Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen päättyi meidän liitto...

Vierailija
19.02.2015 |

Olen valvonut melkein koko yön joten tässä voi olla melko sekavaa tekstiä tiedossa mutta pakko kirjoittaa. ... eilen tosiaan päättyi meidän vasta kaksi vuotta kestänyt avioliitto. Tai joo, onhan tässä vielä edessä harkinta-aika yms mutta en voi enää jatkaa sillä mies teki sen pahimman, toi toisen naisen meidän kotiin. .... ja itse näin kaiken....

Menin siis eilen aamulla töihin ihan normaalisti. Mulla ois ollut työvuoro kolmeen asti mutta hieman ennen kahtatoista aloin voimaan huonosti ( meillä töissä ollut vatsatautia ) joten lähdin kotiin kesken päivän niin että olin puoli yhden aikaan kotona. Päätin mennä takkahuoneeseen lepäämään, koska se on lähellä meidän toista vessaa ja sinne sit pääsee nopeasti tarvittaessa.

No ei mennyt varmaan kuin puoli tuntia ku kuulin että ovi kävi ja ihmettelin heti että miten mies tulee kotii kun sillä ois ollut neljään töitä. Ja tajusin myös että se ei oo yksin ku kuulin naisen naurua. Lähdin takkahuoneesta kohti eteistä ja siinä mun maailma sit romahti. Mies imutteli tätä toista muijaa eteisen seinää vasten kui viimeistä päivää. ... Hyi helvetti alkaa itkettää taas kun on tuo kuva tulee mun mieleen! !! Siinä tilanteessa en osannut sanoa mitään vaan kirjaimellisesti romahti polvilleen itkee ja sit mies vasta huomasin mut. En jotenki ees muista enää mitä siinä sit kävi.... kai se muija tajusi häipyä saman tien... itse olin jotenkin ihan sekaisin ja ryntäsin vaan vessaan oksentaa ja luulen että en voinu enää pahoin vain vatsataudin takia. .....

Koko loppu päivä ja viime yö on mennyt niin ku jossain sumussa. ...ooon itkenyt silmät päästäni. ... mies ois halunnut selittää mutta mitä helvetin selittämistä tuommoisessa on???? töihin se meni eilen vielä takas mutta en antanut sen tulla enää kotiin. Viestiä se on laittanut pitkin yötä, en oo vastannut. mutta meidän liitto oli sitten tässä. pakko sanoa että onneksi meillä ei vielä ole lapsia, vaikka tarkoitus oli kesällä jättää ehkäisy pois. ... onneks nyt on vasta talvi. ...mmutta en tiedä miten pääsen tästä yli. ..!!!

Kommentit (421)

Vierailija
61/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 09:39"]

Miksi täällä on peukutettu satojen toimesta sellaiset viestit, joissa kehoitetaan luomaan jonkinlainen keskusteluyhteys jotta eroprosessiin liittyvät jutut hoituisivat jouhevammin?

Eikö naiset aina halua keskustella kaikesta kuten aikuiset ja Iltasanomien julkkisten erotilanteiden uutisointien kommenttiosiotkin aina täynnä viestejä naisilta, joissa kehutaan kuinka hoitavat asian niin kuin kypsät aikuiset.

Mutta sitten kun osuu tapaus joka osaa tänne omalle keskustelupalstalle ja osuu omiinkiin tunteisiin, niin kehoitetaan olla mykkäraivokoulussa ja patoamaan tunteet sisälle.

[/quote]

Ehkä siksi kun ajatellaan että mies onnistuu lepertelemään tiensä takaisin naisen helmoihin?

Kyllä minunkin mielestä on ihan hyvä että ap suostuu keskustelemaan miehensä kanssa. Jos ei halua muusta keskustella niin hyvä on sopia miten omaisuus jaetaan.

Vierailija
62/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. Vähän aikaa sain nukuttua ja jopa hieman hedelmää ja jugurttia syönyt, mikään lämmin ruoka ei pysy sisällä. Nälkää en tunne, en tiedä tunnenko oikein mitään tällä hetkellä. ... Katsoin täällä siskon luona ekan kerran kunnolla peiliin eilisen aamun jälkeen ja näytän ihan haamulta. Puhuttiin hetki miehen kanssa puhelimessa mutta ei se tuntunut johtavan mihinkään. Se vaan kuulemma katuu ja on paskana yms. mutta kuten täälläkin on monet sanonut niin katuu varmaan vain sitä että jäi kiinni. En usko että hän ois koskaan itse mulle asiaa paljastanut muuten. Oon itkenyt niin paljon että oon jo jotenkin ihan turta. ... tästä tietää vain mun sisko ja sen avomies sekä miehen veljen perhe. Mun vanhemmat ei tiedä ja ei vissiin appivanhmatkaan. Ainakaan ei oo anoppi soittanut. .... oon miettinyt miten tästä sitten kerron kaikille. Miten kerron et liittomme loppui koska mies pani toista kuukausi tolkulla? ? Mies ei ole antanut mitään järkevää syytä miksi näin teki. Heh, ei taida järkevää syytä kyllä ollakaan
Epäili tosin ite onko jotenkin riippuvainen seksistä tms mutta en jaksanut sellaista paska puhetta kuunnella. En näe mitään syytä jatkaa hänen kanssaan. .. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jotenkin riippuvainen seksistä? :D Eli ei vain voinut sille mitään...
Oon tosi pahoillani ap, kauhee kuvitellakaan että sais oman miehensä tolleen kiinni. Jonain päivänä oot päässyt tästä yli.

Vierailija
64/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi uskoa tollaisen jutun. Kyllä se liitto on ollut jo ihan loppu jos ei miehelle ole tekstannut, että olen kipeä menen kotiin. Tänne jaksaa kirjoitella mutta ei miehelleen paria sanaa. Ei oo totta. En ole teini. Naimisissa 35v. Aina olemme toisillemme tärkeät asiat ilmoittaneet. Siksi kai ei olla erottu. Tämä juttu on ilmiselvä trolli. Sopii esim. Salkkareihin.

Vierailija
65/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvinnut kulkea terapioissa vaikka avoliitto ja avioliitto ovat päättyneet joskus. Ei ne niin pahoja paikkoja oo, kyllä niistä selviää. Eriasia jos lapsen menettää. 

Vierailija
66/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 07:26"]olisit ap odottanut hetken, niin olisit nähnyt ne nussimassa teidän kotona.....
[/quote]

Mikä vuttu suakin vaivaa?!

Vierailija
67/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

193: olen ollut mieheni kanssa yhdessä 25v. Jos sairastun kesken työpäivän niin menen takuulla ensin kotiin enkä rupea tekstaamaan miehelle. Kotona kun olen niin saatan laittaa viestin sairastumisesta

Vierailija
68/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vaan hedelmiä ja jugurttia, kyllä se siitä. Hedelmäpommi vois sopia tilanteeseen.

Vierailija
69/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTÄ SE SIKA!!q11

Vierailija
70/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin ap:n viestejä lukiessa :( voimia ap.

Vierailija
71/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 09:38"]Tässä taas oiva esimerkki miksi liian läheiset ihmissuhteet ja toisen talutusnuorassa pitäminen on huono asia. Ihminen on aivan liian omistuksenhaluinen eläin. Parisuhde ja avioliitto aiheuttaa enemmän surua kuin rakkautta. Ikävää että näin kävi, mutta olis parempi jos kaikki vaan liihottelis paikasta toiseen. Niin miehet kuin naisetkin. Olis jo aika luopua "perherooleista" eikös niin?
[/quote]

Eli ei kannata rakastua, mennä naimisiin tai hankkia lapsia sen takia että asiat VOI mennä pieleen? Ja mistä talutusnuorasta sä puhut? Hanki jotain ammattiapua ongelmiisi, äläkä jaa niitä täällä.

Vierailija
72/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niille omille- tai appivanhemmille mitään tarvitse vielä ilmoittaa. Vasta kun olette kunnolla jutelleet ja vahvan eropäätöksen tehneet. Tälläiset kriisit turhaa vaan heit kuormittaa

Vierailija
73/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:12"]

Ap täällä. Vähän aikaa sain nukuttua ja jopa hieman hedelmää ja jugurttia syönyt, mikään lämmin ruoka ei pysy sisällä. Nälkää en tunne, en tiedä tunnenko oikein mitään tällä hetkellä. ... Katsoin täällä siskon luona ekan kerran kunnolla peiliin eilisen aamun jälkeen ja näytän ihan haamulta. Puhuttiin hetki miehen kanssa puhelimessa mutta ei se tuntunut johtavan mihinkään. Se vaan kuulemma katuu ja on paskana yms. mutta kuten täälläkin on monet sanonut niin katuu varmaan vain sitä että jäi kiinni. En usko että hän ois koskaan itse mulle asiaa paljastanut muuten. Oon itkenyt niin paljon että oon jo jotenkin ihan turta. ... tästä tietää vain mun sisko ja sen avomies sekä miehen veljen perhe. Mun vanhemmat ei tiedä ja ei vissiin appivanhmatkaan. Ainakaan ei oo anoppi soittanut. .... oon miettinyt miten tästä sitten kerron kaikille. Miten kerron et liittomme loppui koska mies pani toista kuukausi tolkulla? ? Mies ei ole antanut mitään järkevää syytä miksi näin teki. Heh, ei taida järkevää syytä kyllä ollakaan Epäili tosin ite onko jotenkin riippuvainen seksistä tms mutta en jaksanut sellaista paska puhetta kuunnella. En näe mitään syytä jatkaa hänen kanssaan. .. :(

