Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhteen jatkaminen pettämisen jälkeen

Vierailija
19.02.2015 |

Olen siis päättänyt antaa anteeksi ja jatkaa avioliittoa, vaikka mies pettänyt. Olisiko täällä kohtalotovereita, jotka osaisivat kertoa, millaisena suhde jatkui, kauanko tämä epävarmuus ja tuska kestää, tuleeko luottamus takaisin ja kuinka pian? Muuttuuko läheisyys taas hyväksi joskus? Tiedän ja ymmärrän kyllä, että jokainen suhde omanlaisensa, mutta silti kysyn, kannattaako yrittää, onko mahdollista päästä yli ?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 08:03"]Yhtä vitutusta. Ei palaa luottamus enää. Mutta ei se vaihtamallakaan parane.
[/quote]

Kyllä paranee. Kaikki ei halua pettää.

Vierailija
62/62 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin että riippuu olosuhteista ja siitä, onko se toistuva kuvio. Mulla oli ensin ehkä puoli vuotta pahinta helvettiä, jolloin yksinomaan syyttelin miestä ja olin eroamassa. Mies kuitenkin osoitti vahvasti katumusta ja teki kaikkensa suhteemme eteen. Pikkuhiljaa selvisin ja tuli voimia penkoa omaa liittoakin. Paljon oli puhumattomia asioita ja sellaista että otimme toisemme itsestäänselvyyksinä. Oltiin suunnilleen toistemme ensimmäiset ja pitkä historia takana. Nyt uskallan sanoa että kannatti jäädä. Suhde on entistä parempi ja avoimempi. Mutta mulla on pari kaveria jotka ovat jääneet liittoihin suureksi osaksi taloudellisista syistä vaikka puoliso pettää toistuvasti ja suhde on koko ajan epävarma ja hankala. Siihen ei minusta olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän