Eilen päättyi meidän liitto...
Olen valvonut melkein koko yön joten tässä voi olla melko sekavaa tekstiä tiedossa mutta pakko kirjoittaa. ... eilen tosiaan päättyi meidän vasta kaksi vuotta kestänyt avioliitto. Tai joo, onhan tässä vielä edessä harkinta-aika yms mutta en voi enää jatkaa sillä mies teki sen pahimman, toi toisen naisen meidän kotiin. .... ja itse näin kaiken....
Menin siis eilen aamulla töihin ihan normaalisti. Mulla ois ollut työvuoro kolmeen asti mutta hieman ennen kahtatoista aloin voimaan huonosti ( meillä töissä ollut vatsatautia ) joten lähdin kotiin kesken päivän niin että olin puoli yhden aikaan kotona. Päätin mennä takkahuoneeseen lepäämään, koska se on lähellä meidän toista vessaa ja sinne sit pääsee nopeasti tarvittaessa.
No ei mennyt varmaan kuin puoli tuntia ku kuulin että ovi kävi ja ihmettelin heti että miten mies tulee kotii kun sillä ois ollut neljään töitä. Ja tajusin myös että se ei oo yksin ku kuulin naisen naurua. Lähdin takkahuoneesta kohti eteistä ja siinä mun maailma sit romahti. Mies imutteli tätä toista muijaa eteisen seinää vasten kui viimeistä päivää. ... Hyi helvetti alkaa itkettää taas kun on tuo kuva tulee mun mieleen! !! Siinä tilanteessa en osannut sanoa mitään vaan kirjaimellisesti romahti polvilleen itkee ja sit mies vasta huomasin mut. En jotenki ees muista enää mitä siinä sit kävi.... kai se muija tajusi häipyä saman tien... itse olin jotenkin ihan sekaisin ja ryntäsin vaan vessaan oksentaa ja luulen että en voinu enää pahoin vain vatsataudin takia. .....
Koko loppu päivä ja viime yö on mennyt niin ku jossain sumussa. ...ooon itkenyt silmät päästäni. ... mies ois halunnut selittää mutta mitä helvetin selittämistä tuommoisessa on???? töihin se meni eilen vielä takas mutta en antanut sen tulla enää kotiin. Viestiä se on laittanut pitkin yötä, en oo vastannut. mutta meidän liitto oli sitten tässä. pakko sanoa että onneksi meillä ei vielä ole lapsia, vaikka tarkoitus oli kesällä jättää ehkäisy pois. ... onneks nyt on vasta talvi. ...mmutta en tiedä miten pääsen tästä yli. ..!!!
Kommentit (421)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 10:40"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 04:52"]Hyvässä parisuhteessa ei petetä ja hyvään parisuhteeseen tarvitaan kaksi ihmistä. [/quote] Höpöhöpö. Kyllä petetään hyvissäkin parisuhteissa. Tutkimusten mukaan usein pettäminen kohtuu jostain pettäjän henkilökohtaisesta kriisistä. Joskus myös tilaisuus tekee varkaan, oma markkina-arvon testaus, ihailun tarve. Faktahan on se, että pitkässä suhteessa ei ole enää sitä ensihuuman ja ihastumisen tunnetta. Jotkut ihmiset kaipaavat sitä tunnetta. Uutuudenviehätystä, jännitystä..
[/quote]
AAMEN!
Ja nyt on paha aika myydä mutta hyvä ostaa ja tavaraa vie niin paljon kun pystyt.Pakkaa siskon auton täyteen kaikkea,niitä oli hirvittävä keräillä ja ostaa uudestaan.Hyvä oli se ettei lapsia ehtinyt tulla niin selviit helpommalla.
Jos ap:n kertomus on totta, niin tässä on kasvun paikka molemmille osapuolille. Ei niitä lusikoita välittömästi jakoon laiteta. Kaikkein parasta on lähteä pariterapiaan. Siellä pystyy ammattilaisen kanssa selvittämään omia tunteitaan, jotka tällä hetkellä ovat yhtä myllerrystä. Silloin ei sovi tehdä isoja päätöksiä. Asiaan ei kannata myöskään sotkea tässä vaiheessa omia tai puolison vanhempia.
