Kuka sen Jukan sitten tappoi?
kaikki miettii annelia, mutta jukan oikeudet on unohdettu :(
Kommentit (567)
Voihan Anneli olla sen tappanut, mutta ei ole riittävästi syyllisyyttä tukevia todisteita.
Anneli todennäköisesti. Poliisi mokasi tutkinnan alussa, kun ei aluksi epäillyt Annelia.
Kyllä mää kans edelleen veikkaan Annelia mutta kaipa sitä on sitte vaikea todistaa. Mulla on semmoinen tunne persiissä, että Anneli sen teki. Saadaanko syyllistä ikinä selville..?
Anneli Auer. Mutta Poliisin piikkiin menee.
Etttä ärsyttää ettei ole tarpeksi todisteita Annelia vastaan sehän on nyt aivan selvää että se sen tappoi...
Jukkaa oli uhkailtu jo pitkään ja samoihin aikoihin Jukan tuttu Pekka Puputti kuoli epäselvissä olosuhteissa. Pian tämän jälkeen eräs eteläsuomalainen poliisijohtaja teki itsarin vaimonsa kanssa. Heidän lapsensa oli huostaanotettu ja arvatkaas ketä tapausta hoiti? Jukka S. Lahti.
Poliisijohtaja tappoi Lahden ja Puputin. Luonnollisesti Poliisi ei halua tällaista asiaa julki, joten Annelista tehtiin syntipukki.
Suomi on läpeensä korruptoitunut hyvä veli-valtio.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:54"]
Puputti löytyi ja korruptio tuumi että hukkui omista syistään ei murhattuna . Puputti löytyi kuukausien päästä , joutsenlahti kertoi poliisin saaneen lapun jossa ennen murhaa luki: Kaksi miestä ... Joita yhdistää opiskeluaikainen yhteys toinen katoaa toinen tapetaan .
[/quote]
Jep, tuota Joutsenlahden viestiähän käytettiin esitutkinnassakin ja se tuki Auerin väitettä. En ole kuullut kenenkään sanovan että Auer olisi kirjoittanut sen itse. Tai kaapannut Puputtia hotellin edustalta samalla kun oli itse sairaalassa!
Mä uskon täysin, että Annelihan Jukan surmasi pikaistuksissaan riidan jälkeen/aikana. En lavastuksiin yms. usko. Ei tässä ole mitään yliluonnollistakaan kuin se selitys, että isohuppupäinen mies tulisi oven ikkunasta ja rikkoo jo sen muovisella puutarhatuolilla... siinähä olisi aikaa vaikka miten juosta karkuun. Iso mies ei astu muovituolille sen pettämättä. On testattu ja monesti. Mikä on kellekin iso...
Poliisi pahasti mokas ja sähläs rikospaikkatutkinnan ja mokasi todisteet. Eihän niillä todisteilla ketään saa tuomita. Oikeusmurha on tapahtunut jo ajat sitten tältä osin.
Tiedä vaikka olisi ollut joku isokenkäinen, sitä sakkiahan ei tässä mahtavassa Suomen maassa saada vastuuseen sitten millään.
Minä uskon, että asialla oli joko Anneli itse tai sitten hänellä oli apuri. Ehkä Annelilla oli salainen miesystävä, joka tuli paikalle huppu päässä ja hänet tytär näki. Se, että Anneli olisi tuntenut todellisen tekijän ja tiennyt, että tästä ei ole vaaraa hänelle itselleen tai lapsille selittäisi paljon.
Löytyihän siitä Jukan ruumiista sitä poliisin DNA:takin. Kuka sanoo, että se päätyi rikospaikalle vasta poliisitutkinnan yhteydessä...
Tapaus Aarnio osoittaa hyvin, miten Suomen poliisi operoi!
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:50"]
Mustanaamio.
[/quote]
Eiku eks se ollu huppumies
Auer tappoi. Kannatan edelleen Guantánamon menetelmiä tunnustuksen puristamiseksi.
Verovarojen säästämisen ja yhteisen hyvän nimissä. Ja sadistinen psykopaattihan tuo on muutenkin.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:49"]
kaikki miettii annelia, mutta jukan oikeudet on unohdettu :(
[/quote]
Harvan henkilön kuolemaa on ruodittu näin perusteellisesti ja pitkän aikaa, että ei Jukan oikeuksia todellakaan ole unohdettu. On varmasti läjäpäin selvittämättömiä henkirikoksia. eivätkä niiden uhrit koskaan saa mitään huomiota tai oikeutta osakseen. Tekijät jää tuntemattomiksi. Siihen nähden Jukka Lahdella on ollut poikkeuksellinen kohtalo, mikä loppupeleissä on yksi se ja sama. Ihmistä ei takaisin enää saa.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:53"]Anneli todennäköisesti. Poliisi mokasi tutkinnan alussa, kun ei aluksi epäillyt Annelia.
[/quote]
Mistä näitä tollukoita oikein riittää? Alkuperäinen tutkinnanjohtaja pyysi KRP:ltä apua Auerin osuuden tutkimiseksi ja saikin sitä. Mm. KRP:n profiloija Helinä Häkkänen-Nyholm ja Eveliinan surman ratkaissut Markku Tuominen kiinnittivät rouvaan erityistä huomiota heti alkututkinnassa, mutta eivät nähneet syytä jatkotoimille. Voisitteko YSTÄVÄLLISESTI lakata valehtelemasta tai olla edes hiljaa, kun ette mistään mitään tiedä? Nämäkin mainitsemani asiat löytyisivät helposti googlettamalla, jos vain jaksaisitte hieman vaivautua.
Poliisin homma olis se selvittää.