kun joka maassa omat rajoituksensa ja maskit naamalla saa kiertää nähtävyyksiä katsomassa. Mielummin odottelen parempia aikoja ja nautin vapaa-ajasta nyt muilla tavoin.

Vierailija
20/43 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin matkustan Jouluna oli koronatilanne mikä tahansa.

t. Joulupukki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan