Eilen päättyi meidän liitto...
Olen valvonut melkein koko yön joten tässä voi olla melko sekavaa tekstiä tiedossa mutta pakko kirjoittaa. ... eilen tosiaan päättyi meidän vasta kaksi vuotta kestänyt avioliitto. Tai joo, onhan tässä vielä edessä harkinta-aika yms mutta en voi enää jatkaa sillä mies teki sen pahimman, toi toisen naisen meidän kotiin. .... ja itse näin kaiken....
Menin siis eilen aamulla töihin ihan normaalisti. Mulla ois ollut työvuoro kolmeen asti mutta hieman ennen kahtatoista aloin voimaan huonosti ( meillä töissä ollut vatsatautia ) joten lähdin kotiin kesken päivän niin että olin puoli yhden aikaan kotona. Päätin mennä takkahuoneeseen lepäämään, koska se on lähellä meidän toista vessaa ja sinne sit pääsee nopeasti tarvittaessa.
No ei mennyt varmaan kuin puoli tuntia ku kuulin että ovi kävi ja ihmettelin heti että miten mies tulee kotii kun sillä ois ollut neljään töitä. Ja tajusin myös että se ei oo yksin ku kuulin naisen naurua. Lähdin takkahuoneesta kohti eteistä ja siinä mun maailma sit romahti. Mies imutteli tätä toista muijaa eteisen seinää vasten kui viimeistä päivää. ... Hyi helvetti alkaa itkettää taas kun on tuo kuva tulee mun mieleen! !! Siinä tilanteessa en osannut sanoa mitään vaan kirjaimellisesti romahti polvilleen itkee ja sit mies vasta huomasin mut. En jotenki ees muista enää mitä siinä sit kävi.... kai se muija tajusi häipyä saman tien... itse olin jotenkin ihan sekaisin ja ryntäsin vaan vessaan oksentaa ja luulen että en voinu enää pahoin vain vatsataudin takia. .....
Koko loppu päivä ja viime yö on mennyt niin ku jossain sumussa. ...ooon itkenyt silmät päästäni. ... mies ois halunnut selittää mutta mitä helvetin selittämistä tuommoisessa on???? töihin se meni eilen vielä takas mutta en antanut sen tulla enää kotiin. Viestiä se on laittanut pitkin yötä, en oo vastannut. mutta meidän liitto oli sitten tässä. pakko sanoa että onneksi meillä ei vielä ole lapsia, vaikka tarkoitus oli kesällä jättää ehkäisy pois. ... onneks nyt on vasta talvi. ...mmutta en tiedä miten pääsen tästä yli. ..!!!
Kommentit (421)
Ap. ilmestyy hyvin ainakun joku epäilee trolliksi. Hyvä sattuma.
Viesti 274 ei kyllä ollut ap:lta, kuten ei tämäkään.
Avioero on pahimpia asioita mitä ihminen voi kohdata; ihmistä ei ole luotu rikkoutuvaan avioliittoon, ja hylkäämisen/riittämättömyyden/jne. tunteet ovat tilanteesta riippumatta syvät.
Olen itse käynyt tämän läpi hyvin ikävällä tavalla. Siihen ei kylläkään liittynyt pettämistä mutta puoliso jätti ja elämäni meni pariksi vuodeksi täysin muovikelmuun säilöön, kunnes aloitin varovaisesti taas alusta.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:30"]No onpa tyhmän rohkea mies kun tuo toisen naisen omaan kotiinsa ja vielä arkipäivänä jolloin toinen voi tosiaan tulla kotiin miloin tahansa syystä tai toisesta.
[/quote]
Tätä olen itsekin miettinyt että miksi mies otti tuollaisen riskin. Oon jopa miettinyt halusiko hän jäädä kiinni vai mitä. ... en tiedä...Ap
[/quote]
Piti sua niin tyhmänä ettei nähnyt riskinä. Ei jatkoon! Älä anna ukon tulla takas.
Hei.... aamu alkoi jotenkin hyvin kun sain vähän paremmin nukuttua mutta välillä tulee ihan kauhea epätoivoinen olo... huomenna menen bussilla kotiin. Soitin sille ystävälleni, selitin koko jutun ja hän tulee huomenna meille tueksi kun kohtaan miehen. Itketti in vaan molemmat puhelimessa mutta tuntui hyvälle puhua ystävälle tästä. Jos se jotain selvää mun selityksestä sai... nyt on tosiaan jotenkin tosi huono olla, en tiennyt että ihminen voi edes itkee näin paljon. Ilman siskoa oisin jo romahtanut ihan täysin... ens yö menee varmaan valvoessa kun mietin huomista. .... Ap
Vielä sellainen pointti että mitä jos menisit aamulla yllttävän aikaisin. Olisiko siellä tämä toinen nainen ?
Tsemppiä ap.
Ei kait ap tuossa voi muuta kuin päättää jatkaako yhdessä vai ei. Ja sitten alkaa järjestellä asioita sen mukaan.
Tsemppiä. Toivottavasti tästä alkaa parempi uusi tulevaisuus.
Jos jostain kumman syystä jatkat miehen kanssa, ap, pyydä mieheltä puheluerittelyä kuukauden ajalta n. viikon kuluttua ja katso, kuinka monta kertaa hän on soittanut tai tekstannut tälle toiselle naiselle. Se kertoo paljon siitä katuuko hän. Mutta toivottavasti olet viisas ja et jatka, niin tätä ei tarvita.
-mies
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 20:21"]
Jos jostain kumman syystä jatkat miehen kanssa, ap, pyydä mieheltä puheluerittelyä kuukauden ajalta n. viikon kuluttua ja katso, kuinka monta kertaa hän on soittanut tai tekstannut tälle toiselle naiselle. Se kertoo paljon siitä katuuko hän. Mutta toivottavasti olet viisas ja et jatka, niin tätä ei tarvita.
-mies
[/quote]
siis näet sen, kuinka hän on tekstannut/soitellut sen jälkeen kun jäi kiinni...
Saman tyylisesti kävi mullekkin paitsi, että vaimoni teki noin :(
Uskon kyllä täysin tähän Ap:n "tarinaan". Valitettavasti tuollaista oikeesti tapahtuu.. kokemusta on.
Kaikki on nyt hyvin. Mies katuu ja ei minuakaan enää haittaa. On ollut kiva päivä yhdessä.
Ap.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:25"]
Kaikki on nyt hyvin. Mies katuu ja ei minuakaan enää haittaa. On ollut kiva päivä yhdessä. Ap.
[/quote]Ei oo oikea AP
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:25"]
Kaikki on nyt hyvin. Mies katuu ja ei minuakaan enää haittaa. On ollut kiva päivä yhdessä. Ap.
[/quote]Ei oo oikea AP
[/quote]
Ei, mutta usko pois, näin tää tulee päättymään.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:25"]Kaikki on nyt hyvin. Mies katuu ja ei minuakaan enää haittaa. On ollut kiva päivä yhdessä.
Ap.
[/quote]
Miksi alapeukut? :(
Pahoin kans pelkään, et Ap uskoo miehen valheet. Ihmeen paljon on naisia jotka sietää vaikka mitä. En vaan ymmärrä. Sitten vielä tehään lapsia siihen ja kituutetaan huonossa suhteessa niitten takia.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 07:43"]
Kannnattaisiko asiasta ensin keskustella, käydä vaikka pariterapiassa. Ihmiset tekrr tyhmiä asioita, mutta kannattaako liito lopettaa yhteen virheeseen. Toki pitää miettiä, voiko enää luottaa, voiko antaa anteeksi. Mutta jos voi ja rakastaa, kannattaa kokeilla.
[/quote]Pettäminen ei ole "yksi virhe", vaan oire laajasta ja kokonaisvaltaisesta tunne-elämän vääristyneisyydestä ja tasapainottomuudesta, itsekunnioituksen ja tunnetaitojen puutteesta, epärehellisyydestä ja raukkamaisuudesta.
upp ylös huomio haloo