Vaikka päätyisikin eroon, pariterapiasta saa parhaat lähtökohdat ns. hyvään eroon. Myöskin siihen, ettei tuo tulevaisuudessa uuteen suhteeseen vanhoja painolasteja. Pelkoa pettämisestä, hylätyksi tulemisesta ja toisaalta sitä, miksi pettää toisen luottamuksen.
Avioliitossa on vastamäkiä.
N50
En ole vielä lehdestä nähnyt uutista, mies ajoi rekan alle.
Kun luin aloituksen, niin meinasin heti tulla kirjoittamaan, että ei se mies sua rakasta. Nyt kuitenkin kun luin ketjun läpi ja mielipiteeni ehkä vähän muuttui. Aloittajan mies vaikuttaa katuvalta ja vaikka en missään olosuhteessä pettämistä hyväksy, niin hän näyttäisi ottavan kuitenkin teoistaan vastuun. Ei ole ilmeisesti syytellyt AP:ta mistään, eikä itsekään tiedä miksi on pettämiseen päätynyt. Ei ole myöskään kieltänyt AP:ta olemaan kertomatta pettämisestä kenellekään. Usein pettäjät tällaisissa tilanteissa vaativat, ettei pettämisestä hiiskuta sanaakaan, koska pettäjät haluavat vain suojella itseään sukulaisten ja muiden läheisten hyökkäykseltä.
AP, voimia sinulle. Itse tiedät parhaiten, mikä sinulle on parasta. Tuskin itsekään pystyisin antamaan tuollaista anteeksi. Liian sinisilmäinen ei kannata olla, eikä suostua kenenkään kynnysmatoksi. Uskon silti, että kyllä se mies sua rakastaa.
N21
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 11:32"]
Kun luin aloituksen, niin meinasin heti tulla kirjoittamaan, että ei se mies sua rakasta. Nyt kuitenkin kun luin ketjun läpi ja mielipiteeni ehkä vähän muuttui. Aloittajan mies vaikuttaa katuvalta ja vaikka en missään olosuhteessä pettämistä hyväksy, niin hän näyttäisi ottavan kuitenkin teoistaan vastuun. Ei ole ilmeisesti syytellyt AP:ta mistään, eikä itsekään tiedä miksi on pettämiseen päätynyt. Ei ole myöskään kieltänyt AP:ta olemaan kertomatta pettämisestä kenellekään. Usein pettäjät tällaisissa tilanteissa vaativat, ettei pettämisestä hiiskuta sanaakaan, koska pettäjät haluavat vain suojella itseään sukulaisten ja muiden läheisten hyökkäykseltä.
AP, voimia sinulle. Itse tiedät parhaiten, mikä sinulle on parasta. Tuskin itsekään pystyisin antamaan tuollaista anteeksi. Liian sinisilmäinen ei kannata olla, eikä suostua kenenkään kynnysmatoksi. Uskon silti, että kyllä se mies sua rakastaa.
N21
[/quote]
Anteeksi, mutta missä löydät jotain vastuunottoa mieheltä? Mies on pahoillaan, että jäi kiinni ja vakiopano jää nyt pois, siinä kaikki. Jos näet kuviossa jotain oikeaa "vastuunottoa", niin juuri sellainen sinisilmäisyys saa naisen ottamaan miehen takaisin.
Täällä monet ihmettelee miksi en laittanut miehelle viestiä että olen tullut kipeäksi ja menen kotiin kesken työpäivän. Ihan jos totta puhutaan nii se ei käynyt edes mielessä sillä halusin vain pian kotiin pois töistä oksentamasta. Kyllä varmaan hetken levon jälkeen olisin viestiä laittanutkin vaikka toisaalta en tiedä oisko siitä ollut mitään hyötyä koska mies ei juuri töissään ehdi puhelinta katsella, tai näin oon ainakin luullut.
Ja kyllä me ollaan miehen kanssa tässä oltu yhteyksissä mutta kun tuntui ettei se johda tällä hetkellä mihinkään. Tuntuu ettei kumpikaan oikein tiedä mitä tehdä. Mies haluaa jatkaa se on tullut selväksi mutta en vaan usko että itse pystyn... tapahtuneesta on alle kaks vuorokautta, tässä meinaa olla ajatukset vielä tosi sekaisin. Mies oli veljelleen sanonut suoraan että hän on pettänyt mua joten ei sinänsä itsekään tätä salaile. Mä olen nyt vielä pari päivää täällä siskon luona ja sunnuntaina palaan kotiin ja ollaan miehen kanssa puhuttu että näemme silloin.... en vaan tiedä pystytkö olee kaksin hänen kanssaan samassa tilassa. .. mun ei tarvi pelätä häntä tms mutta luulen että oon heikko ja jotenkin annan periksi jos hän oikein matelee. Sisko ja sen mies on kyllä tehneet selväksi mitä mieltä tilanteesta ovat. . Myös heille molemmille tuli ihan puun takaa miehen toiminta. Eivät ois kuulemma ikinä uskoneet että hän tekis noin. Niinpä.
Mitää merkkejä en tosiaan saanut tai huomannut etukäteen. Mies ei koskaan salaillut puhelintaan tai ollut pitkään ylitöissä yms mitä yleensä kuuluu. Kyllä hän välillä roikkui koneella illalla mut ajattelin sen olevan ihan normaalia miehen toimintaa. Ehkä hän on siellä sopinut tapaamiset ym. Ei ees jaksa tuollainen kiinnostaa nyt. Ap
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 11:55"]
N21
[/quote]
Anteeksi, mutta missä löydät jotain vastuunottoa mieheltä? Mies on pahoillaan, että jäi kiinni ja vakiopano jää nyt pois, siinä kaikki. Jos näet kuviossa jotain oikeaa "vastuunottoa", niin juuri sellainen sinisilmäisyys saa naisen ottamaan miehen takaisin.
[/quote]
Jos lukisit kunnolla ja täten sisäistäisit tekstini, niin sinun ei tarvitsisi kysyä tuota. Mielestäni tietynlaista vastuunottoa on nimenomaan se, että mies ei syyllistä aloittajaa eikä yritä vierittää syytä hänen niskoilleen vaan rehellisesti myöntää, että vika on itsessänsä. Kukaan meistä ei tiedä, mitä asioita tässä on taustalla ja kuinka paljon mies on huonoa omatuntoa potenut. En lähde pettäjää puolustelemaan, mutta yritän ajatella asiaa monesta eri näkökulmasta enkä niin kapeakatseisesti kuin suurin osa täällä.
N21
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 12:05"]
N21
[/quote]
[/quote]
Jos lukisit kunnolla ja täten sisäistäisit tekstini, niin sinun ei tarvitsisi kysyä tuota. Mielestäni tietynlaista vastuunottoa on nimenomaan se, että mies ei syyllistä aloittajaa eikä yritä vierittää syytä hänen niskoilleen vaan rehellisesti myöntää, että vika on itsessänsä. Kukaan meistä ei tiedä, mitä asioita tässä on taustalla ja kuinka paljon mies on huonoa omatuntoa potenut. En lähde pettäjää puolustelemaan, mutta yritän ajatella asiaa monesta eri näkökulmasta enkä niin kapeakatseisesti kuin suurin osa täällä.
N21
[/quote]
Luin, sisäistin ja olen täysin eri mieltä. Sinulla on oikeus mielipiteesi, minä olen sitä mieltä, että jos toimit noin joutuessasi vastaavaan tilanteeseen, tulet pettymään pettäjän käytökseen. Pari naista antaa tästä esimerkin tämänkin ketjun viesteissä. Kiva että olet optimisti, itse en usko että se palkitaan näissä tapauksissa.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 10:09"]
Miten joku voi uskoa tollaisen jutun. Kyllä se liitto on ollut jo ihan loppu jos ei miehelle ole tekstannut, että olen kipeä menen kotiin. Tänne jaksaa kirjoitella mutta ei miehelleen paria sanaa. Ei oo totta. En ole teini. Naimisissa 35v. Aina olemme toisillemme tärkeät asiat ilmoittaneet. Siksi kai ei olla erottu. Tämä juttu on ilmiselvä trolli. Sopii esim. Salkkareihin.
[/quote]
emmä ainakaan joka perseenkutinasta miehelle ilmota.. :p
N21
[/quote]
[/quote]
N21
[/quote]
Rakkaus ei aina riitä. Se että mies rakastaa ap:ta ei tuo mitään helpotusta.
Kun toinen pettää, niin siinä ei voita ketään ja jokainen osapuoli on tuomittu pitkään piinaan tulevaisuudessa, riippumatta siitä että jääkö se petetty osapuoli suhteeseen vai lähteekö menemään.
Jos petetty jää, niin joutuu kärsimään ehkä jopa vuosikausia sen petoksen aiheuttamasta kivusta, epäluottamuksesta, epävarmuudesta ja parantamaan sen aiheuttaman särön itsetuntoon ja korjaamaan täysin rikotun parisuhteen.
Jos petetty jää, niin pettäjäosapuoli joutuu ehkä jopa vuosikausia kuuntelemaan syytöksiä, olemaan haukkujen ja epäluottamuksen kohteena, joutuu ehkä vaihtamaan vanhaa elinympäristöään, työpaikkaansa, harrastuspiirejä ym. jos pettäminen liittyy näihin tai vaihtoehtoisesti petetty kumppani ei koe pystyvänsä luottamaan näiden vuoksi puolisoonsa. Pettäjä joutuu muuttamaan tekemisiään, olemaan täysin avoin ja sietämään haukkuja ja syyttelyä epävarmalta puolisoltaan.
Oikeasti se ei vaan mene niin että petetty päättää hyväksyä tilanteen ja jää, kaikki alkaa pikkuhiljaa parantua ja rauhoittua. Ei, noin se ei mene, se petos jättää niin suuren ja pysyvän särön siihen suhteeseen, että mikään ei ole enää samanlaista.
Huonolla tuurilla "taistellaan" yhdessä vuosikausia, parannellaan suhdetta ja huomataan että ei se ole sen arvoista. Sitten erotaan.
Eikö ala pikkuhiljaa jo se ero kuulostaa ihan hyvältä vaihtoehdolta? Jos vaihtoehto on vuosikausien "piina"?
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 12:18"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 10:09"]
Miten joku voi uskoa tollaisen jutun. Kyllä se liitto on ollut jo ihan loppu jos ei miehelle ole tekstannut, että olen kipeä menen kotiin. Tänne jaksaa kirjoitella mutta ei miehelleen paria sanaa. Ei oo totta. En ole teini. Naimisissa 35v. Aina olemme toisillemme tärkeät asiat ilmoittaneet. Siksi kai ei olla erottu. Tämä juttu on ilmiselvä trolli. Sopii esim. Salkkareihin.
[/quote]
emmä ainakaan joka perseenkutinasta miehelle ilmota.. :p
[/quote]
Enkä mäkään miehen kanssa roikkuisi tossa kohtaa linjoilla. Sais muhia äijä liemissään. Olen yllättävän kylmä shokki- ja jäljijäristystiloissa ja silloin kun päätän selvitellä päätäni, en ole tekemisissä kenenkään asianomaisen kanssa. Toisekseen olisin ap:na vetänyt jo vitunmoisen kännit.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 07:16"]
Olen valvonut melkein koko yön joten tässä voi olla melko sekavaa tekstiä tiedossa mutta pakko kirjoittaa. ... eilen tosiaan päättyi meidän vasta kaksi vuotta kestänyt avioliitto. Tai joo, onhan tässä vielä edessä harkinta-aika yms mutta en voi enää jatkaa sillä mies teki sen pahimman, toi toisen naisen meidän kotiin. .... ja itse näin kaiken.... Menin siis eilen aamulla töihin ihan normaalisti. Mulla ois ollut työvuoro kolmeen asti mutta hieman ennen kahtatoista aloin voimaan huonosti ( meillä töissä ollut vatsatautia ) joten lähdin kotiin kesken päivän niin että olin puoli yhden aikaan kotona. Päätin mennä takkahuoneeseen lepäämään, koska se on lähellä meidän toista vessaa ja sinne sit pääsee nopeasti tarvittaessa. No ei mennyt varmaan kuin puoli tuntia ku kuulin että ovi kävi ja ihmettelin heti että miten mies tulee kotii kun sillä ois ollut neljään töitä. Ja tajusin myös että se ei oo yksin ku kuulin naisen naurua. Lähdin takkahuoneesta kohti eteistä ja siinä mun maailma sit romahti. Mies imutteli tätä toista muijaa eteisen seinää vasten kui viimeistä päivää. ... Hyi helvetti alkaa itkettää taas kun on tuo kuva tulee mun mieleen! !! Siinä tilanteessa en osannut sanoa mitään vaan kirjaimellisesti romahti polvilleen itkee ja sit mies vasta huomasin mut. En jotenki ees muista enää mitä siinä sit kävi.... kai se muija tajusi häipyä saman tien... itse olin jotenkin ihan sekaisin ja ryntäsin vaan vessaan oksentaa ja luulen että en voinu enää pahoin vain vatsataudin takia. ..... Koko loppu päivä ja viime yö on mennyt niin ku jossain sumussa. ...ooon itkenyt silmät päästäni. ... mies ois halunnut selittää mutta mitä helvetin selittämistä tuommoisessa on???? töihin se meni eilen vielä takas mutta en antanut sen tulla enää kotiin. Viestiä se on laittanut pitkin yötä, en oo vastannut. mutta meidän liitto oli sitten tässä. pakko sanoa että onneksi meillä ei vielä ole lapsia, vaikka tarkoitus oli kesällä jättää ehkäisy pois. ... onneks nyt on vasta talvi. ...mmutta en tiedä miten pääsen tästä yli. ..!!!
[/quote]
Huono trolli
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 12:18"]
N21
[/quote]
[/quote]
N21
[/quote]
Kun toinen pettää, niin siinä ei voita ketään ja jokainen osapuoli on tuomittu pitkään piinaan tulevaisuudessa, riippumatta siitä että jääkö se petetty osapuoli suhteeseen vai lähteekö menemään.
Jos petetty jää, niin joutuu kärsimään ehkä jopa vuosikausia sen petoksen aiheuttamasta kivusta, epäluottamuksesta, epävarmuudesta ja parantamaan sen aiheuttaman särön itsetuntoon ja korjaamaan täysin rikotun parisuhteen.
Jos petetty jää, niin pettäjäosapuoli joutuu ehkä jopa vuosikausia kuuntelemaan syytöksiä, olemaan haukkujen ja epäluottamuksen kohteena, joutuu ehkä vaihtamaan vanhaa elinympäristöään, työpaikkaansa, harrastuspiirejä ym. jos pettäminen liittyy näihin tai vaihtoehtoisesti petetty kumppani ei koe pystyvänsä luottamaan näiden vuoksi puolisoonsa. Pettäjä joutuu muuttamaan tekemisiään, olemaan täysin avoin ja sietämään haukkuja ja syyttelyä epävarmalta puolisoltaan.
Oikeasti se ei vaan mene niin että petetty päättää hyväksyä tilanteen ja jää, kaikki alkaa pikkuhiljaa parantua ja rauhoittua. Ei, noin se ei mene, se petos jättää niin suuren ja pysyvän särön siihen suhteeseen, että mikään ei ole enää samanlaista.
Huonolla tuurilla "taistellaan" yhdessä vuosikausia, parannellaan suhdetta ja huomataan että ei se ole sen arvoista. Sitten erotaan.
Eikö ala pikkuhiljaa jo se ero kuulostaa ihan hyvältä vaihtoehdolta? Jos vaihtoehto on vuosikausien "piina"?
[/quote]
Tekstisi on täysin totta, mutta et voi väittää etteikö olisi pareja, jotka eivät pettämisestä olisi yli päässeet. Minun tarkoituksenani ei ole missään vaiheessa ollut puolustella aloittajan miestä tai kannustaa aloittajaa antamaan miehelle anteeksi. Olen vain yrittänyt tuoda esille uusia näkökulmia. :) Aloittaja itse varmasti tietää, mikä hänelle on parhaaksi. -N21
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 11:32"]Kun luin aloituksen, niin meinasin heti tulla kirjoittamaan, että ei se mies sua rakasta. Nyt kuitenkin kun luin ketjun läpi ja mielipiteeni ehkä vähän muuttui. Aloittajan mies vaikuttaa katuvalta ja vaikka en missään olosuhteessä pettämistä hyväksy, niin hän näyttäisi ottavan kuitenkin teoistaan vastuun. Ei ole ilmeisesti syytellyt AP:ta mistään, eikä itsekään tiedä miksi on pettämiseen päätynyt. Ei ole myöskään kieltänyt AP:ta olemaan kertomatta pettämisestä kenellekään. Usein pettäjät tällaisissa tilanteissa vaativat, ettei pettämisestä hiiskuta sanaakaan, koska pettäjät haluavat vain suojella itseään sukulaisten ja muiden läheisten hyökkäykseltä.
N21
[/quote]
No siinä ei enää paljoa rakkaus auta tai lohduta, jos jäänyt kuukausien seksisuhteesta kiinni.
T. Se toinen n21
Jos mies oikeasti osoittaisi katumusta pettämisestä, se olisi tapahtunut ensimmäisen pettämiskerran tai viimeistään toisen jälkeen. Ei tapahtunut, ei kaduttanut. Nyt kaduttaa jokin, mutta se ei ole pettäminen, vaan se, että jäi kiinni.
mies
Kyllähän osa pettämisestä yli pääsee, mutta hekin ovat käyneet läpi sen piinavaiheen.
Mielestäni vaan aina sen petetyn tulee ymmärtää myös sen suhteeseen jäämisen seuraukset. Aina puhutaan enemmän siitä että jos lähtee, miten ero vaikuttaa mahd. lapsiin tai käytännön jutut jne. mutta helposti unohdetaan että siinä vaiheessa kun petetty jää, on vielä valtavan suon yli tarvottava tulevaisuudessa.
Miehen rakkaus tai "vastuunotto" pettämisen jälkeen ei tätä suota poista, voi ehkä tehdä muutaman askeleen kevyemmäksi tarpoa, mutta ei sitä poista.
Tuollainen "vastuunotto" voi myös helposti kääntyä petetyn päässä tekosyyksi jäädä suhteeseen, onhan mies "vastuuntuntoinen" kun tunnusti ja kertoi rehellisesti jne. mutta ongelma onkin siinä että syyllisyys puhuu. Rehellinen tai vastuuntuntoinen mieshän ei olisi alunperinkään pettänyt, varsinkaan toistuvasti, varsinkaan pitkän aikaa ja olisi kertonut siitä oma-aloitteisesti ennen kiinnijäämistään.
Onko mies nyt pahoillaan kiinnijäämisestään vai siitä että teki väärin?
En tiedä montako pistettä ja papukaijanmerkkiä voi antaa siitä että tunnusti vasta kun jäi kiinni? Myöntää että vika oli itsessään, noh kenessä sitten?
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 12:21"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 12:18"]
N21
[/quote]
[/quote]
N21
[/quote]
[/quote]
Tekstisi on täysin totta, mutta et voi väittää etteikö olisi pareja, jotka eivät pettämisestä olisi yli päässeet. Minun tarkoituksenani ei ole missään vaiheessa ollut puolustella aloittajan miestä tai kannustaa aloittajaa antamaan miehelle anteeksi. Olen vain yrittänyt tuoda esille uusia näkökulmia. :) Aloittaja itse varmasti tietää, mikä hänelle on parhaaksi. -N21
[/quote]
Minusta sinä olet kirjoittanut hyvin asiallisesti ja fiksusti. Varmaan moni on sitä mieltä. Ehkä kirjoituksesi vain herättää sen huolen, että ap nyt tässä tilanteessa alkaisi liikaa sympatiseerata, ts. Yrittää "ymmärtää" miestä. Se on vähän niinkuin terapeutti itselleni aikanaan sanoi: pahinta on antaa heti anteeksi ja tarjota jotain ymmärrystä. Pettäjän ei täydy muuttua, jos ei ensin käy pohjamudissa. (Ei sillä, että suurin osa varmaan muuttuisi ikinä).
Nyt on kaikkein parasta, mikäli ap pysyy linjallaan ja lujana. Mies joko kestää sen tai ei...asia riippuu siitä, kuinka tosissaan hän on valmis vaimostaan taistelemaan.
Minusta paras olisi, että ap ensimmäisen kerran kohtaisi miehenkin niin, että mukana olisi joku tukihenkilö. Ei ehkä myöskään olisi lainkaan huono, jos ensimmäisessä kohtaamisessa aika kylmän viileästi keskusteltaisiin vain käytännön asioista. Ap:lla on mahdollisesti pitkä tie kuljettavanaan. Siitä kyllä selviää, mutta ymmärryksen ja mahdollisesti uudelleenrakennuksen aika tulee vasta myöhemmin.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 00:27"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 07:16"]
hieman ennen kahtatoista aloin voimaan huonosti ( meillä töissä ollut vatsatautia ) joten lähdin kotiin kesken päivän niin että olin puoli yhden aikaan kotona.
Päätin mennä takkahuoneeseen lepäämään, koska se on lähellä meidän toista vessaa ja sinne sit pääsee nopeasti tarvittaessa.
Mies imutteli tätä toista muijaa eteisen seinää vasten kui viimeistä päivää. ... Siinä tilanteessa en osannut sanoa mitään vaan kirjaimellisesti romahti polvilleen itkee ja sit mies vasta huomasin mut.
ryntäsin vaan vessaan oksentaa ja luulen että en voinu enää pahoin vain vatsataudin takia. ..... [/quote]
En usko tätä kertomusta. Mutta. Uskon kyllä, että monet ihmiset pettävät toisiaan joka päivä ja sikäli ap:n stoorin herättämä keskustelu on hyvää ja aiheellista.
- ap voi töissä vain huonosti, ei oksenna, eli olisi sangen hyvissä voimissa ilmoittaakseen miehelleen palaavansa kotiin kesken päivän (ap lisää oksentelut myöhemmin, kun jotkut muut ovat niistä maininneet)
- tarpeetonta täsmennystä miksi ei lepää omassa sängyssään tai sohvalla
- kuka romahtaa polvilleen itkemään sanomatta sanaakaan, kun mies vieressä suutelee toista naista omassa eteisessä?? (romahdus tulee eittämättä myöhemmin mutta siinä tilanteessa paikan päällä kuinka moni teistä naisista vain putoaisi polvilleen pillittämään??)
- ap ehkä unohtanut, että lukijoille pitäisi kertoa testaavansa (siskon luona?) positiivisen raskaustestin, kuten antaa tuossa ymmärtää
[/quote]
Hei Sherlock, entäs jos tuo "ei enää vain vatsataudin takia" pahoinvoiminen johtuisikin siitä, että mies nuoleskelee naaman edessä jotain vierasta naista? Ja tosiaan, kaikki meistä eivät raportoi joka liikettään puolisolleen, minkä jo aika moni on edelläkin kirjoittanut. Tarpeeton täsmennys luultavasti johtuu siitä, että ap on shokissa, eikä osaa eritellä, mikä on tarpeellista ja mikä ei. Itse voisin kuvitella myös putoavani polvilleni, saattaisin tosin reagoida jotenkin muutenkin, paha sanoa. Aika usein reaktiona pahoihin asioihin on kuitenkin ollut täysi romahdus. Joten oli trolli tai ei, et kyllä saa mitään salapoliisipalkintoa näistä typeristä huomioistasi.
Joo saman kokeneena nyt on tärkeintä onko sulla omistusoikeus talosta kauppakirjassa vai luuletko että se niinku oliki puoliks,kun toinen lähtee niin faktat puhuu