Mun mies tajuaa kyllä hyvän päälle. Olen saanut lahjaksi häneltä
viimeisimmäksi lahjoiksi Burberryn ja Furlan laukut. Tietää että rakastan laukkuja ja osaa yllättää! Pus mikä mies! <3
Kommentit (32)
Mä sain mieheltä bmw:n kauppakassiksi <3
Olen minäkin saanut synttärilahjaksi kaksi käytettyä talvirengasta.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:49"]MEE HORO DUUNII!
[/quote]
Miksi mies ei saa vapaaehtoisesti hemmotella vaimoaan?
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:46"]
Sekö hyvän miehen määrittää että ostaa sulle laukkuja? Ja että ostaa sulle kaiken? Mene töihin, loiseläin!
[/quote]
Kerroinko etten ole töissä??! Turha repiä verkkareitaan, melkeimpä voisin lyödä vaikka vetoa että olen parempipalkkaisessa duunissa kuin suurin osa täällä palstailevista. =)
-ap
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:49"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:49"]MEE HORO DUUNII! [/quote] Miksi mies ei saa vapaaehtoisesti hemmotella vaimoaan?
[/quote]
Kateellisten mielestä varmaan sitten ei! Mun mies osaa kyllä hemmottelun, vaikka varaa olisi mulla itsekin laukkuni ostaa, mutta kyllä on niin mukava saada lahjoja välillä, kun huomaa että toinen on ajatellut minua.
-ap
Ei aloittaja sanonutkaan että on hyvä mies kun ostaa noita, vaan että ymmärtää hyvän päälle. Kivat sulle ap! :) Mun mies ei osaisi ostaa tuommoisia ilman että sanon mistä tykkään, mutta kyllä se mulle passaa :)
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:46"]
Sekö hyvän miehen määrittää että ostaa sulle laukkuja? Ja että ostaa sulle kaiken? Mene töihin, loiseläin!
[/quote]
Kateutesi paistaa tänne asti. Kivat sulle ap, että sulla on noin ajatteleva mies.
Onko aloittaja ns. sihteeriopiston tyttö? Kun materialla saa rakkautta? Minkä verran miehesi saa lempeä per laukku?
Itse miettisin kyllä syytä MIKSI mies toimii niin kuin toimii. Yrityääkö ostaa itsellen hyvän omatunnon??
Munkin mies! Audi, burberryä, guccii, vuittonii
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:59"]Munkin mies! Audi, burberryä, guccii, vuittonii
[/quote]
Ja mitä itse olet antanut miehellesi lahjaksi? Axea ja Sloggia?
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:57"]Itse miettisin kyllä syytä MIKSI mies toimii niin kuin toimii. Yrityääkö ostaa itsellen hyvän omatunnon??
[/quote]
Nimimerkillä kokemusta on vai? :D
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 17:19"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:57"]Itse miettisin kyllä syytä MIKSI mies toimii niin kuin toimii. Yrityääkö ostaa itsellen hyvän omatunnon??
[/quote]
Nimimerkillä kokemusta on vai? :D
[/quote]
Ei todellakaan. Mutta kyllä epäilisin miksi...
Mutta saahan jonkun mies ostaa onnea jos niin haluaa.
T.13
Mä olenkin saanut mieheltäni koiran, parta-agaman, gekkoja ja jyrsijöitä. Luontoihmiselle nämä merkkaavat paaljon enemmän kuin joku laukku
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 17:28"]
Mä olenkin saanut mieheltäni koiran, parta-agaman, gekkoja ja jyrsijöitä. Luontoihmiselle nämä merkkaavat paaljon enemmän kuin joku laukku
[/quote]
Minä sain mieheltä kauniin ino-undulaatin <3 :) ymmärrän ap:ta, kyllähän se on ihanaa kun mies tietää mistä pidän ja haluaa ilahduttaa. :)
Mä saan mun mieheltä mahtavia orgasmeja.
Mä saan kans kaikkee kivaa <3 ... Eiku eihä mulla ole edes miestä :o