Onnnen tunne! (laihdutus)
Paino on ollut jumissa 55,6 kg - 55,2 kg... ja eilen aamulla painoin tasan 55 kg, eli muutosta on tapahtunut! Ja tänä aamuna paino oli 54,8 kg!! Ihana tunne, kun laihis ja jumpat tekevät tulosta. Kuukausi mennyt, ettei paino muuttunut juurikaan, mutta tästä se lähtee! Nyt 164 cm, 54,8 kg. Tavoite: pari kg pois.
Kommentit (24)
Tämän aamun vaakalukeman mukaan on painoni pudonnut 17 kg. Vielä kymmenen kiloa ja sitten saa varmaan riittää. Painoa pudotan karppaamalla, en laske kaloreita enkä mitään muutakaan. Syön nälän mukaan.
Helppoa ja hyvää :)
Ap täällä taas pitkästä aikaan... lihoin taas pari kg ja nyt taas dieetti päällä ja paino 54,8 kg tänäaamuna. Tavoite: 53,5 kg in three weeks!
Mä oon samanpituinen 164cm ja paino vähän laskenut tässä viime aikoina 54,3kg oli maanantaina. Toi on liian vähän mulle kun ikääkin jo lähemmäs 40. Naama roikkuu selvästi. Yritän saada ja pitää painon jossain 56kg. Laihuus ei todellakaan aina kaunista. Mieluummin otan pari ylikiloa ja lihasta.
Olen kesäkuusta pudottanut painoa 22 kg. Syön päivittäin 1200 kcal eikä ole repsahduksia. Tammikuusta alkaen paino ei ole pudonnut kuin 2 kg vaikka ylimäärästä on vielä 17 kg. Se pisti kyllä hermot riekaleille. Olen nyt viimeisen viikon aikana syönyt enemmän proteiinia ja toivon että se saisi elimistön toimimaan. Jos ei tapahdu mitään niin sitten pitänee mennä lekurille. Aineenvaihdunta hidastu niin että tarpeilla käyn kerran viikossa ja kuukautiskiertokin lyheni 3 päivällä. Näyttäisi siltä että kierto olisi palautumassa entiselleen, että luultavasti tässä jumituksesta olen päässyt eteenpäin.