Mies ei suostu kertomaan kenen kanssa viestittelee
Ukko ei suostu näyttämään puhelintaan ja sitä kenen kaikkien kanssa viestittelee. Suojasi nyt puhelimensa salasanalla ja sormenjäljellä.
Yritin nyt viime yönä avata hänen puhelimensa hänen sormenjäljellään, mutta ukko heräsi siihen ja alkasi vaahtoamaan ihan hiilenä.
Mikä siinä on nyt niin vaikeaa olla avoin suhteessa? Mä haluan tietää vain kenen kaikkien kanssa se vietittelee. Aika usein on äijällä hymy korvissa ja pihelin kädessä.
Kommentit (112)
Miksi niin moni syyttää aloittajaa ja olettaa tai väittää miehen olevan rehellinen?
Emmehän sitä täällä tiedä. Mies voi ihan oikeasti olla joron jäljillä.
Toisen puhelimen salaa tutkiminen on väärin, mutta on myös väärin jos viestittelee esimerkiksi muille naisille. Kiinnostusmielessä.
Miksei mies voi olla kiinnostunut jostain toisesta naisesta?
Mielestäni kun kieltäytyy jyrkästi sanomasta niin peittelee jotain.
Se viestittelee minun kanssa 😉
T:miehistä tykkäävä mies
Kyllä miesten pitääs näyttää puhelimen viestit pyydettäessä ja näin osoittaa olevansa luottamuksen arvoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://naistenlinja.fi/digitaalinen-vakivalta/
Digitaalista väkivaltaa on toisen viestien salaa lukeminen tai vaatimus niiden näyttämiseen.
Lisäksi niiden salaa lukeminen on yksiselitteisesti rikos.
Tuo on väärin. Jos mä haluan luottaa johonku on hänen pyynnöstä näytettävä kenen kanssa hän kirjoittelee. Muuten hän salaa asioita. Pelkään että miehellä on jokin salasuhde.
Olet tainnut ymmärtää sanan "luottamus" täysin väärin. Jos sinun pitää pystyä itse varmentamaan joku asia, ei se ole luottamusta. Luottamus on sitä, että kun mies sanoo jotain, niin sinä luotat.
Näin ne pettäjät pystyy operoimaan vuosikymmeniäkin.
Niin pystyy, ja taitava pettäjä pystyy operoimaan vaikka viestit luettaisiin. Kyse on LUOTTAMUKSESTA. Luottamus on sitä, että et voi itse olla varma, mutta luotat silti.
Parisuhteessa on pakko ottaa riski että toinen on epärehellinen. Vaikka tekisi mitä niin eihän sitä voi varmasti tietää ettei toinen valehtele. Se ei ole luottamusta, että yritetään kytätä kaikkea.
Luottamus tarkoittaa sinulle, että toista saa sinisilmäisesti kusettaa niin paljon kuin ehtii, kunhan ei jää kiinni. Ok. Jos minulle ei näytettäisi kenen kanssa viestitellään sitä kysyessäni, luottamus olisi siinä. Samoin parisuhde.
Luottamus tarkoittaa sitä, että uskoo, vaikka ei ole todisteita. Todisteiden pyytäminen ei ole eikä vaadi minkäänlaista luottamusta. Ethän sinä silloin luota mieheen, vaan omiin aisteihin.
Niin eli luottamus on aina valheellinen tunne, ei perustu faktoihin. Tähän monet petetyt juuri vetoavat siinä, etteivät halua tietää puolisonsa pettämisistä mitään. Halutaan elää laput silmillä.
No kun faktat yksinkertaisesti on, se ei vaadi mitään luottamusta. Ei minun tarvitse "luottaa" siihen että mies tyhjentää tiskikoneen jos katson vierestä kun se tekee sen.
Ei minunkaan, koska näen lopputuloksen eli onko kone tyhjennetty tai ei. Luottamus parisuhdeasioissa sitten erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Digitaalista väkivaltaa on toisen viestien salaa lukeminen tai vaatimus niiden näyttämiseen.
Tuo on väärin. Jos mä haluan luottaa johonku on hänen pyynnöstä näytettävä kenen kanssa hän kirjoittelee. Muuten hän salaa asioita. Pelkään että miehellä on jokin salasuhde.
Olet tainnut ymmärtää sanan "luottamus" täysin väärin. Jos sinun pitää pystyä itse varmentamaan joku asia, ei se ole luottamusta. Luottamus on sitä, että kun mies sanoo jotain, niin sinä luotat.
Niin pystyy, ja taitava pettäjä pystyy operoimaan vaikka viestit luettaisiin. Kyse on LUOTTAMUKSESTA. Luottamus on sitä, että et voi itse olla varma, mutta luotat silti.
Parisuhteessa on pakko ottaa riski että toinen on epärehellinen. Vaikka tekisi mitä niin eihän sitä voi varmasti tietää ettei toinen valehtele. Se ei ole luottamusta, että yritetään kytätä kaikkea.
Luottamus tarkoittaa sinulle, että toista saa sinisilmäisesti kusettaa niin paljon kuin ehtii, kunhan ei jää kiinni. Ok. Jos minulle ei näytettäisi kenen kanssa viestitellään sitä kysyessäni, luottamus olisi siinä. Samoin parisuhde.
Luottamus tarkoittaa sitä, että uskoo, vaikka ei ole todisteita. Todisteiden pyytäminen ei ole eikä vaadi minkäänlaista luottamusta. Ethän sinä silloin luota mieheen, vaan omiin aisteihin.
Niin eli luottamus on aina valheellinen tunne, ei perustu faktoihin. Tähän monet petetyt juuri vetoavat siinä, etteivät halua tietää puolisonsa pettämisistä mitään. Halutaan elää laput silmillä.
No kun faktat yksinkertaisesti on, se ei vaadi mitään luottamusta. Ei minun tarvitse "luottaa" siihen että mies tyhjentää tiskikoneen jos katson vierestä kun se tekee sen.
Mee juttelemaan tiskikoneestas jonnekkin muualle äläkä pilaa mun threadia
Voi voi, eikö vastaukset miellyttäneet?
Täällä on kaikki jotain keski-ikäisiä 30v setämiehiä pätemässä.
Ikävä rikkoa harhaasi, mutta tämä ei pidä paikkaansa :) itsehän olen 30-vuotias, mutta en ole "setämies", vaan nainen. Toki, jos omaa oloasi se helpottaa ja asiat valoisaksi muuttaa, että haluat uskotella itsellesi näin, niin anna mennä :)
Menkää ny HEMMETTIIN juttelemaan niistä teidän tiskikoneista ja jättäkää tämä threadi rauhaan.
"Enkö olekin oikeassa? Ai en, haist kukkanen sinä et tiedä asiasta mitään!"
Miksi edes kysyt, jos hyväksyt vain omaa näkemystä myötäilevät vastaukset ja suhtaudut jopa aggressiivisesti kaikkeen muuhun?
Vierailija kirjoitti:
Menkää ny HEMMETTIIN juttelemaan niistä teidän tiskikoneista ja jättäkää tämä threadi rauhaan.
Olisit sanonut heti alussa että eriäviä mielipiteitä ei huomioida.
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes kysyt, jos hyväksyt vain omaa näkemystä myötäilevät vastaukset ja suhtaudut jopa aggressiivisesti kaikkeen muuhun?
En mä ole agressiivinen. Te tahallanne provoatte täällä keski-ikäisten kaljamahojenne kanssa. Juttelette joistain hemmetin tiskikoneista. Odotan että saan naisilta vastauksia tähän asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee juttelemaan tiskikoneestas jonnekkin muualle äläkä pilaa mun threadia
Kiintoisaa. Olet huolissasi (ja ärhäkkä!) Lankasi pilaamisesta, kun samaan aikaan olet pilannut suhteesi. Aivan. Pistää miettimään. Kyllä ne ongelmat ovat jossain muualla, kuin tiskikoneessa ja meissä kommentoijissa. Totuus sattuu, mutta sinun on aika avata silmäsi ja hakea apua. Ihan itsesi takia. Selvästi et voi hyvin, ja samanaikaisesti aiheutat pahoinvointia kumppanille ja täten suhteelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, et tainnut saada sekopäisille ajatuksillesi vauvapalstalta juurikaan tukea. Et taida kuitenkaan kuunnella, koska et saanut sitä mitä halusit.
Näytä tämä ketju miehelle ja ala pakata kimpsuja, molemmat pääsette vähemmällä.
Te että vain halua edes ymmärtää tätä asiaa! Ja toisekseen kyllä ukko saa lähteä jos tämä eroon päätyy. Mun ei tarvitse omasta kodistani lähteä.
Minun sohvaltani ei ukko myöskään alinomaa viestittelisi epämääisesti pystymättä kertomaan syytä.
Nämä jotka haluavat olla parisuhteessa ja samaan aikaa viestitellään niin olkoon yhdessä toistensa kanssa.
En ymmärrä miten koko ajan puhelin pitää olla näpeissä.
Meillä tehdään ihan muita juttuja ja puhelimeen joko vastataan, soitetaan jos on asiaa tai viestiä laitetaan jos on asiaa ja vastataan kun viesti tulee.
En keksi miksi parisuhteessa pitäisi olla salamyhkäistä omien viestien lukemista tai lähettämistä.
Niin, että sen käyttö haittaa muuta elämää. Että jonkulle puhelin on joku erityissalainen yksityisenyksityinen kapine. Se on hyötylaite ja käytetään tarvittaessa avoimesti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin moni syyttää aloittajaa ja olettaa tai väittää miehen olevan rehellinen?
Toisen puhelimen salaa tutkiminen on väärin, mutta on myös väärin jos viestittelee esimerkiksi muille naisille. Kiinnostusmielessä.
On paljon ihan oikeutettuja syitä peitellä jotain, mitkä eivät välttämättä liity ollenkaan parisuhteeseen, eivätkä kuulu puolisolle.
Minua on ennen puoliso kiristänyt näyttämään viestejä ja koin siitä valtavaa syyllisyyttä, koska ystävä oli kertonut minulle luottamuksellisia, arkaluontoisia asioita mitkä eivät sitten millään tapaa kuuluneet puolisolle.
Vierailija kirjoitti:
Miksei kavereihin saisi pitää yhteyttä jos on parisuhteessa? Koska mies ja nainen eivät voi olla pelkkiä kavereita sinun mielestäsi? Uusia kavereita ei saa myöskään hankkia, jossei ole sinkku?
Yleensä ihmiselle sukupuoleen katsomatta tekee hyvää kun on muitakin ihmisiä elämässä kuin pelkkä kumppani.
AP suurella todennäköisyydellä huonolla itsetunnolla varustettu, läheisriippuvainen, sairaalloisen mustasukkainen tapaus. Olen kovin pahoillani, että kollektiivinen järjen ääni tuli pilaamaan ketjusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet parisuhteessa ihmisen kanssa, jonka ajattelet haluavan itsellesi pahaa? Joka haluaa kusettaa sinua?
Koska olen tullut ennen petetyksi ja puhelinta salailtiin silloin. En yksinkertaisesti luota miehiin.
Olen eri. Näin miehenä joka ei ole ikinä pettänyt ja olen aina kunnioittanut naisia, pitää todeta että sinä et ole minun arvoinen. Hoida omat asiasi kuntoon, niin voit löytää sen mitä etsit. Jos jatkat tuolla samalla linjalla, saat sitä mitä et halua. En ala väittelemään nyt mistään, ota tämä ystävällisenä neuvona.
Vierailija kirjoitti:
AP suurella todennäköisyydellä huonolla itsetunnolla varustettu, läheisriippuvainen, sairaalloisen mustasukkainen tapaus. Olen kovin pahoillani, että kollektiivinen järjen ääni tuli pilaamaan ketjusi.
Sulla ei kuule taida järki paljoa pakottaa. Miksi luulet että tunnet mut? Mulla on äidin miälestä vahva itsetunto ja en ole koskaan ollu mustasukkainen.
Miksi teidän pitää vain provota.
Luottamus on osittain tunne, osittain päätös. Jos et siihen kykene, se on sinun oikeutesi, mutta älä väitä että se että vaadit itse tietää olisi jotenkin luottamuksen edistämistä.
Jos et pysty luottamaan niin myönnä se suoraan. Se kyllä valitettavasti rajoittaa parisuhdemahdollisuuksia täysjärkisten kanssa. Taustalla voi olla pettämistä, hylkäämistä, tai muuta traumaa. Se ei kuitenkaan ole nykyisen tai tulevien kumppaniksi vastuulla. Suosittelen terapiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ole agressiivinen. Te tahallanne provoatte täällä keski-ikäisten kaljamahojenne kanssa. Juttelette joistain hemmetin tiskikoneista. Odotan että saan naisilta vastauksia tähän asiaan.
Olen nainen ja linkitin heti alkuun sinulle tietoa siitä, mitä on digitaalinen väkivalta.
Ellet luota, eroa. Sinulla ei ole oikeutta vaatia nähtäväksi toisen ihmisen viestejä tai edes yhteystietoja.
Toivottavasti mies etsii uutta selväjärkisempää naista kunhan ensin jättää apn.
Miksi ap haluat olla miehen kanssa jonka kuvittelet voivan ja haluavan satuttaa sinua?