Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos eroaa ennen synnytystä, miten isyys?

Vierailija
19.02.2015 |

Harkitsen vakavasti avioeroa miehestä joka tekee elämästäni helvettiä. Mietin itsekseni että miten se isyys menee jos olen eronnut ennen lapsen syntymää? Vaaditaanko tunnustus? Ja ennen ku kukaan kysyy miksi teit lapsia niin sanon että hänellä on ilmennyt vakavia mielenterveys ongelmia joihin ei suostu hakemaan mitään apua.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai rahan perässä...omaisuuteni on jo kauan ollut isompi kuin mieheni. Että minä se tässä osituksessa köyhdyn. Vaan se on pieni hinta siitä ettei tarvi koko ajan pelätä. Ap

Vierailija
22/32 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai rahan perässä...omaisuuteni on jo kauan ollut isompi kuin mieheni. Että minä se tässä osituksessa köyhdyn. Vaan se on pieni hinta siitä ettei tarvi koko ajan pelätä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 13:44"]

Eli jos saan ensiviikolla paperit lähetettyä allekirjotettuna niin eikö siitä ala se puoli vuotta harkinta aikaa? Olen nyt viikoilla 13 joten ehtisin erota ennen synnytystä? Ap

[/quote]

"Jos hakemus on puolisoiden yhteinen, harkinta-aika alkaa kulua siitä, kun hakemus jätettiin tai saapui käräjäoikeudelle. Jos hakemuksen on tehnyt toinen puoliso yksin, harkinta-aika alkaa siitä, kun hakemus annettiin toiselle puolisolle tiedoksi."

http://www.oikeus.fi/fi/index/esitteet/avioliittolaki/avioliitonpurkaminen.html

Kannattaa tarkistaa vähän paremmista lähteistä näitä asioita, kuin av:ltä. Oikeasti.

Vierailija
24/32 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohti päätitte että olen rahan perässä? Eikö ositus ole normaali toimenpide erossa? Ja mieheni käytös on teistä normaalia? Entä jos hän olisi menettänyt auton hallinnan? Ap

Vierailija
25/32 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tullut raskaaksi avioliitossa. Mies on lapsen isä.

Vierailija
26/32 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai sinä hyvä jumala hae isyydentunnustusta miehelle, joka tekee elämästäsi helvettiä??? Tunnustusta ei vaadita - jos SINÄ haluat, että lapsellesi merkitään isä, SINÄ vaadit. Koska tätä et haluat, ilmoitat vaan, että isästä ei tietoa. Kukaan ulkopuolinen ei voi isyydentunnustuksia vaatia.

Oletko jo raskaana? Jollet, älä tälle raskaudu. Mielenterveysongelmat periytyvät voimakkaasti. Hanki luovutusspermaa tai yhdenyön juttu.

Kyllä näitä lisääntymisasioita pitäisi ajatella ihan järjellä eikä tunteella, vaikka nainen oletkin.

Vierailija
27/32 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovet hajoaa sen takia että hän joutuu tuntia aikaisemmin töihin niin ei se voi mitenkään olla minun syyni. En ole hänen pomonsa. Hän on ennenkin kaahaillut autolla. Kerran kurvasi vastaantulevien kaistalle raivoissaan koska unohdin ostaa hänelle tupakkia. Normaalia? Enhän minä ole vaatimassa mitään. En ole missään maininnut elareista!! Osituksesta puhuin koska eikö se tehdä aina? Ap

Vierailija
28/32 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä tästä jostain katkerasta kahelista, joka täällä suoltaa ihan ala-arvoista tekstiä. Jos koet olevasi vaarassa, lähde samantien lätkimään ja laita ero vireille. Usko pois, vähemmällä pääset jos saat lapsen huoltajuuden jollain konstilla itsellesi, jos isä on täysin kaheli ja vaarallinen. Ei tarvi tulevaisuudessa joka hemmetin käänteessä neuvotella kouluvalinnoista, ulkomaanmatkoista, ihan mistä tahansa. Jos epäilet asian olevan monimutkainen osituksen kannalta, maksa sen verran asianajajalle, että saat kunnon neuvot. Ei mitään syytä, miksi sinun pitäisi antaa hullulle mielipuolelle yhtään ylimääräistä omasta omaisuudestasi vain siksi, että haluat päästä mahdollisimman nopeasti vain tilanteesta pois. Pidä siis puolesi. Niille rahoille tulee käyttöä vielä yksinhuoltajana.

Vierailija
29/32 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomessa oot aina lapsen isä paperilla vaikkei ikinä näkiskään enää.

Vierailija
30/32 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko isä vaatia isyystestiä? Kiitos 33! Ap

Vierailija
31/32 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
32/32 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketjusta poistettu viestejä? Taisivat olla taas melko ala arvosta tekstiä..