Välttäkää Lähitapiolaa, sielä ei hommat toimi
Huonointa palvelua hetkeen kyseisellä lafkalla. Siirsin vakuutukseni juuri muualle.
Kommentit (27)
Kaikkihan riippuu siitä, paljonko arvosta vakuutetaan, ja minkälaisilla eri vakuutuksilla. Itse pääsen alle satasen vuodessa. Ison kuntayrityksen kiusaajaesimies ajoi lopulta lääkäriin mielenterveysasioiden vuoksi, vaikka niitä ei minulla oikeasti ollut. Seuraus: ei voi ottaa henkivakuutusta.
Samapa tuo. Tässä on sinnitelty, ja lapsetkin aikuistuneet, ja pärjäävät omillaan.
Vierailija kirjoitti:
Pistää vihaksi vakuutusten myynti pelottelemalla. Talolainan kanssa sai pankin kanssa väitellä pitkään, kun olisivat halunneet myydä kaiken maailman vakuutukset siihen päälle. Sulaa hulluutta maksaa satasia kuussa pankille siltä varalta JOS EHKÄ JOSKUS sattuu jotain tapahtumaan. Siinäkin pitkä liuta pientä tekstiä missä tapauksessa vakuutus ei korvaakkaan mitään. Olkaa varovaisia.
Meillä kannatti ottaa ja maksoivat ilman mutinoita.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin asiakkuuteni tänä syksynä. Halusin tehdä yhden muutoksen ja laitoin viestiä. Sitten mulle soitetaan että pitäisi pitää joku palaveri vakuutuksista. Sanoin ei tod, haluan tasan sen yhden muutoksen. Sen jälkeen tuli viestiä johon olisi pitänyt vastata ja totesin että mulle riittää. Saman asian pystyy hoitamaan itse toisessa yhtiössä kahdella klikkauksella joten maksan mielelläni kaksi euroa vuodessa enemmän siitä että ei tarvitse lähetellä viestejä, puhua puhelimessa ja palaveerata.
Tämä nauratti 😁
Miten niitä S-bonuksia saa? Maksoin syyskuussa koko vuoden kotivakuutuksen, vaan eipä oo bonuksia näkyny. Onko se vaan samanlaista huijausta ku Elisalla, että vain tietyistä vakuutuksista kertyy S-bonusta?
Lähitapiola täälläkin. Otin syntymättömälle lapselle vakuutuksen. Hakiessa vakuutettiin, että jos jotain sattuu, niin vakuutusturva on kattava. Valitettavasti kävi huonosti ja lapsi sairastui. Eurokaan ei ole tullut korvauksia pysyvästä haitasta. OP-Pohjolan vakuutus olisi ollut pari euroa kallimpi ja korvannut myös pysyvään haitan. Vakuutusta ottaessa Lähitapiolan asiakaspalvelu siis valehteli, mutta milläs todistat?
Vierailija kirjoitti:
Lähitapiola täälläkin. Otin syntymättömälle lapselle vakuutuksen. Hakiessa vakuutettiin, että jos jotain sattuu, niin vakuutusturva on kattava. Valitettavasti kävi huonosti ja lapsi sairastui. Eurokaan ei ole tullut korvauksia pysyvästä haitasta. OP-Pohjolan vakuutus olisi ollut pari euroa kallimpi ja korvannut myös pysyvään haitan. Vakuutusta ottaessa Lähitapiolan asiakaspalvelu siis valehteli, mutta milläs todistat?
Pystyt todistamaan ja jos käy ilmi että on annettu harhaan johtavaa tietoa saat korvaukset. Riittää että kerrot mitä aspa sanoi. Tee valitus.
Jokainen vakuutusyhtiö joutuu toisinaan hylkäämään korvaushakemuksen, ei mitään uutta auringon alla.