[/quote]

Lähetä appivanhemmille vaikka tekstiviesti, jossa kerrot että näin kävi, mikä on oma tilanteesi ja kiität vaikka heidän ystävällisyydestään, jos olette olleet hyvissä väleissä. Siskoasi voit pyytää kertomaan omille vanhemmillesi, jos asiasta olisi sitten helpompi puhua heidän kanssaan, kun ei tarvitse itse vastaanottaa sitä ensireaktiota.

Voimia sinulle kovasti. Mikään muu ei auta kuin aika, kuten aina surun kanssa. Parin viikon päästä tuntuu jo paljon helpommalta, mene sitä kohti.

Vierailija
74/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ed. Viesti oli jäänyt kesken

Vierailija
75/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 20:59"]

Siis se sama mitä nyt tapahtuu noin 70 % suomalaisista akoista. Semmonen 30 % vaan noista ei koskaan sitä huomaa tai jotenkin tiedosta, että mies panee toisia muijia jos a) kotona on pelkkää kälätystä b) saharan ovet pysyy suljettuina. Ei kannata miestä syyttää ja et sitä toisaalta tehnytkään, siitä on hyvä lähteä miettimään omia tekosiaan.

[/quote]Sinä ehkä olet tuollainen kusipää ja selität täällä että muutkin ovat jotta voisit oikeuttaa tekosi. Mutta, mutta, eipä vaan .Suurin osa miehistä on kunnollisia ja uskollisia aviomiehiä ja perheenisiä joilla on paljon parempaakin tekemistä kuin juosta vieraissa naisissa.Joillakin onnekkailla miehillä kun on elämässään muutakin iloa ja onnea tuottavia asioita kuin naiminen. Esim. Ihana perhe ja parisuhde, harrastukset jne. Mutta sellaisesta sinä ja kaltaisesi, ette valitettavasti tiedä mitään, ettekä tule koskaan tietämäänkään.

Vierailija
76/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin tyhmää miestä ole, ettei olisi jotakin varmistussoittoa tehnyt ennenkuin vei vieraan naisen kotiinsa.

Vierailija
77/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljasta jo AP, että tämä oli trolli.

Vierailija
78/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:00"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 20:41"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:43"]Eiköhän vika ole ap:ssa ja siinä toisessa naisessa. Ap ei ole tyydyttänyt miestä ja toinen nainen on sitten houkutellut pahuuteen viattoman miehen.-mies29 - [/quote] Haista sinä tuhkamuna "mies29" vittu!

[/quote]

Ime sää munaa, tai no, taitaa jäädä kälättäjältä vaan haaveksi. Vittua tulee haisteltua melkein joka päivä ja se vaan ei ole oman akan, näin on.

[/quote]Sulla vaimoa olekkaan. Ja jos oliskin niin varmaan samaa tasoa kuin sinäkin, eli ei siihen varmaan kukaan muukaan koskis eikä haistelis.Vakka kantensa valinnut.Ja tuskin olet tussua nähnytkään, et muuten olis noin katkera :)

Vierailija
79/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 04:52"]Hyvässä parisuhteessa ei petetä ja hyvään parisuhteeseen tarvitaan kaksi ihmistä.
[/quote]

Höpöhöpö. Kyllä petetään hyvissäkin parisuhteissa. Tutkimusten mukaan usein pettäminen kohtuu jostain pettäjän henkilökohtaisesta kriisistä. Joskus myös tilaisuus tekee varkaan, oma markkina-arvon testaus, ihailun tarve. Faktahan on se, että pitkässä suhteessa ei ole enää sitä ensihuuman ja ihastumisen tunnetta. Jotkut ihmiset kaipaavat sitä tunnetta. Uutuudenviehätystä, jännitystä..

Vierailija
80/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 07:07"]

Ja Tulipas kovasti kirjoitusvirheitä puhelimella... no ne varmaa täs tilanteessa sallitaan. Ap

[/quote]

Sori alapeukku, piti peukuttaa siis. Voimia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän