Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen päättyi meidän liitto...

Vierailija
19.02.2015 |

Olen valvonut melkein koko yön joten tässä voi olla melko sekavaa tekstiä tiedossa mutta pakko kirjoittaa. ... eilen tosiaan päättyi meidän vasta kaksi vuotta kestänyt avioliitto. Tai joo, onhan tässä vielä edessä harkinta-aika yms mutta en voi enää jatkaa sillä mies teki sen pahimman, toi toisen naisen meidän kotiin. .... ja itse näin kaiken....

Menin siis eilen aamulla töihin ihan normaalisti. Mulla ois ollut työvuoro kolmeen asti mutta hieman ennen kahtatoista aloin voimaan huonosti ( meillä töissä ollut vatsatautia ) joten lähdin kotiin kesken päivän niin että olin puoli yhden aikaan kotona. Päätin mennä takkahuoneeseen lepäämään, koska se on lähellä meidän toista vessaa ja sinne sit pääsee nopeasti tarvittaessa.

No ei mennyt varmaan kuin puoli tuntia ku kuulin että ovi kävi ja ihmettelin heti että miten mies tulee kotii kun sillä ois ollut neljään töitä. Ja tajusin myös että se ei oo yksin ku kuulin naisen naurua. Lähdin takkahuoneesta kohti eteistä ja siinä mun maailma sit romahti. Mies imutteli tätä toista muijaa eteisen seinää vasten kui viimeistä päivää. ... Hyi helvetti alkaa itkettää taas kun on tuo kuva tulee mun mieleen! !! Siinä tilanteessa en osannut sanoa mitään vaan kirjaimellisesti romahti polvilleen itkee ja sit mies vasta huomasin mut. En jotenki ees muista enää mitä siinä sit kävi.... kai se muija tajusi häipyä saman tien... itse olin jotenkin ihan sekaisin ja ryntäsin vaan vessaan oksentaa ja luulen että en voinu enää pahoin vain vatsataudin takia. .....

Koko loppu päivä ja viime yö on mennyt niin ku jossain sumussa. ...ooon itkenyt silmät päästäni. ... mies ois halunnut selittää mutta mitä helvetin selittämistä tuommoisessa on???? töihin se meni eilen vielä takas mutta en antanut sen tulla enää kotiin. Viestiä se on laittanut pitkin yötä, en oo vastannut. mutta meidän liitto oli sitten tässä. pakko sanoa että onneksi meillä ei vielä ole lapsia, vaikka tarkoitus oli kesällä jättää ehkäisy pois. ... onneks nyt on vasta talvi. ...mmutta en tiedä miten pääsen tästä yli. ..!!!

Kommentit (421)

Vierailija
21/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:52"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:40"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:10"] [quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:35"] [quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:24"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:19"] Kun sitä jotkut osaa niin hyvin esittää niin ei ala epäillä. Itse olin kerran se toinen nainen ja vaikka en ylpeä olekkaan teostani, kerron kuitenkin miten me "onnistuimme" asian tekemään. Työajan ulkopuolella ei pidetty yhteyttä ja jos pidettiin oli se harrastustoiminnan nettisivujen kautta yksityisviestein. Tapaamisia oli enne töitä, ruokatauolla ja illalla kun mies meni harrastukseensa. Lukuisia kertoja vaimo soitti juuri kun olimme harrastaneet seksiä ja mies aivan pokkana puhui vieressäni kuinka Markolla auto reistailee sählyn jälkeen, tarvii auttaa. Ja vaimo uskoi. Miksei uskoisi? selitykset aivan normaaleja, ei mitään "ylitöissä tänään"-juttuja. Mies lähti kotoaan sählyvaatteet yllä pariksi tunniksi pelaamaan ja varmasti pelanneen näköisenä (hikisenä) tuli takaisin. Ainut asia mitä tällä haluan sanoa on, että vaikka luotatte miehiinne, älkää luottako täysin sinisilmin vaan pitäkää sellainen pieni "epäilys" aina, jää helpommin kiinnikkin, eikä kehenkään kannata sokeasti täysin luottaa. Tämäkin mies oli vielä se, joka oli kuulemma vaimolleen monet monet vuodet järkyttyneenä todennut kuinka alhaisia on ihmiset jotka pettää ja hän ei voisi koskaan. [/quote] Toisaalta mielipiteesi oli ok. Mutta itse en ole koskaan jaksanut elää niin, että pitää koko ajan epäillä. Se, että minä luotan ihmisiin, ei ole mikään paha asia, vaan ne ihmiset, jotka pettää sen luottamuksen. Olisi ollut raskas elämä, jos olisi pitänyt koko 50 vuotta koko ajan epäillä muita ihmisiä. [/quote] En tarkoittanutkaan että nyt pitää epäilemällä epäillä. Vaan että tervettä järkeä käyttää, ei usko sinisin silmin täysin kaikkea mitä sanotaan vaan myös ajattelee omilla aivoillaan ja laskee 1+1. Juuri ne jotka uskovat kaiken tosi helposti, on niitä joille se pettäminen tulee täysin yllätyksenä. Tottakai luotan tällä hetkellä mieheeni ettei petä, enkä epäile, mutta pidän myös silmät ja korvat auki (tervejärkisesti). Luultavasti ne jotka on jollain tapaa ollut näissä kuvioissa osallisena pystyy sen tekemään luontaisesti ilman mitään suurempaa yrittämistä. Kunhan nyt vain totesin, että älkää olko täysin sinisilmäisiä, oli kyse nyt sitten miehestä, kaverista tai työkaverista. Kuka vaan voi yrittää kusettaa joskus jossain asiassa, olipa kyse nyt sitten vaikka vaan aprillipilasta. Eihän silloinkaan varmaan suurin osa usko heti jos kuulee jonkun asian vaan epäilee ettei pidä paikkaansa. Ja jos näitä epäilyjä tulee muuten pitkin vuotta niin laskee ne 1+1+1 yhteen eikä jätä huomiotta. [/quote] Siis juurihan sinä kerroit kuinka taitavasti se mies vaimoaan sinun kanssasi petti, kuinka uskottavasti valehteli ja kuinka hyvin te jälkenne peittelitte. Mistä sitä epäilyyn saa aihetta jos pettäjä noin taitavasti toimii? Vai pitääkö alkaa epäilemään siksi, että mies harrastaa jotain?   [/quote] Ei, mutta usein olisi ollut tilanne jolloin moni nainen olisi jo epäillyt. Hänen vaimonsa ei epäillyt koska uskoi kaiken. Ja tuo harrastus oli esimerkki. Saattoihan hän sanoa että on poikien kanssa ruuvamassa autoa. Noh, koskaan ei kuulu taustalta mitään ääntä, yleensä täysin hiljaista. Vaikka vaimo soitti kesken auton ruuvaamisen jotakin kauppa-asiaa, taas täysin hiljaista, ei pienintäkään ääntä. Tai mies oli juuri kaupassa, tulee sen jälkkeen kotiin ja taas täysin hiljainen taustaympäristö. [/quote] "Hänen vaimonsa ei epäillyt koska uskoi kaiken." Niin? Ja juurihan sinä itsekin kysyit että miksei olisi uskonut ja kerroit kuinka mies osasi esittää niin hyvin, ettei epäilyksen aihetta jäänyt. Mutta nyt sitten ei osannutkaan esittää hyvin ja antoikin usein aihetta epäillä? Eli miten tämä juttu nyt meni? Valehteliko mies vaimolleen niin uskottavasti, ettei toinen osannut epäillä vai eikö hän sittenkään ollut niin hyvä esittäjä ja vaimon olisi pitänyt älytä epäillä?           [/quote] Niin, sinisilmäisesti uskoi koska mies niin hyvin esitti. Mutta uskon että jokainen joka osaa tervejärkisesti pitää hoksottimet avoimena niin näkee edes jonkun muutoksen. Mutta jos ei niitä halua nähdä niin ei näe. Lähes aina näissä tehdään virheitä joiden takia voidaan jäädä kiinni, se uskooko kaiken mitä toinen keksii on eri asia, siihen ei liity näyttelijäntaidot lainkaan vaan se sinisilmäisyys, ei mun Pekka niin tekisi..

[/quote]

Mitä sitten. Jos pettää, niin pettää. Jos nainen olisi epäillyt, mies olisi ollut ovelampi kanssasi ja olisitte valehdelleet paremmin. Jos mies olisi jäänyt kiinni, tuskin olisi tunnustanut.

Jos mies olisi jäänyt kiinni, olisitteko jatkaneet suhdetta? No ei, kun se naisen naivius mahdollisti sen, että pääsitte nussimaan. Eli vaimon syy, että jouduit varatun miehen pantavaksi. Mies viaton pulmunen, kenen oli pakko jatkaa, kun vaimo oli liian luottavainen.
[/quote]

Hahhah. Vaimon syy. Kyllä te osaatte hyvin aina kääntää nämä asiat :) lopuksihan heille ero tuli, mies jätti ja olisi halunnut jatkaa kanssani suhteeseen mutta itse en halunnut.
Itse vaan toivoin että vaimo tajuaisi kun en itse ollut tarpeeksi vahva ja epäitsekäs suhteesta lähtemään. Ei se ole pettäjällekkään herkkua.

Vierailija
22/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, yritä syödä jotain välillä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihmiset avioituvat,se on riskin ottamista. Avioliitto on kuin perustaisi yrityksen. Jotkut onnistuvat,useimmat eivät. Miehet ovat aina olleet metsästäjiä. Kun siellä kotona on varma saalis,se menettää hohtonsa. Pitää etsiä uutta. Kotonakin on kyllä paljon tehtävissä. Molempien osapuolten pitää hoitaa ja vaalia yritystä. Valloittaa puoliso aina uudelleen. Rakkaudessa kaikki on sallittua. Jos mies edelleen vaan haluaa lähteä metsälle,sille ei voi mitään. Joko hyväksyy miehen syrjähypyt ja odottaa muutosta. Tai sitten, lähtee itse radalle. Tai,pistää haarukat jakoon. Miehet,jotka pettävät alusta lähtien,tulevat aina pettämään. Niinkaun kun pystyvät.

Vierailija
24/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:30"]"Mun maailma romahti". Miten voi jonkun ihmisen maailma romahtaa pettämisestä? Eikö tää mee teidän jakeluun jo ON ENEMMÄN SÄÄNTÖ KUIN POIKKEUS ETTÄ MIES PETTÄÄ.

Eikä ketään ihmistä voi kahlita jokainen tekee mitä huvittaa, miehet varsinkin. Ei kannata ottaa sitä henkilökohtaisesti, niin se vaan menee testosteroni nääs... miehet kyllästyy alkuhuuman jälkeen ja vakio römpsä ei kiinnosta. Niin se vaan menee, tulkaa pois sieltä romanttisista kuvitelmista. Annan ilmasen vinkin, pysykää poissa miesten luota jos maailmanne romahtaa säälittävien kaksilahkeisten takia. Mun ei romahda.

N19
[/quote]

Sinun läheisin ihminen, se jonka kanssa olet kuvitellut olevasi loppuelämän ja lapset suunnitteilla, niin on se aika maailman romahdus, kaikki menee uusiksi.
.
Eikä se ole sääntö, että kaikki miehet pettää.. Oletko hieman vajaa? Vai oletko pelkästään seurustellut niiden parikymppisten poikien kanssa, joiden mielessä ei mitään muuta kuin pillu.
T. N21, jonka mies ei ole pillun perässä juoksija.
.
.
Mutta aapeelle vielä! Melkein purskahdin itkuun, kun ajattelen tuon tilanteen, kun asia valkeni. Kamalaa! Onneksi sait siskon luoksesi! Tsemppiä ja halit!

Vierailija
25/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyppä ukolta miksei se ryhtynyt seurustelemaan sen toisen naisen kanssa, vaan päätti pitää sekä sut että sen...

Vierailija
26/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 23:45"]

kysyppä ukolta miksei se ryhtynyt seurustelemaan sen toisen naisen kanssa, vaan päätti pitää sekä sut että sen...

[/quote]

nii, ja että mitä olis tehny jos tämä toinen nainen olis tullu raskaaks

Vierailija
27/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tilanteessa on onni onnettomuudessa se ettei ole lapsia. Ap:n ei ole pakko nähdä miestänsä jos ei halua. Ap voi kyllä siinä mielessä kiittää onneansa. On meinaan tosi v:mäinen tilanne sovitella lasten asioita vastaavaan taliaivon kanssa. Ja sitte tottakai se mies itkee ap:tä takaisin tässä vaiheessa. On ikävää menettää kasvonsa sukulaisten ja tuttujen edessä. Vielä ikävämpää on laittaa talo myyntiin oman toilailun takia. Todennäköisesti kolmas osapuolikaan ei ole vapaa, niin ukosta olisi mukava säilyttää vaimo varalla.

Vierailija
28/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 17:43"]

Kun ihmiset avioituvat,se on riskin ottamista. Avioliitto on kuin perustaisi yrityksen. Jotkut onnistuvat,useimmat eivät. Miehet ovat aina olleet metsästäjiä. Kun siellä kotona on varma saalis,se menettää hohtonsa. Pitää etsiä uutta. Kotonakin on kyllä paljon tehtävissä. Molempien osapuolten pitää hoitaa ja vaalia yritystä. Valloittaa puoliso aina uudelleen. Rakkaudessa kaikki on sallittua. Jos mies edelleen vaan haluaa lähteä metsälle,sille ei voi mitään. Joko hyväksyy miehen syrjähypyt ja odottaa muutosta. Tai sitten, lähtee itse radalle. Tai,pistää haarukat jakoon. Miehet,jotka pettävät alusta lähtien,tulevat aina pettämään. Niinkaun kun pystyvät.

[/quote]

Sissus, vuonna 2015?! Ks. http://www.kitkeratneitsyet.fi/sanoitukset.htm#ero - Tuo biisi on sitten p a r o d i a a.

Vierailija
29/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 17:43"]

... Miehet ovat aina olleet metsästäjiä. Kun siellä kotona on varma saalis,se menettää hohtonsa. Pitää etsiä uutta. Kotonakin on kyllä paljon tehtävissä. Molempien osapuolten pitää hoitaa ja vaalia yritystä. Valloittaa puoliso aina uudelleen. Rakkaudessa kaikki on sallittua. Jos mies edelleen vaan haluaa lähteä metsälle,sille ei voi mitään. Joko hyväksyy miehen syrjähypyt ja odottaa muutosta. Tai sitten, lähtee itse radalle...

[/quote]

no just, tällainen ajattelu on omimpiaan ruokkimaan miesten tyhmyyttä, "pojat on vaan poikia ja sille ei oikein mitään voi".

Paskanmarjat, pettäminen on moraalinen valinta ja jokainen mies pystyy sen tekemään. Itse en ole pettänyt, en petä, enkä tule pettämään. Tiedän sen, kun tilaisuuksia on tarjottu, niin, että kukaan muu ei olisi saanut tietää ja silti tein heti tilanteen valjetessa selväksi, että mitään saumaa pettämiselle ei ole.

Ei minua kiinnosta saako joku muu tietää, minä en halua loukata ihmistä jonka kanssa elän suhteessa tai kantaa omallatunnollani sitä, että olisin niin tehnyt.

Sinkkuna en halua osallistua kenenkään muunkaan pettämiseen, samasta moraalista kyse.

Joo, voi olla että mies on metsästäjä, mutta ei tarvitse olla salametsästäjä!

mies, jolla on moraalia.

Vierailija
30/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma is a bitch ;).. Miten on ap? Ooks koskaan pettänyt ketää?

Vierailija
31/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:30"]

"Mun maailma romahti". Miten voi jonkun ihmisen maailma romahtaa pettämisestä? Eikö tää mee teidän jakeluun jo ON ENEMMÄN SÄÄNTÖ KUIN POIKKEUS ETTÄ MIES PETTÄÄ.

Eikä ketään ihmistä voi kahlita jokainen tekee mitä huvittaa, miehet varsinkin. Ei kannata ottaa sitä henkilökohtaisesti, niin se vaan menee testosteroni nääs... miehet kyllästyy alkuhuuman jälkeen ja vakio römpsä ei kiinnosta. Niin se vaan menee, tulkaa pois sieltä romanttisista kuvitelmista. Annan ilmasen vinkin, pysykää poissa miesten luota jos maailmanne romahtaa säälittävien kaksilahkeisten takia. Mun ei romahda.

N19

[/quote]

Ai että, kiitos tästä absoluuttisesta totuudesta, sinä kaikkitietävä 19-vuotias :D 

Vierailija
32/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 09:46"]En ymmärrä, miksi kaikki ovat sitä mieltä, että ehdottomasti ero. Miehen teko oli ihan kamala ja varmasti jätti syvät traumat nähdä tuollainen vielä omin silmin. Kuitenkin, kun on rakkautta, avioliitto, yhteinen koti, harkitsisin tarkkaan, lähtisinkö rikkomaan sitä kaikkea yhden virheen takia. Ihminen on erehtyväinen ja kukaan ei ole täydellinen. Ilmeisesti mies on onnellisuudesta huomiotta kaivannut myös jotain muuta, vaihtelua? Lähtisin ennemmin selvittämään syitä pettämisen takana, jos on kyseessä se, että ei halua jatkaa avioliittoa ja haluaa muunlaista elämää, silloin ero on oikea vaihtoehto. Jos kuitenkin kyse on ollut jostain ihailun ja huomion hakemisesta, ihastuksesta, miettisin, onko se niin painava asia, minkä vuoksi rikkoa kaikki. Ei noin isoja päätöksiä pitäisi tehdä tunnekuohun vallassa, vaan antaa järkytyksen tasaantua ja miettiä tarkkaan, mikä on itselle tärkeää.
[/quote]

Useinkaan pettämisen syyt eivät ole parisuhteessa. Mutta jos ihminen vain huomionhakuisuudessaan pettää, niin miksei tekisi sitä jatkossakin? Oma mieheni on käsittääkseni pettänyt juuri tämän ihailun ja viehätysvoiman testauksen takia (ei ole edennyt suhteeseen ja ollut muutenkin monen mittapuulla melko viatonta). Jos noin typerästä syystä pettää, niin miksei pettäisi jatkossakin? Jos minun huomioni ei riitä, niin en minä voi sille mitään. En minä ala teennäisesti miestä kehumaan ja palvomaan vain siksi, ettei hän hyppisi vieraissa hakemassa huomiota. En minäkään käytä pettämistä ratkaisuna ongelmiini, tai ongelmiimme. Jos suhteessamme mättää joku, kerron siitä miehelleni. Joko ne ratkotaan yhdessä tai sitten jatketaan eri teitä. Pettämisen syy ei todellakaan ole koskaan parisuhteessa, ehkä ennemminkin pettäjän kommunikointitaidoissa jos ei suutaan saa auki omalle puolisolleen. Eli pettäjässä vika AINA.

[/quote]
Miten mä en yhtään ihmettele, että ukkos on sua pettänyt.

Vierailija
33/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kulli panemisesta kulu. Mitä nyt nostaa kauhee kohu tommosesta pikku asiasta.

Vierailija
34/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:40"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:10"] [quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:35"] [quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:24"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:19"] Kun sitä jotkut osaa niin hyvin esittää niin ei ala epäillä. Itse olin kerran se toinen nainen ja vaikka en ylpeä olekkaan teostani, kerron kuitenkin miten me "onnistuimme" asian tekemään. Työajan ulkopuolella ei pidetty yhteyttä ja jos pidettiin oli se harrastustoiminnan nettisivujen kautta yksityisviestein. Tapaamisia oli enne töitä, ruokatauolla ja illalla kun mies meni harrastukseensa. Lukuisia kertoja vaimo soitti juuri kun olimme harrastaneet seksiä ja mies aivan pokkana puhui vieressäni kuinka Markolla auto reistailee sählyn jälkeen, tarvii auttaa. Ja vaimo uskoi. Miksei uskoisi? selitykset aivan normaaleja, ei mitään "ylitöissä tänään"-juttuja. Mies lähti kotoaan sählyvaatteet yllä pariksi tunniksi pelaamaan ja varmasti pelanneen näköisenä (hikisenä) tuli takaisin. Ainut asia mitä tällä haluan sanoa on, että vaikka luotatte miehiinne, älkää luottako täysin sinisilmin vaan pitäkää sellainen pieni "epäilys" aina, jää helpommin kiinnikkin, eikä kehenkään kannata sokeasti täysin luottaa. Tämäkin mies oli vielä se, joka oli kuulemma vaimolleen monet monet vuodet järkyttyneenä todennut kuinka alhaisia on ihmiset jotka pettää ja hän ei voisi koskaan. [/quote] Toisaalta mielipiteesi oli ok. Mutta itse en ole koskaan jaksanut elää niin, että pitää koko ajan epäillä. Se, että minä luotan ihmisiin, ei ole mikään paha asia, vaan ne ihmiset, jotka pettää sen luottamuksen. Olisi ollut raskas elämä, jos olisi pitänyt koko 50 vuotta koko ajan epäillä muita ihmisiä. [/quote] En tarkoittanutkaan että nyt pitää epäilemällä epäillä. Vaan että tervettä järkeä käyttää, ei usko sinisin silmin täysin kaikkea mitä sanotaan vaan myös ajattelee omilla aivoillaan ja laskee 1+1. Juuri ne jotka uskovat kaiken tosi helposti, on niitä joille se pettäminen tulee täysin yllätyksenä. Tottakai luotan tällä hetkellä mieheeni ettei petä, enkä epäile, mutta pidän myös silmät ja korvat auki (tervejärkisesti). Luultavasti ne jotka on jollain tapaa ollut näissä kuvioissa osallisena pystyy sen tekemään luontaisesti ilman mitään suurempaa yrittämistä. Kunhan nyt vain totesin, että älkää olko täysin sinisilmäisiä, oli kyse nyt sitten miehestä, kaverista tai työkaverista. Kuka vaan voi yrittää kusettaa joskus jossain asiassa, olipa kyse nyt sitten vaikka vaan aprillipilasta. Eihän silloinkaan varmaan suurin osa usko heti jos kuulee jonkun asian vaan epäilee ettei pidä paikkaansa. Ja jos näitä epäilyjä tulee muuten pitkin vuotta niin laskee ne 1+1+1 yhteen eikä jätä huomiotta. [/quote] Siis juurihan sinä kerroit kuinka taitavasti se mies vaimoaan sinun kanssasi petti, kuinka uskottavasti valehteli ja kuinka hyvin te jälkenne peittelitte. Mistä sitä epäilyyn saa aihetta jos pettäjä noin taitavasti toimii? Vai pitääkö alkaa epäilemään siksi, että mies harrastaa jotain?   [/quote] Ei, mutta usein olisi ollut tilanne jolloin moni nainen olisi jo epäillyt. Hänen vaimonsa ei epäillyt koska uskoi kaiken. Ja tuo harrastus oli esimerkki. Saattoihan hän sanoa että on poikien kanssa ruuvamassa autoa. Noh, koskaan ei kuulu taustalta mitään ääntä, yleensä täysin hiljaista. Vaikka vaimo soitti kesken auton ruuvaamisen jotakin kauppa-asiaa, taas täysin hiljaista, ei pienintäkään ääntä. Tai mies oli juuri kaupassa, tulee sen jälkkeen kotiin ja taas täysin hiljainen taustaympäristö. [/quote] "Hänen vaimonsa ei epäillyt koska uskoi kaiken." Niin? Ja juurihan sinä itsekin kysyit että miksei olisi uskonut ja kerroit kuinka mies osasi esittää niin hyvin, ettei epäilyksen aihetta jäänyt. Mutta nyt sitten ei osannutkaan esittää hyvin ja antoikin usein aihetta epäillä? Eli miten tämä juttu nyt meni? Valehteliko mies vaimolleen niin uskottavasti, ettei toinen osannut epäillä vai eikö hän sittenkään ollut niin hyvä esittäjä ja vaimon olisi pitänyt älytä epäillä?           [/quote] Niin, sinisilmäisesti uskoi koska mies niin hyvin esitti. Mutta uskon että jokainen joka osaa tervejärkisesti pitää hoksottimet avoimena niin näkee edes jonkun muutoksen. Mutta jos ei niitä halua nähdä niin ei näe. Lähes aina näissä tehdään virheitä joiden takia voidaan jäädä kiinni, se uskooko kaiken mitä toinen keksii on eri asia, siihen ei liity näyttelijäntaidot lainkaan vaan se sinisilmäisyys, ei mun Pekka niin tekisi..

[/quote]

Hyvänen aika! Jos se mies kerran esitti niin hyvin, niin miten vaimo oli sinisilmäinen mieheensä luottaessaan? Ei terveessä parisuhteessa toista epäillä jollei sellaiselle tule aihetta. Ja se että mies harrastaa sählyä ei ole oikein hyvä syy epäillä.

Terve parisuhde perustuu luottamukseen. Ei se ole sinisilmäisyyttä että luottaa kumppaniinsa eikä ala epäillä pettämistä heti jos elämässä jotain muuttuu. Luottamus on normaalia ja pitkässä parisuhteessa tulee huomaamaan sen, että elämä ja sen mukanaan tuomat muutokset vaikuttavat myös ihmisiin. Jokainen meistä muuttuu jonkin verran vuosien varrella. Ei sellainen kaikille ole syy alkaa epäilemään kumppaninsa rehellisyyttä.

Minusta kaikki ei ole kunnossa silloin, jos epäilee puolisoaan niin paljon, että pettäminen ei tulisi yllätyksenä. Silloin joko puoliso antaa oikeasti aihetta epäilylle tai sitten itse vaan ei kykene luottamaan kaikkein rehellisimpäänkään ihmiseen. Minusta silloin pitäisi hälytyskellojen soida, jos epäilee jatkuvasti puolisoaan niin, ettei yllättyisi pettämisestä. Ja se mitä sinä kutsut sinisilmäisyydeksi, on minusta normaalia ja tervettä luottamista ihmiseen, jota vilpittömästi luottamuksen arvoisena pitää.

Vierailija
35/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, tunteeton yötrolli kömpi pesästään...

Vierailija
36/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 07:16"]

Olen valvonut melkein koko yön joten tässä voi olla melko sekavaa tekstiä tiedossa mutta pakko kirjoittaa. ... eilen tosiaan päättyi meidän vasta kaksi vuotta kestänyt avioliitto. Tai joo, onhan tässä vielä edessä harkinta-aika yms mutta en voi enää jatkaa sillä mies teki sen pahimman, toi toisen naisen meidän kotiin. .... ja itse näin kaiken.... Menin siis eilen aamulla töihin ihan normaalisti. Mulla ois ollut työvuoro kolmeen asti mutta hieman ennen kahtatoista aloin voimaan huonosti ( meillä töissä ollut vatsatautia ) joten lähdin kotiin kesken päivän niin että olin puoli yhden aikaan kotona. Päätin mennä takkahuoneeseen lepäämään, koska se on lähellä meidän toista vessaa ja sinne sit pääsee nopeasti tarvittaessa. No ei mennyt varmaan kuin puoli tuntia ku kuulin että ovi kävi ja ihmettelin heti että miten mies tulee kotii kun sillä ois ollut neljään töitä. Ja tajusin myös että se ei oo yksin ku kuulin naisen naurua. Lähdin takkahuoneesta kohti eteistä ja siinä mun maailma sit romahti. Mies imutteli tätä toista muijaa eteisen seinää vasten kui viimeistä päivää. ... Hyi helvetti alkaa itkettää taas kun on tuo kuva tulee mun mieleen! !! Siinä tilanteessa en osannut sanoa mitään vaan kirjaimellisesti romahti polvilleen itkee ja sit mies vasta huomasin mut. En jotenki ees muista enää mitä siinä sit kävi.... kai se muija tajusi häipyä saman tien... itse olin jotenkin ihan sekaisin ja ryntäsin vaan vessaan oksentaa ja luulen että en voinu enää pahoin vain vatsataudin takia. ..... Koko loppu päivä ja viime yö on mennyt niin ku jossain sumussa. ...ooon itkenyt silmät päästäni. ... mies ois halunnut selittää mutta mitä helvetin selittämistä tuommoisessa on???? töihin se meni eilen vielä takas mutta en antanut sen tulla enää kotiin. Viestiä se on laittanut pitkin yötä, en oo vastannut. mutta meidän liitto oli sitten tässä. pakko sanoa että onneksi meillä ei vielä ole lapsia, vaikka tarkoitus oli kesällä jättää ehkäisy pois. ... onneks nyt on vasta talvi. ...mmutta en tiedä miten pääsen tästä yli. ..!!!

[/quote]

Viisas päätös ap. Ansaitset parempaa. Eipä tuossa paljon selittämistä ole, kun petos kysymyksessä.

Vierailija
37/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ap. Teet oikean ratkaisun kun jätät miehesi. Kriisi on hirmuinen teille molemmille, mutta suhde ei enää jatku samana. Minä jatkoin, mutta tilanne tuli 10 vuoden päästä uudestaan eteen. Ja välissä olleet 10 vuotta olivat täynnä epäilystä ja mielen pahoittamista.
Kun olet rauhoittunut, puhu miehen kanssa, kohtele häntä asiallisesti mutta päättäväisesti. Ei haittaa vaikka romahtelet ja itket, mutta pysy päätöksessäsi. On sitten helpompi tehdä ero kun välit on asialliset.
Toinen vaihtoehto on tosiaan ottaa asianajaja ja pyytää siskoa ja kavereita hakemaan tavarat kämpästä pois.
Kumpi tuntuu itsestä helpommalta. Miestä ja hänen tunteitaan sun ei tarvitse tässä ajatella.

Vierailija
38/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että sinulla ei ap ole mitään syytä salailla eron syytä. Älä missään nimessä anna miehen vierittää syytä sinun niskoillesi. Tämän vuoksi on tärkeää, että sanot esim juuri appivanhemmille ym todellisen syyn, ja vielä sen että miehellä oli pitempikestoinen salasuhde, eikä vain "hetkellinen hairahdus". Aiemmin ehdotettu tekstiviesti on esimerkiksi tosi hyvä idea! Viimeinen asia mitä kaipaat enää tilanteeseesi, on appivanhempien ja muiden syyllistys liiton loppumisesta, mikä voi käydä, jos mies kertoo oman versionsa. Tuollainen munaton limanuljaska todennäköisesti taiteilisi vain kertomuksen omaksi edukseen.

Toisekseen, haluaisin vielä kehottaa samaan kuin lähes kaikki muutkin... Pidä tiukka linja. Kun sanot, ettei suhteella ole toivoa vaan jätät miehen, pidä tämä. Saat säilytettyä itsekunnioituksesi. Itselläni kävi huonosti, kun kaikkien neuvoista huolimatta toimin toisin ja otin miehen takaisin koska "tämä oli virhe enkä voisi enää koskaan tehdä näin"... No paskat. Jos olisin jättänyt pettäjän ensimmäisestä kiinnijäämisestä, olisin sentään saanut tunteen, että minä tein eropäätöksen, vaikka mies olisi halunnut minut takaisin. Nyt kävikin niin, että tunsin vain itseni entistä tyhmemmäksi, petetymmäksi ja maailmani romahti entistä pahemmin... Ja kyllä, minunkin tapauksessani mies oli pahoillaan siitä, että jäi pettämisestä kiinni. Itse pettämisestä olisi ollut pari vuotta aikaa olla pahoillaan ja katua, mutta ehei, katumus iski kummasti vasta siinä vaiheessa kun jäi kiinni.

Joten ap, aivan hirveästi tsemppiä ja jaksamista! Tiedän että tilanne on kurja ja maailma todella tuntuu romahtavan. Mutta usko pois, kyllä se siitä vielä helpottaa, vaikka juuri nyt ei siltä tunnukaan. Pidä tiukka linja ja jätä mies ja kävele arvokkaasti pois tästä, jääköön mies miettimään mitä meni menettämään. Tulet vielä löytämään itsellesi jotain paljon parempaa :)

Vierailija
39/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 07:43"]

Kannnattaisiko asiasta ensin keskustella, käydä vaikka pariterapiassa. Ihmiset tekrr tyhmiä asioita, mutta kannattaako liito lopettaa yhteen virheeseen. Toki pitää miettiä, voiko enää luottaa, voiko antaa anteeksi. Mutta jos voi ja rakastaa, kannattaa kokeilla.

[/quote]

"Yhteen virheeseen"? Virhe ja erehdys on ostaa pannujauhatuskahvia suodatinkahvin asemesta, mutta kotiin tuleminen selvinpäin autolla panopatjan kanssa, riskaapelisti vähän ennen vaimon työajan päättymistä nussimaan EI OLE VIRHE! Se on sairasta, sikamaista, kusipäistä, suunnitelmallista ja psyykkistä raiskaamista.

Ja tuskin oli ensimmäinen kerta. Niin helpolta ja röyhkeältä tuo vaikutti. Ymmärrän ehkä, JOPA baarin jälkeisen "kännipanonkin" inhimillisempänä tapahtumana.

Vierailija
40/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata hukata nuoruuttaan moiseen p****läjään. Jos miehen anelu tuottaa tulosta ja ap päättää vielä yrittää, niin varmana katuu myöhemmin. Varsinkin kun ei ole lapsia, pääsee siitä suhteellisen helposti eroon. Tietysti nyt tuntuu tosi pahalta, mutta se kyllä helpottaa ajan mittaan. Voi ajatella että oli onnekas kun väisti luodin. (Siis perheen perustamisen petturin kanssa. ) Ne jotka ajattelee että tässä tilanteessa tulisi mennä parisuhdeterapiaan, niin kysyn miksi ihmeessä? Tilanne olisi eri jos olisi niitä lapsia. Miksi ap:n tulisi vielä yrittää kun toinen on suoraan sanottuna pissannut heidän avioliittonsa päälle? Puolen vuoden suhde kun tarkoitus on aloittaa perheen perustaminen, aika tyhjentävästi ilmaistu mitä vaimostaan ja parisuhteestaan ajattelee. Teot puhuu puolestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme