Kuinka paljon rokotehaittoja tullaan hyväksymään pienillä lapsilla?
Onko kellään tähän näkemystä? Millaiset haitat tai riskit olisitte vanhempina valmiit hyväksymään?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Lapsilla vakava taudinmuoto on äärimmäisen harvinainen, joten rokotus ei ole perusteltu. Ja koska myös rokotetut levittävät tautia, nii sitäkään kautta lasten rokottaminen ei ole perusteltua. Eli mikä on peruste pienten lasten rokottamiselle?
Kyllähän ne rokotteet vähentää tarttuvuutta/tartuttavuutta, varmaan sama kävis lastenkin kohdalla.
Nykyäänhän rokotetaan myös vesirokkoa vastaan, ja se nyt ei mitekään ole kovin vaarallinen tauti lapsille, silti sillekkin on löydetty perusteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan siis pysty mitenkään todentamaan näitä "ihmisiä tippuu kuin kärpäsiä"-väitteitä??
Ei kai vaan nyt olis käynyt niin, että te ootte joutuneet jonkun jymäyttämäksi? Turha soittaa suutaan, jos ei ole mitään todisteita mistään.
Näyttää siltä, että ihmisillä on paljon omakohtaista kokemusta rokotteen negatiivisista sivuoireista sekä nähtyä ystävä- ja tuttavapiirissä. Ihan päätellen siitä, miten paljon niistä nyt puhutaan. Lisäksi rokotehaittailmoitusrekisterin mukaan koronarokotteista on virallisestikin koitunut enemmän haittoja kuin mistään muista rokotteista jo tässä vaiheessa. Lisäksi uutisissa on jatkuvasti (nyt melkein päivittäin) urheilijoiden sydänkohtaukset ja vaivat. Ehkä muutaman kuukauden (toivottavasti) aikana tilanteeseen saataisiin enemmän valaistusta, että onko kaikki normaalia vai ei.
Näin on. Omituisen paljon kuolemantapauksia on ollut kesän jälkeen alueella missä asun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan siis pysty mitenkään todentamaan näitä "ihmisiä tippuu kuin kärpäsiä"-väitteitä??
Ei kai vaan nyt olis käynyt niin, että te ootte joutuneet jonkun jymäyttämäksi? Turha soittaa suutaan, jos ei ole mitään todisteita mistään.
Näyttää siltä, että ihmisillä on paljon omakohtaista kokemusta rokotteen negatiivisista sivuoireista sekä nähtyä ystävä- ja tuttavapiirissä. Ihan päätellen siitä, miten paljon niistä nyt puhutaan. Lisäksi rokotehaittailmoitusrekisterin mukaan koronarokotteista on virallisestikin koitunut enemmän haittoja kuin mistään muista rokotteista jo tässä vaiheessa. Lisäksi uutisissa on jatkuvasti (nyt melkein päivittäin) urheilijoiden sydänkohtaukset ja vaivat. Ehkä muutaman kuukauden (toivottavasti) aikana tilanteeseen saataisiin enemmän valaistusta, että onko kaikki normaalia vai ei.
Omakohtainen kokemus ei todista, että joku asia on tilastollisesti totta. Tiedätkö sinä miten rokotehaittailmoitukset kerätään? Ihan jokainen voi ilmoittaa KOKEMASTAAN rokotehaitasta sinne. Sieltä löytyi mm. koettua masennusta ja muuta. Jonkun asian ajallinen yhteys, ei tarkoita sitä, että koettu haitta johtuisi rokotteesta. Väestössä tavataan normaalistikin paljon sairauksia, ihan ilman rokotteitakin.
Urheilijoilla on ollut sydänkohtauksia ennenkin, jopa todella nuorilla ja ennen täysin terveillä. Onpa Suomessa olemassa sukujakin, joissa periytyy sydänvika, joka saattaa ilmoittaa itsestään ensimmäisen kerran vasta sydänkohtauksena urheilusuorituksen aikana. Oletko varma, että et huomioi itse tätä asiaa tarkemmin juuri nyt, kun mietit tätä asiaa.
Väistelen ja kierrän kaukaa kaikki nuo alle 12- vuotiaat potentiaaliset koronalingot ja olen kiitollinen, että en ole koulussa tai päiväkodissa töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lapseni saa rokotteesta haittoja, hän olisi reagoinut aitoon sairauden aiheuttamaan koronavirukseen vielä huomattavasti pahemmin. Jos elimistö reagoi pieneen määrään piikkiproteiinia jotenkin hullusti, niin miten se reagoigaan sairastuessa tulevaan proteiinien tulvaan!
Päinvastoin. Mitä nuorempi niin sitä enemmän rokote on haitallisempi kuin korona.
Philadelphiassa kuoli kolme 8-11 vuotiasta lasta saman päivän aikana samassa sairaalassa koronarokotteen seurauksena.
Ja hyvin jätit kertomatta miten eri osavaltioissa sairaalan lastenosastot pullistelevat koronan vuoksi lapsipotilaista.
Vierailija kirjoitti:
Väistelen ja kierrän kaukaa kaikki nuo alle 12- vuotiaat potentiaaliset koronalingot ja olen kiitollinen, että en ole koulussa tai päiväkodissa töissä.
Itse työskentelen eka- ja tokaluokkalaisten kanssa lisäksi mulla on omia alle kouluikäisiä.
Välillä hirvittää kävellä edes kenenkään vieraan ohi kadulla tai käydä kaupassa, kun tietää vähänväliä periaatteessa altistuneensa ja olevansa mahdollinen, vaikkakin epätodennäköinen, tartuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omakohtainen kokemus ei todista, että joku asia on tilastollisesti totta. Tiedätkö sinä miten rokotehaittailmoitukset kerätään? Ihan jokainen voi ilmoittaa KOKEMASTAAN rokotehaitasta sinne. Sieltä löytyi mm. koettua masennusta ja muuta. Jonkun asian ajallinen yhteys, ei tarkoita sitä, että koettu haitta johtuisi rokotteesta. Väestössä tavataan normaalistikin paljon sairauksia, ihan ilman rokotteitakin.
Urheilijoilla on ollut sydänkohtauksia ennenkin, jopa todella nuorilla ja ennen täysin terveillä. Onpa Suomessa olemassa sukujakin, joissa periytyy sydänvika, joka saattaa ilmoittaa itsestään ensimmäisen kerran vasta sydänkohtauksena urheilusuorituksen aikana. Oletko varma, että et huomioi itse tätä asiaa tarkemmin juuri nyt, kun mietit tätä asiaa.
Niin no. Nomaaliaikataulussa tehtävällä rokotetutkimuksella pyritään sulkemaan negatiivisten sivuoireiden mahdollisuuksia pois mahdollisimman monissa eri skenaarioissa. Sen takia rokotteen kehitys kestää sen 10-15 vuotta. Nyt näyttää siltä, että tässä tapauksessa todistustaakka jääkin rokotteen ottajalle. Pitää todistaa, että tällainenkin sivuoire tästä voi seurata ja kyllä, se liittyy rokotteeseen.
Aivan sairasta pelata tällä tavalla arpapeliä lasten terveydellä, jotta jo elämänsä eläneet vanhukset saisivat kituuttaa vanhainkodeissaan hengissä vielä pari vuotta ennenkuin kuolema vääjäämättä korjaisi ihan jo iänkin takia. Lapsilla on koko elämä edessä. Eli en antaisi koronarokottaa lastani.
Yhysvalloissa on nyt sairaanhoitajat ruvenneet älähtämään, kun ensimmäistä kertaa elämässään ovat olleet hoitamassa myokardiittia lapsilla. Eilen näin kaksi sairaanhoitajan tekstiä, toinen hoitanut 8-vuotiasta ja toinen 6-vuotiasta.
Miten nää lapset tulee aikuisina käsittelemään sitä, että vanhemmat ei olleet varovaisempia? "Me tehtiin mitä käskettiin" ei nykyaikana oikein enää toimi samalla lailla kuin joitain vuosikymmeniä sitten.
Oletteko te kaikki kirjoittajat suomalaisia, vai miten moni on Pietarista? Kiinnostaa enemmän kuin ketjun aihe :)
Pfizer saa jopa puoli biljoonaa tuloa piikkien ja uusien pillereiden ansiosta ennen kuin tämä on ohi. Mutta eihän kukaan koskaan valehtelisi $500,000,000,000 vuoksi, eihän.
500 miljardilla dollarilla ostetaan paljon mediaa, tiedemiehiä, sääntelijöitä ja poliitikkoja. Ei ihme, että Pfizerin tehokkuus meni 95 prosentista alle 40 prosenttiin, eikä tämäkään vielä saanut ihmisten hälytyskelloja soimaan. Israel aloittamassa nyt boosterin #4.
Muutamia vuosia sitten Pfizer joutui maksamaan 2.3 miljardin sakon valheellisesta markkinoinnista, mutta eihän he koskaan tekisi sitä uudelleen. Ei tietenkään.
En laita kokeellista ainetta lapsiini.
Jos on kohta kaksi vuotta hoettu asiantuntijoiden suulla, miten lapset ei tartuta, lapset ei sairasta ja siksi ei lapsia tarvitse mitenkään suojella, niin kyllä mä päättelen, ettei lapset myöskään tarvii rokotusta. Päättäjät saa sitä mitä tilaa.
Meillä 10v ja 12v lapset. En uskalla antaa rokotetta tietäen, että kolmekaan annosta tätä rokotetta ei riitä. Normaalit rokotteet ovat saaneet ja vanhempi tänä vuonna HPV rokotteen. Vanhemmat on rokotettu. Itselläni toisesta rokotteesta tullut rokotehaitta.
En olisi valmis hyväksymään yhtään oiretta. En aio rokottaa kahta lastani. Otin itse rokotteet ja kadun sitä, koska haitat ovat edelleen päällä ja minulle rokote ei sopinut näköjään yhtään. Myös mieheni on alkanut valitella huimausta ja näköhäiriöitä. Minulla oireena unihäiriöt, rintakipu ja oksettava väsynyt olo.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko te kaikki kirjoittajat suomalaisia, vai miten moni on Pietarista? Kiinnostaa enemmän kuin ketjun aihe :)
Meinaatko, että pietarilaisia kiinnostaisi enemmän lastensa henki ja terveys kuin suomalaisia? :) Voihan se hyvinkin pitää paikkansa mutta en suoraan menisi vannomaan.
Vierailija kirjoitti:
En olisi valmis hyväksymään yhtään oiretta. En aio rokottaa kahta lastani. Otin itse rokotteet ja kadun sitä, koska haitat ovat edelleen päällä ja minulle rokote ei sopinut näköjään yhtään. Myös mieheni on alkanut valitella huimausta ja näköhäiriöitä. Minulla oireena unihäiriöt, rintakipu ja oksettava väsynyt olo.
Muista, että kehosi reagoi sitten samalla tavalla oikeaan koronaan eli tautiin.
Ihan sama mitä ja paljonko.
Nyt saatava lääkejäteille satojamiljardeja!
Lobbareille siitä siivu mm. Marin Rämet Nohis Salminen
Laita lähdeviite tai puhut roskaa.