Voiko toinen nainen rikkoa perheen?
Aina jos täällä joku edes mainitsee että seurustelee miehen kanssa joka on eronnut vaimostaan (+heillä lapsia) niin saa hirveät paskat niskaan.
Huomaa monessa keskustelussa sanottavan esim. "kuinka kehtaat viedä perheeltä isän".
Mä en ymmärrä. Täällä puhuu 22.v nainen joka on 5-vuotta ollut saman miehen kanssa. Ollaan toisemme ensimmäiset ja ollaan rakastuneita syvästi.
En koskaan voisi kuvitella että mies jättäisi minua. Mutta jos jättäisi niin olisin vain onnellinen jos hän lähtisi suhteessa jossa on onneton. Jos hän rakastuu toiseen , ei hän selkeästi enää rakasta minua. Haluan miehelleni vain hyvää ja luotan hänen arviointi kykyynsä 100%. Siksi olemme yhdessä. Jos hän jättäisi minut toisen takia, tietäisin että syystä.
Älä tuu interrwebbiin selittämään tollaisia, missä ei ole edes järjestä havaintoja. Joku toinen nainen, mitä ei edes ole, mutta jos olisi, niin se olisi ihan oikein. Päätit sitten tulla kertomaan tästä asiasta. Vähän voisit pohtia, että oliko tämä nyt sitten tärkeää kertoa kaikille maailman ihmisille. Joku sääntö pitäisi olla, että miten skopäisiä juttuja saa kirjoittaa. Joo bäläkä lähetä tätä uutista enää koskaan enkin tytti.