Olen unohtanut soittaa ja kysy papakokeen tuloksista?!
Ja aikaa on vierähtänyt jo puoli vuotta. Nyt muistui mieleen ja alkoi pelottaa onko tietenkin jotain vialla. Kehtaanko enää näin pitkän ajan jälkeen soittaa ja kysyä tuloksia. :(
Kommentit (8)
Minäkin unohdin. Kävin maaliskuussa ja taisin syyskyyssa muistaa soittaa. Sanoin sitten puhelimessa että "Olen ihan kokonaan unohtanut olenko soittanut näistä tuloksista jo aiemmin plaa plaa plaa...." :D
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 00:06"]Heillä on velvollisuus ilmoittaa pahanlaatuisista muutoksista, joten pelko pois! Hyvää kevättä!
[/quote]
Oletko varma? Muistaakseni sanoivat silloin että soita tuloksista 3-4 viikon jälkeen ja tietenkin se pääsi unohtumaan. Olisiko turhaa enää soitella melkein 7kk jälkeen?
Ap
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 00:08"]Minäkin unohdin. Kävin maaliskuussa ja taisin syyskyyssa muistaa soittaa. Sanoin sitten puhelimessa että "Olen ihan kokonaan unohtanut olenko soittanut näistä tuloksista jo aiemmin plaa plaa plaa...." :D
[/quote]
Mitä sanoivat? :D
Kyllä ne ilmoittaa, jos jotain löytyy. Minullekin ilmoitettiin, vaikka oli puhe, että itse soitan
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 00:14"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 00:08"]Minäkin unohdin. Kävin maaliskuussa ja taisin syyskyyssa muistaa soittaa. Sanoin sitten puhelimessa että "Olen ihan kokonaan unohtanut olenko soittanut näistä tuloksista jo aiemmin plaa plaa plaa...." :D
[/quote]
Mitä sanoivat? :D
[/quote]
Että voivat tarkistaa sen ja sitten kertoivat tuloksen. Itse oli pakko vielä todeta että "aivan. Kyllähän minä näistä olinkin soittanut. Kiitos hei!" :D
Tuli vaan sellainen tunne,että tietenkin kun en ole soittanut, joku on vialla. Minun tuurilla siis.
Tampereella tulee kirje kotiin n. kahden kuukauden kuluttua käynnistä. Kyllä tietenkin kehtaat soittaa.
Sitä paitsi sieltä oltaisiin jo otettu yhteyttä, mikäli jotain häikkää olisi näytteessä ollut. Mullekin soitettiin viime syksynä parin viikon kuluttua käynnistä, että pitää tulla uudestaan mahdollisimman pian. Kävin ja sitten tulos tuli postissa.
Heillä on velvollisuus ilmoittaa pahanlaatuisista muutoksista, joten pelko pois! Hyvää kevättä!