Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen päättyi meidän liitto...

Vierailija
19.02.2015 |

Olen valvonut melkein koko yön joten tässä voi olla melko sekavaa tekstiä tiedossa mutta pakko kirjoittaa. ... eilen tosiaan päättyi meidän vasta kaksi vuotta kestänyt avioliitto. Tai joo, onhan tässä vielä edessä harkinta-aika yms mutta en voi enää jatkaa sillä mies teki sen pahimman, toi toisen naisen meidän kotiin. .... ja itse näin kaiken....

Menin siis eilen aamulla töihin ihan normaalisti. Mulla ois ollut työvuoro kolmeen asti mutta hieman ennen kahtatoista aloin voimaan huonosti ( meillä töissä ollut vatsatautia ) joten lähdin kotiin kesken päivän niin että olin puoli yhden aikaan kotona. Päätin mennä takkahuoneeseen lepäämään, koska se on lähellä meidän toista vessaa ja sinne sit pääsee nopeasti tarvittaessa.

No ei mennyt varmaan kuin puoli tuntia ku kuulin että ovi kävi ja ihmettelin heti että miten mies tulee kotii kun sillä ois ollut neljään töitä. Ja tajusin myös että se ei oo yksin ku kuulin naisen naurua. Lähdin takkahuoneesta kohti eteistä ja siinä mun maailma sit romahti. Mies imutteli tätä toista muijaa eteisen seinää vasten kui viimeistä päivää. ... Hyi helvetti alkaa itkettää taas kun on tuo kuva tulee mun mieleen! !! Siinä tilanteessa en osannut sanoa mitään vaan kirjaimellisesti romahti polvilleen itkee ja sit mies vasta huomasin mut. En jotenki ees muista enää mitä siinä sit kävi.... kai se muija tajusi häipyä saman tien... itse olin jotenkin ihan sekaisin ja ryntäsin vaan vessaan oksentaa ja luulen että en voinu enää pahoin vain vatsataudin takia. .....

Koko loppu päivä ja viime yö on mennyt niin ku jossain sumussa. ...ooon itkenyt silmät päästäni. ... mies ois halunnut selittää mutta mitä helvetin selittämistä tuommoisessa on???? töihin se meni eilen vielä takas mutta en antanut sen tulla enää kotiin. Viestiä se on laittanut pitkin yötä, en oo vastannut. mutta meidän liitto oli sitten tässä. pakko sanoa että onneksi meillä ei vielä ole lapsia, vaikka tarkoitus oli kesällä jättää ehkäisy pois. ... onneks nyt on vasta talvi. ...mmutta en tiedä miten pääsen tästä yli. ..!!!

Kommentit (421)

Vierailija
281/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 09:46"]

En ymmärrä, miksi kaikki ovat sitä mieltä, että ehdottomasti ero. Miehen teko oli ihan kamala ja varmasti jätti syvät traumat nähdä tuollainen vielä omin silmin. Kuitenkin, kun on rakkautta, avioliitto, yhteinen koti, harkitsisin tarkkaan, lähtisinkö rikkomaan sitä kaikkea yhden virheen takia. Ihminen on erehtyväinen ja kukaan ei ole täydellinen. Ilmeisesti mies on onnellisuudesta huomiotta kaivannut myös jotain muuta, vaihtelua? Lähtisin ennemmin selvittämään syitä pettämisen takana, jos on kyseessä se, että ei halua jatkaa avioliittoa ja haluaa muunlaista elämää, silloin ero on oikea vaihtoehto. Jos kuitenkin kyse on ollut jostain ihailun ja huomion hakemisesta, ihastuksesta, miettisin, onko se niin painava asia, minkä vuoksi rikkoa kaikki. Ei noin isoja päätöksiä pitäisi tehdä tunnekuohun vallassa, vaan antaa järkytyksen tasaantua ja miettiä tarkkaan, mikä on itselle tärkeää.

[/quote]

Onko kyseessä yksi virhe vaan onko kyseessä jäävuoren huippu, joka sattumalta tuli esiin?  

Vierailija
282/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap :( nyt tuntuu varmasti todella pahalle, mutta onneksi tuo salasuhde selvisi "jo nyt" eikä vasta monen vuoden jälkeen. Perhepiirissäni oli mies, jolla oli salasuhde 10 vuotta. Jaksamisia sulle, ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en mitenkään todellakaan halua puolustella ap:n aviomiestä, joka suoraan sanoen on hyvin kieron oloinen tyyppi ja toiminut tosi ällöttävästi ja väärin. Huomautan kuitenkin, että me ei voida tietää lainkaan, kaatuuko hän tällä hetkellä eniten mitä. Periaatteessa on kai mahdollista, että kaikki oli hänelle leikkiä, kunnes näki ap:n reaktion.
Tiedän saavani tällä nyt alapeukkuja... Mun oli tää nyt pakko kuitenkin sanoa -vaikka siis pettämistä inhoankin ja olen tullut joskus itsekin loukatuksi.

Vierailija
284/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autossa nyt istun ja mietin vain et mussa vika. En edes osaa olla vihainen sille toiselle naiselle.... kaikki ne kerrat kun oon luullut että mies on harrastuksissa tai kaverin luona niin hän onkin vissiin ollut tämän toisen kanssa. Miten en ole huomannut mitään? Miehen käytös ei missään vaiheessa muuttunut niin että pitäis epäillä... miten olen voinut olla niin tyhmä. Alkaa pikkuhiljaa myös unen ja ravinnon puute vaivaamaan. ... nyt on sellainen olo etten selviä tästä... :(

Vierailija
285/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen käytöstä ei voi pahinkaan lassukka puolustella, kuinka helvetin tyhmä pitää oll, että

1. Pettää

2. Pettää tuoreessa liitossa

3. Pettää jatkuvasti

4. tuo toisen naisen omaan kotiin

VMP, V.M.P.!!!

tsemppiä ap, toivottavasti saat läheisiltäsi tukea...

-mies

Vierailija
286/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 21:07"]

Mä en mitenkään todellakaan halua puolustella ap:n aviomiestä, joka suoraan sanoen on hyvin kieron oloinen tyyppi ja toiminut tosi ällöttävästi ja väärin. Huomautan kuitenkin, että me ei voida tietää lainkaan, kaatuuko hän tällä hetkellä eniten mitä. Periaatteessa on kai mahdollista, että kaikki oli hänelle leikkiä, kunnes näki ap:n reaktion. Tiedän saavani tällä nyt alapeukkuja... Mun oli tää nyt pakko kuitenkin sanoa -vaikka siis pettämistä inhoankin ja olen tullut joskus itsekin loukatuksi.

[/quote]

et siis näe mitään ongelmaa siinä, että pettäminen ei ole 6-8 kk aikana kaduttanut, mutta kiinnijääminen kaduttaa heti? tämä ei luo sinulle kuvaa siitä, että pettäminen itsessään ei voi olla katumuksen aihe nyt, koska ei ole sitä ollut tähänkään asti? Katumuksen osoittaminen kiinnijäämisen jälkeen on opportunistin tapa minimoida jälkiseuraamukset pitkään, todella pitkään jatkuneiden väärinkäytösten jälkeen. Krokotiilinkyyneleitä.

Pettämistä katuva ihminen oli katunut jo ensimmäisen pettämisen tapahduttua ja 6-8kk on hurjan pitkä aika ei ainoastaan olla tulematta esiin katumuksensa kanssa, vaan uudestaan ja uudestaan ja uudestaan tehdä sama mukamas katumusta aiheuttava asia.

Nämä kaksi asiaa vaakakuppeihin ja on todella, todella vaikeaa uskoa, että se pettäminen olisi se eniten kaduttava asia.

mies

Vierailija
287/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 07:16"]Olen valvonut melkein koko yön joten tässä voi olla melko sekavaa tekstiä tiedossa mutta pakko kirjoittaa. ... eilen tosiaan päättyi meidän vasta kaksi vuotta kestänyt avioliitto. Tai joo, onhan tässä vielä edessä harkinta-aika yms mutta en voi enää jatkaa sillä mies teki sen pahimman, toi toisen naisen meidän kotiin. .... ja itse näin kaiken....

Menin siis eilen aamulla töihin ihan normaalisti. Mulla ois ollut työvuoro kolmeen asti mutta hieman ennen kahtatoista aloin voimaan huonosti ( meillä töissä ollut vatsatautia ) joten lähdin kotiin kesken päivän niin että olin puoli yhden aikaan kotona. Päätin mennä takkahuoneeseen lepäämään, koska se on lähellä meidän toista vessaa ja sinne sit pääsee nopeasti tarvittaessa.

No ei mennyt varmaan kuin puoli tuntia ku kuulin että ovi kävi ja ihmettelin heti että miten mies tulee kotii kun sillä ois ollut neljään töitä. Ja tajusin myös että se ei oo yksin ku kuulin naisen naurua. Lähdin takkahuoneesta kohti eteistä ja siinä mun maailma sit romahti. Mies imutteli tätä toista muijaa eteisen seinää vasten kui viimeistä päivää. ... Hyi helvetti alkaa itkettää taas kun on tuo kuva tulee mun mieleen! !! Siinä tilanteessa en osannut sanoa mitään vaan kirjaimellisesti romahti polvilleen itkee ja sit mies vasta huomasin mut. En jotenki ees muista enää mitä siinä sit kävi.... kai se muija tajusi häipyä saman tien... itse olin jotenkin ihan sekaisin ja ryntäsin vaan vessaan oksentaa ja luulen että en voinu enää pahoin vain vatsataudin takia. .....

Koko loppu päivä ja viime yö on mennyt niin ku jossain sumussa. ...ooon itkenyt silmät päästäni. ... mies ois halunnut selittää mutta mitä helvetin selittämistä tuommoisessa on???? töihin se meni eilen vielä takas mutta en antanut sen tulla enää kotiin. Viestiä se on laittanut pitkin yötä, en oo vastannut. mutta meidän liitto oli sitten tässä. pakko sanoa että onneksi meillä ei vielä ole lapsia, vaikka tarkoitus oli kesällä jättää ehkäisy pois. ... onneks nyt on vasta talvi. ...mmutta en tiedä miten pääsen tästä yli. ..!!!
[/quote]

Voi kun tuli paha mieli puolestasi! Tsemppiä <3 tiedän että miehesi katuu ja tulee katumaan vielä enemmän. Tässä pelissä vain sinä tulet olemaan voittaja, ap. Huomaat sen vielä ;) Voimia!!

Vierailija
288/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sitä jotkut osaa niin hyvin esittää niin ei ala epäillä. Itse olin kerran se toinen nainen ja vaikka en ylpeä olekkaan teostani, kerron kuitenkin miten me "onnistuimme" asian tekemään. Työajan ulkopuolella ei pidetty yhteyttä ja jos pidettiin oli se harrastustoiminnan nettisivujen kautta yksityisviestein. Tapaamisia oli enne töitä, ruokatauolla ja illalla kun mies meni harrastukseensa. Lukuisia kertoja vaimo soitti juuri kun olimme harrastaneet seksiä ja mies aivan pokkana puhui vieressäni kuinka Markolla auto reistailee sählyn jälkeen, tarvii auttaa. Ja vaimo uskoi. Miksei uskoisi? selitykset aivan normaaleja, ei mitään "ylitöissä tänään"-juttuja. Mies lähti kotoaan sählyvaatteet yllä pariksi tunniksi pelaamaan ja varmasti pelanneen näköisenä (hikisenä) tuli takaisin. Ainut asia mitä tällä haluan sanoa on, että vaikka luotatte miehiinne, älkää luottako täysin sinisilmin vaan pitäkää sellainen pieni "epäilys" aina, jää helpommin kiinnikkin, eikä kehenkään kannata sokeasti täysin luottaa. Tämäkin mies oli vielä se, joka oli kuulemma vaimolleen monet monet vuodet järkyttyneenä todennut kuinka alhaisia on ihmiset jotka pettää ja hän ei voisi koskaan.

Vierailija
289/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin hyvä trolli kun noin monet uskoo .

Vierailija
290/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:07"]

Autossa nyt istun ja mietin vain et mussa vika. En edes osaa olla vihainen sille toiselle naiselle.... kaikki ne kerrat kun oon luullut että mies on harrastuksissa tai kaverin luona niin hän onkin vissiin ollut tämän toisen kanssa. Miten en ole huomannut mitään? Miehen käytös ei missään vaiheessa muuttunut niin että pitäis epäillä... miten olen voinut olla niin tyhmä. Alkaa pikkuhiljaa myös unen ja ravinnon puute vaivaamaan. ... nyt on sellainen olo etten selviä tästä... :(

[/quote]

Selviät sinä. Seuraava vuosi on vaikea, mutta vuoden päästä keväällä huomaat, kuinka aurinko alkaa paistamaan ja kiität kohtaloasi, että pääsit tuollaisesta paskasta eroon, ennen kuin teit sille lapsia.

Minua on myös petetty ja nyt kun olen kuullut entisen mieheni nykyisestä elämästä, kiitän aina, että onneksi mies kärähti pettämisestä. On pettänyt jokaista seuraavaa tyttöystäväänsä ja nykyistä vaimoaankin.

Vierailija
291/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:19"]

Kun sitä jotkut osaa niin hyvin esittää niin ei ala epäillä. Itse olin kerran se toinen nainen ja vaikka en ylpeä olekkaan teostani, kerron kuitenkin miten me "onnistuimme" asian tekemään. Työajan ulkopuolella ei pidetty yhteyttä ja jos pidettiin oli se harrastustoiminnan nettisivujen kautta yksityisviestein. Tapaamisia oli enne töitä, ruokatauolla ja illalla kun mies meni harrastukseensa. Lukuisia kertoja vaimo soitti juuri kun olimme harrastaneet seksiä ja mies aivan pokkana puhui vieressäni kuinka Markolla auto reistailee sählyn jälkeen, tarvii auttaa. Ja vaimo uskoi. Miksei uskoisi? selitykset aivan normaaleja, ei mitään "ylitöissä tänään"-juttuja. Mies lähti kotoaan sählyvaatteet yllä pariksi tunniksi pelaamaan ja varmasti pelanneen näköisenä (hikisenä) tuli takaisin. Ainut asia mitä tällä haluan sanoa on, että vaikka luotatte miehiinne, älkää luottako täysin sinisilmin vaan pitäkää sellainen pieni "epäilys" aina, jää helpommin kiinnikkin, eikä kehenkään kannata sokeasti täysin luottaa. Tämäkin mies oli vielä se, joka oli kuulemma vaimolleen monet monet vuodet järkyttyneenä todennut kuinka alhaisia on ihmiset jotka pettää ja hän ei voisi koskaan.

[/quote]

Toisaalta mielipiteesi oli ok. Mutta itse en ole koskaan jaksanut elää niin, että pitää koko ajan epäillä. Se, että minä luotan ihmisiin, ei ole mikään paha asia, vaan ne ihmiset, jotka pettää sen luottamuksen.

Olisi ollut raskas elämä, jos olisi pitänyt koko 50 vuotta koko ajan epäillä muita ihmisiä.

Vierailija
292/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 21:20"]

Tää on niin hyvä trolli kun noin monet uskoo .

[/quote]

No voi vittu, seisooko sulla, kun huutelet trollia? vaikka olisikin keksitty, niin keskustelu aiheen ympärillä on aitoa ja paljon parempaa kun moni muu tyhjäpää-ketju. Luuletko esittäväsi jotain ylivertaista älykkyyttä tai ihmistuntemusta kun "tiedät", että tämä on trolli. Entäs jos ei ole, tuletko pyytämän anteeksi typeryyttäsi vai suollatko samaa paskaa kymmeneen muuhun ketjuun ja sitten kun kerran osut oikeaan, niin leijut sillä vielä 2026 pikkuserkkusi Jannican lakkiaisissa, kun olet niin loistava ihmistuntija.

Vierailija
293/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 07:25"]

Jännää ettet nykyisenä kännyköiden luvattuna aikakautena laittanut miehelle jo töistä tekstaria, että "hanipöö, mä meen kotiin, kun oon ihan kipee. Tuo jaffaa ja sata pusuu". En usko.

[/quote]

Mitä hemmettiä? En mä ainakaan miehelleni työaikana viestittele, jollei kyseessä ole sellainen asia mikä ei iltaan odota. Ja sen että lähdin vatsataudin kourissa kesken päivän kotiin, ehtii hyvin kertoa illallakin. Muutenkaan ei tulisi mieleen siinä oksennellessa alkaa jotain satapusuahanipöö - juttuja naputtelemaan. Jestas :D

Vierailija
294/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:24"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:19"]

[/quote]

Toisaalta mielipiteesi oli ok. Mutta itse en ole koskaan jaksanut elää niin, että pitää koko ajan epäillä. Se, että minä luotan ihmisiin, ei ole mikään paha asia, vaan ne ihmiset, jotka pettää sen luottamuksen.

Olisi ollut raskas elämä, jos olisi pitänyt koko 50 vuotta koko ajan epäillä muita ihmisiä.
[/quote]

En tarkoittanutkaan että nyt pitää epäilemällä epäillä. Vaan että tervettä järkeä käyttää, ei usko sinisin silmin täysin kaikkea mitä sanotaan vaan myös ajattelee omilla aivoillaan ja laskee 1+1. Juuri ne jotka uskovat kaiken tosi helposti, on niitä joille se pettäminen tulee täysin yllätyksenä.
Tottakai luotan tällä hetkellä mieheeni ettei petä, enkä epäile, mutta pidän myös silmät ja korvat auki (tervejärkisesti).
Luultavasti ne jotka on jollain tapaa ollut näissä kuvioissa osallisena pystyy sen tekemään luontaisesti ilman mitään suurempaa yrittämistä. Kunhan nyt vain totesin, että älkää olko täysin sinisilmäisiä, oli kyse nyt sitten miehestä, kaverista tai työkaverista. Kuka vaan voi yrittää kusettaa joskus jossain asiassa, olipa kyse nyt sitten vaikka vaan aprillipilasta. Eihän silloinkaan varmaan suurin osa usko heti jos kuulee jonkun asian vaan epäilee ettei pidä paikkaansa. Ja jos näitä epäilyjä tulee muuten pitkin vuotta niin laskee ne 1+1+1 yhteen eikä jätä huomiotta.

Vierailija
295/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:35"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:24"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:19"] Kun sitä jotkut osaa niin hyvin esittää niin ei ala epäillä. Itse olin kerran se toinen nainen ja vaikka en ylpeä olekkaan teostani, kerron kuitenkin miten me "onnistuimme" asian tekemään. Työajan ulkopuolella ei pidetty yhteyttä ja jos pidettiin oli se harrastustoiminnan nettisivujen kautta yksityisviestein. Tapaamisia oli enne töitä, ruokatauolla ja illalla kun mies meni harrastukseensa. Lukuisia kertoja vaimo soitti juuri kun olimme harrastaneet seksiä ja mies aivan pokkana puhui vieressäni kuinka Markolla auto reistailee sählyn jälkeen, tarvii auttaa. Ja vaimo uskoi. Miksei uskoisi? selitykset aivan normaaleja, ei mitään "ylitöissä tänään"-juttuja. Mies lähti kotoaan sählyvaatteet yllä pariksi tunniksi pelaamaan ja varmasti pelanneen näköisenä (hikisenä) tuli takaisin. Ainut asia mitä tällä haluan sanoa on, että vaikka luotatte miehiinne, älkää luottako täysin sinisilmin vaan pitäkää sellainen pieni "epäilys" aina, jää helpommin kiinnikkin, eikä kehenkään kannata sokeasti täysin luottaa. Tämäkin mies oli vielä se, joka oli kuulemma vaimolleen monet monet vuodet järkyttyneenä todennut kuinka alhaisia on ihmiset jotka pettää ja hän ei voisi koskaan. [/quote] Toisaalta mielipiteesi oli ok. Mutta itse en ole koskaan jaksanut elää niin, että pitää koko ajan epäillä. Se, että minä luotan ihmisiin, ei ole mikään paha asia, vaan ne ihmiset, jotka pettää sen luottamuksen. Olisi ollut raskas elämä, jos olisi pitänyt koko 50 vuotta koko ajan epäillä muita ihmisiä. [/quote] En tarkoittanutkaan että nyt pitää epäilemällä epäillä. Vaan että tervettä järkeä käyttää, ei usko sinisin silmin täysin kaikkea mitä sanotaan vaan myös ajattelee omilla aivoillaan ja laskee 1+1. Juuri ne jotka uskovat kaiken tosi helposti, on niitä joille se pettäminen tulee täysin yllätyksenä. Tottakai luotan tällä hetkellä mieheeni ettei petä, enkä epäile, mutta pidän myös silmät ja korvat auki (tervejärkisesti). Luultavasti ne jotka on jollain tapaa ollut näissä kuvioissa osallisena pystyy sen tekemään luontaisesti ilman mitään suurempaa yrittämistä. Kunhan nyt vain totesin, että älkää olko täysin sinisilmäisiä, oli kyse nyt sitten miehestä, kaverista tai työkaverista. Kuka vaan voi yrittää kusettaa joskus jossain asiassa, olipa kyse nyt sitten vaikka vaan aprillipilasta. Eihän silloinkaan varmaan suurin osa usko heti jos kuulee jonkun asian vaan epäilee ettei pidä paikkaansa. Ja jos näitä epäilyjä tulee muuten pitkin vuotta niin laskee ne 1+1+1 yhteen eikä jätä huomiotta.

[/quote]

Kun nyt avoimesti kerrot, niin kerro miksi lähdit pettämiseen mukaan?

Vierailija
296/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta todellista uskollisuutta on se, että ei petä, vaikka ei jäisikään kiinni. Ei se ole sitoutuneisuutta, jos on uskollinen, vain koska siitä voi jäädä kiinni/pettäminen on väärin. Sitoutuneisuus on sitä, että ei halua muita. Houkutuksia tulee kaikille. Kaikki eivät kuitenkaan petä. Kaikille se ei ole edes vaihtoehto. Sen ei tulisi olla vaihtoehto. AP:lle ja kaikille saman tuskan kokeneille: woimia älyttömästi, olette arvokkaita ja ihania ja vika ei ole teissä!! :)

Vierailija
297/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:24"]

[/quote]

Kirjoitit täsmälleen ne ajatukset, jotka minäkin aioin kirjoittaa. Lisään vielä, että luottaminen on normaalin ihmisen käytöstä. Luottamuksen pettäminen kertoo alhaisesta, hyväksikäyttävästä luonteesta. Pettäjä itse kuvittelee ehkä olevansa fiksumpi, kun ei jää kiinni. Ei ole. Alhaisessa moraalissa ei ole mitään fiksua.

Vierailija
298/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö miehes nähny sun autoa pihalla!!

Vierailija
299/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 19:08"]On miehiä jotka menee naimisiin vain saadakseen vakilompsan itselleen, mutta eivät tunnetasolla koskaan sitoudu. Sitten on miehiä jotka haluavat aidosti vaimon ja perheen. Nuo kun pystyisi erottamaan toisistaan.
[/quote]
Vahinko alapeukku!

Vierailija
300/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 21:51"]

Siis eikö miehes nähny sun autoa pihalla!!

[/quote]

Mielenkiintoinen huomio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä