Mies ei suostu kertomaan kenen kanssa viestittelee
Ukko ei suostu näyttämään puhelintaan ja sitä kenen kaikkien kanssa viestittelee. Suojasi nyt puhelimensa salasanalla ja sormenjäljellä.
Yritin nyt viime yönä avata hänen puhelimensa hänen sormenjäljellään, mutta ukko heräsi siihen ja alkasi vaahtoamaan ihan hiilenä.
Mikä siinä on nyt niin vaikeaa olla avoin suhteessa? Mä haluan tietää vain kenen kaikkien kanssa se vietittelee. Aika usein on äijällä hymy korvissa ja pihelin kädessä.
Kommentit (112)
Mutta ei fiksu jos kirjoittelee töistä
Provohan tää on, mutta tiedän ihan oikeasta elämästä tällaisia tapauksia.
Sääliksi käy AP:n fiktiivistä miestä ja kaikkia oikeita miehiä tai naisia jotka on kimpassa tällaisten laina-aivojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, palsta on puhunut. Ollaan harvinaisen yksimielisesti eri mieltä kanssasi. Ota tai jätä.
Ne fiksut ihmiset joiden vastauksia odotan on kuule vielä töissä. Pitääs vain iltaisin kirjoitella että olis edes vähän fiksumpia paikalla.
Ensin haluat naisten mielipiteitä, vain ja ainoastaan.
Seuraavassa hetkessä "fiksuja" paikalle.
Mikä sinulle riittää? Kuulostaa siltä, että olet tehnyt jo päätöksen, että miehellä on jotain salattavaa ja hän sinua pettää. Ei siis ole mielipiteillä, erilaisilla selllaisilla, mitään merkitystä.
Olet kommenttiesi perusteella taipuvainen uskomaan vain sen mitä haluat uskoa.
Ja kiitos kysymästä, olen nainen, korkeakouluopiskelija (etäpäivä), ja tullut itse petetyksi aiemmin suhteessa. En siltikään voi käytöstäsi hyväksyä. Kaikki miehet eivät petä eikä naisia huonosti kohtele. Sen sijaan, että täällä käyttäydyt passiivis-aggressiivisesti, niin lempeästi ohjaisin apua hakemaan ja asioita käsittelemään ammattilaisen avustuksella.
Parempaa päivänjatkoa!
Vierailija kirjoitti:
Jesss 100 täynnä. Tämä oli mun paras provo viikkoon. Se äidin hautajaisjuttu jäi älle 80:neen.
Kiitos kakille osallistujille.
Kaki kiittää!
Avun tarpeessa olet joka tapauksessa :)
kokeileppa ensi yönä imeä sen munaa ja saadessasi ns lastin kitalakeen niin että kitapurje lepattaa voitkin arvioida saaliin määrää niellessäsi ja samalla haistella karvoista haiseeko tupakka
mikäli saalis oli kovin niukka ja nikotiini kärysi voi olla että reiska on jo imaissut kevennykset työmaalla
äläkä unohda kertoa ensi yön kokemuksestasi täällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP suurella todennäköisyydellä huonolla itsetunnolla varustettu, läheisriippuvainen, sairaalloisen mustasukkainen tapaus. Olen kovin pahoillani, että kollektiivinen järjen ääni tuli pilaamaan ketjusi.
Sulla ei kuule taida järki paljoa pakottaa. Miksi luulet että tunnet mut? Mulla on äidin miälestä vahva itsetunto ja en ole koskaan ollu mustasukkainen.
Miksi teidän pitää vain provota.Joo ja mun äidin mielestä olen maailman kaunein nainen. Hei haloo.
Ei teidän tarvi tulla tänne viisastelemaan. Menkäö muualle viisasteleen.
Kaipaan vain kunnon keskustelua asiasta, mutta on aika vähäistä näinen ukkojen kanssa.Rintaniko haluat nähdä uskoaksesi? 😉
Selvää on, että sinulla on ongelmia luottamuksen kanssa, ihan yleisesti. Et usko, et luota täällä naisia olevan kirjoittamassa, kun et voi nähdä ja asiasta varmistua. Niinpä.
Hei yök
AP hakee tekosyytä katkaista suhteen omista sisäisitä tunnesyistään.
Mitä teet jos miehesi kertoo kenen kanssa viestittelee?
Loppuuko epäilyksesi siihen vai nouseeko se uudestaan esille? Ja uudestaan? Alatko valvoa miestäsi tai vaatia häneltä todisteita ettei hän petä. Kuinka pitkälle olet valmis menemään?
Mulla meni kerran suhde katkolle kun tuli työviestejä jatkuvasti. Automatiikka esim.lähetti mulle viestin prosessivaiheen onnistumisesta. Olin töissä 24/7 vaikka kotona toimistoajan ulkopuolella. Lisäksi monet työkaverit oli kauniita nuoria naisia. Ex kuvitteli kaikenlaista ja asia selvitettiin se jäi kaivertaan häntä. Voi sanoa että meidän ero alkoi siitä vaikka koko kehitys vei vuosia. Exällä on ollut sittemmin samallaisia ongelmia muidenkin miesten kanssa.
Aloitus on outo provo, mutta ihmettelisin kyllä kovasti, jos puoliso ei suostuisi kertomaan, kenen kanssa viestittelee. Viestien sisällöt taas ovat asia erikseen. Mutta jos ei suostuisi edes kertomaan, kenen kanssa, epäilykset alkaisivat herätä. En näe oikein mitään järkevää syytä sellaiseen. Mutta eipä näitä tilanteita meillä olekaan koskaan ollut, eikä kumpikaan piilottelemalla piilottele puhelinta. Ei edes vauvapalstan takia.
Avun tarpeessa oleva ihminen ei hyödy avusta, jos hän kieltäytyy ottamasta sitä vastaan.
Minä olen nainen ja olen kirjoitellut töistä. Joten usko nyt jo vaan pikkuhiljaa mitä sinulle sanotaan.