Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei suostu kertomaan kenen kanssa viestittelee

N22
25.11.2021 |

Ukko ei suostu näyttämään puhelintaan ja sitä kenen kaikkien kanssa viestittelee. Suojasi nyt puhelimensa salasanalla ja sormenjäljellä.
Yritin nyt viime yönä avata hänen puhelimensa hänen sormenjäljellään, mutta ukko heräsi siihen ja alkasi vaahtoamaan ihan hiilenä.
Mikä siinä on nyt niin vaikeaa olla avoin suhteessa? Mä haluan tietää vain kenen kaikkien kanssa se vietittelee. Aika usein on äijällä hymy korvissa ja pihelin kädessä.

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://naistenlinja.fi/digitaalinen-vakivalta/

Digitaalista väkivaltaa on toisen viestien salaa lukeminen tai vaatimus niiden näyttämiseen.

Lisäksi niiden salaa lukeminen on yksiselitteisesti rikos.

Tuo on väärin. Jos mä haluan luottaa johonku on hänen pyynnöstä näytettävä kenen kanssa hän kirjoittelee. Muuten hän salaa asioita. Pelkään että miehellä on jokin salasuhde.

Olet tainnut ymmärtää sanan "luottamus" täysin väärin. Jos sinun pitää pystyä itse varmentamaan joku asia, ei se ole luottamusta. Luottamus on sitä, että kun mies sanoo jotain, niin sinä luotat.

Näin ne pettäjät pystyy operoimaan vuosikymmeniäkin.

itsepähän jännän valitsit.

Vierailija
82/112 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun täällä oli se ketju, missä kysyttiin miten pettämisen sai selville niin varmaan 90% keisseistä se oli selvinnyt puhelimen tms. viestien kautta. Eiköhän tälläkin miehellä siellä joku Pirkko ole kenen kanssa viestitellään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin vetää tämä provo 

No ei hyvin, kävin juuri ilmoittamassa asiattomaksi tuon möykkäämisen perusteella.

Vierailija
84/112 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% todennäköisyydellä rooli, mutta valitettavasti näitä psykoja on.

Vierailija
85/112 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä perustaisi perhettä mustasukkaisen agentin kanssa, joka yrittää murtautua puhelimeeni nukkuessani sormenjäljelläni

Vierailija
86/112 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukematta ketjua, veikkaan miehelläsi olevan naikkosen. Miehet ovat sellaisia, he tarvitsevat aina jonkun toisenkin. Riippumatta itsestäsi. Hän näkee untakin tuosta toisesta. Usko pois. Uskoton on oikeasti jokainen mies. Jos ei fyysisesti, henkisellä tasolla ainakin.

Vierailija
87/112 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukematta ketjua, veikkaan miehelläsi olevan naikkosen. Miehet ovat sellaisia, he tarvitsevat aina jonkun toisenkin. Riippumatta itsestäsi. Hän näkee untakin tuosta toisesta. Usko pois. Uskoton on oikeasti jokainen mies. Jos ei fyysisesti, henkisellä tasolla ainakin.

Tämä. Kiitos!

Henkinem pettäminen on ihan yhtä paha ja haluankin tietää tekeekö mies juuri sitä.

Vierailija
88/112 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP suurella todennäköisyydellä huonolla itsetunnolla varustettu, läheisriippuvainen, sairaalloisen mustasukkainen tapaus. Olen kovin pahoillani, että kollektiivinen järjen ääni tuli pilaamaan ketjusi.

Sulla ei kuule taida järki paljoa pakottaa. Miksi luulet että tunnet mut? Mulla on äidin miälestä vahva itsetunto ja en ole koskaan ollu mustasukkainen.

Miksi teidän pitää vain provota.

Joo ja mun äidin mielestä olen maailman kaunein nainen. Hei haloo.

Vierailija
89/112 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Kiitos!

Henkinem pettäminen on ihan yhtä paha ja haluankin tietää tekeekö mies juuri sitä.

😄

20+ ihmistä sanoo, että olet väärässä: "haistakaa paska!*

Yksi tulee ja sanoo olevansa samaa mieltä: "Kiitos!"

Vierailija
90/112 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP suurella todennäköisyydellä huonolla itsetunnolla varustettu, läheisriippuvainen, sairaalloisen mustasukkainen tapaus. Olen kovin pahoillani, että kollektiivinen järjen ääni tuli pilaamaan ketjusi.

Sulla ei kuule taida järki paljoa pakottaa. Miksi luulet että tunnet mut? Mulla on äidin miälestä vahva itsetunto ja en ole koskaan ollu mustasukkainen.

Ei teidän tarvi tulla tänne viisastelemaan. Menkäö muualle viisasteleen.

Kaipaan vain kunnon keskustelua asiasta, mutta on aika vähäistä näinen ukkojen kanssa.

Vierailija
91/112 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin moni syyttää aloittajaa ja olettaa tai väittää miehen olevan rehellinen?

Emmehän sitä täällä tiedä. Mies voi ihan oikeasti olla joron jäljillä.

Toisen puhelimen salaa tutkiminen on väärin, mutta on myös väärin jos viestittelee esimerkiksi muille naisille. Kiinnostusmielessä.

Miksei mies voi olla kiinnostunut jostain toisesta naisesta?

Mielestäni kun kieltäytyy jyrkästi sanomasta niin peittelee jotain.

Miksei kavereihin saisi pitää yhteyttä jos on parisuhteessa? Koska mies ja nainen eivät voi olla pelkkiä kavereita sinun mielestäsi? Uusia kavereita ei saa myöskään hankkia, jossei ole sinkku?

Yleensä ihmiselle sukupuoleen katsomatta tekee hyvää kun on muitakin ihmisiä elämässä kuin pelkkä kumppani.

Ei ole kysymys siitä ettei parisuhteessa saisi olla kavereita. Vaan siitä, että miksi ei voi sanoa, että laitoin viestiä Pirjolle, Pekalle, äidille, pomolle jne.

Kun viestitään kaveteitten kanssa ei tarvitse salailla. Näiden pitäisi olla myös yleensä tuttuja, ainakin puheentasolla, kumppanille.

Mutta herää epäilys kun mies ei sano.

Nyt puhuin toiselle naiselle kiinnostusmielessä mahdollisesti viestittelyssä. On eri asia olla kaveri kuin kiinnostunut muussa mielessä. Kaverit yleensä sanotaan kumppanille avoimesti, muut kiinnostuksen kohteet salataan.

Kyllä minua salailu epäilyttäisi.

Vierailija
92/112 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehesi tajuaa pian lähteä karkuun, ja kauas.

Vierailija
93/112 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin moni syyttää aloittajaa ja olettaa tai väittää miehen olevan rehellinen?

Emmehän sitä täällä tiedä. Mies voi ihan oikeasti olla joron jäljillä.

Toisen puhelimen salaa tutkiminen on väärin, mutta on myös väärin jos viestittelee esimerkiksi muille naisille. Kiinnostusmielessä.

Miksei mies voi olla kiinnostunut jostain toisesta naisesta?

Mielestäni kun kieltäytyy jyrkästi sanomasta niin peittelee jotain.

Miksei kavereihin saisi pitää yhteyttä jos on parisuhteessa? Koska mies ja nainen eivät voi olla pelkkiä kavereita sinun mielestäsi? Uusia kavereita ei saa myöskään hankkia, jossei ole sinkku?

Yleensä ihmiselle sukupuoleen katsomatta tekee hyvää kun on muitakin ihmisiä elämässä kuin pelkkä kumppani.

Ei ole kysymys siitä ettei parisuhteessa saisi olla kavereita. Vaan siitä, että miksi ei voi sanoa, että laitoin viestiä Pirjolle, Pekalle, äidille, pomolle jne.

Kun viestitään kaveteitten kanssa ei tarvitse salailla. Näiden pitäisi olla myös yleensä tuttuja, ainakin puheentasolla, kumppanille.

Mutta herää epäilys kun mies ei sano.

Nyt puhuin toiselle naiselle kiinnostusmielessä mahdollisesti viestittelyssä. On eri asia olla kaveri kuin kiinnostunut muussa mielessä. Kaverit yleensä sanotaan kumppanille avoimesti, muut kiinnostuksen kohteet salataan.

Kyllä minua salailu epäilyttäisi.

Ja sitten kun se sanoo että se on Pirjo tai Pekka, niin annatko asian olla, vai alatko turvaamaan että mikäs niissä jutuissa niin hymyilyttää?

Vierailija
94/112 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei teidän tarvi tulla tänne viisastelemaan. Menkäö muualle viisasteleen.

Kaipaan vain kunnon keskustelua asiasta, mutta on aika vähäistä näinen ukkojen kanssa.

Rintaniko haluat nähdä uskoaksesi? 😉

Selvää on, että sinulla on ongelmia luottamuksen kanssa, ihan yleisesti. Et usko, et luota täällä naisia olevan kirjoittamassa, kun et voi nähdä ja asiasta varmistua. Niinpä.

Vierailija
95/112 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, palsta on puhunut. Ollaan harvinaisen yksimielisesti eri mieltä kanssasi. Ota tai jätä.

Vierailija
96/112 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa Ap:lla olevan valikoiva luotto. Ei luottamus kuitenkaan niin toimi. Sitä joko on tai ei ole. Sinulla ei ole. Käsittelehän asiat. Olisi tullut käsitellä jo ennen nykyistä suhdettasi.

Vierailija
97/112 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida luottaa mieheesi? Se jo ehkä kertoo jotain :(

Itelle ei tulisi mieleenkään vaatia miestä näyttämään puhelinta. Luotan häneen. Ja jos kuitenkin pettää, niin se tulee kyllä ilmi ennemmin tai myöhemmin, en rupea varmuuden vuoksi pelkäämään ja vaatimaan puhelinviestintänsä selvittelyä.

Vierailija
98/112 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi itse osaan luottaa mieheeni eikä tarvitse itse varmistella. En tiedä kenelle tekstaa, en tiedä varmuudella ketä poikien saunailloissa tai after work -tuopeilla on. Eikä minun tarvitse. Koska luotan.

Ja kyllä, minua on petetty ennen.

Vierailija
99/112 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, palsta on puhunut. Ollaan harvinaisen yksimielisesti eri mieltä kanssasi. Ota tai jätä.

Ne fiksut ihmiset joiden vastauksia odotan on kuule vielä töissä. Pitääs vain iltaisin kirjoitella että olis edes vähän fiksumpia paikalla.

Vierailija
100/112 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP olisi huvittava tapaus ellei tämä olisi helvetin surullista ja valitettavasti aika yleistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan