Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mitä teidän teinit toivoo lahjaksi tai mitä olette ajatellut ostaa?
Ideoita?

• ylös 0
  • alas 0

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

No meillä poika 15v. on toivonut lahjaksi muurahaisfarmin ja murkuista kertovan kirjan. Hän myös saa nuo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Teinit ei toivo mitään, kaikkea on :) Ollaan kuitenkin sovittu että paketeiksi tulee 1 herkku, 1 tarpeellinen ja 1 vitsi. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No meillä poika 15v. on toivonut lahjaksi muurahaisfarmin ja murkuista kertovan kirjan. Hän myös saa nuo.

Siis mikä?

Vierailija

Yksi teini toivoo vaatteita, ja niitä olen hänelle tilannut, toinen toivoi bassopedaalia ja vaatteita, on ne saamassa, kolmas toivoo yhtä pleikkapeliä ja hupparia, ne on tulossa. Samoin olen ostanut yhdelle kunnon lompakon, yksi saa kunnon peiton, yksi saa hauskoja kuosisukkia (ostaa noita itsekkin aina välillä).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onko noita oikeasti olemassa? Haluan myös sellaisen. En kyllä saa, koska joutuisin sen itse ostamaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yksi teini toivoo vaatteita, ja niitä olen hänelle tilannut, toinen toivoi bassopedaalia ja vaatteita, on ne saamassa, kolmas toivoo yhtä pleikkapeliä ja hupparia, ne on tulossa. Samoin olen ostanut yhdelle kunnon lompakon, yksi saa kunnon peiton, yksi saa hauskoja kuosisukkia (ostaa noita itsekkin aina välillä).

Samoja meillä. Vaatteiden kanssa on vaikeaa, koska meillä on eri tyyli ja maku. Minä hippi ja lapsi business-tyylinen. Haluaisin vaatteiden kuitenkin olevan yllätys. Ja lompakosta käy vain yksi merkki ja silloin lompakko on kalliimpi mitä sen sisältö pitkään aikaan tulee olemaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onko noita oikeasti olemassa? Haluan myös sellaisen. En kyllä saa, koska joutuisin sen itse ostamaan.

Juu on. 

https://cdon.fi/lelut/leiki-opi/hyonteisten-kerailysetit/muurahaisfarmit/

Tuolta löytyy vaikka mitä jos haluaa ihan kotimaiselta sivustolta tilata. Murkut joutuu kyllä tilaamaan erikseen tai noukkimaan luonnosta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Juu on. 

https://cdon.fi/lelut/leiki-opi/hyonteisten-kerailysetit/muurahaisfarmit/

Tuolta löytyy vaikka mitä jos haluaa ihan kotimaiselta sivustolta tilata. Murkut joutuu kyllä tilaamaan erikseen tai noukkimaan luonnosta.

Siis herreguud, kaikkea sitä näkee kun vanhaksi elää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Teinit ei toivo mitään, kaikkea on :) Ollaan kuitenkin sovittu että paketeiksi tulee 1 herkku, 1 tarpeellinen ja 1 vitsi. 

Joo siis tämä opn tosi iso ongelmakin ajatellen joululahjoja... nykyisin kun monissa perheissä on jo kaikkea, mitä tarvitaan, se tarpeellinen hankitaan heti kun on tarve, eikä toivomukset jää roikkumaan ilmaan joulutoivelistoille tms. Kuitenkin olis mukava saada jouluna paketteja :-)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iphone13
Ps5

Mistä kaupasta löytyy ps5?

Ebaysta

Sivut