Rehellisiä mielipiteitä nimistä Anilla ja Luminia?
Kommentit (41)
Googlasin että Anila on intialainen, ja Luminita romanialainen nimi.
Nyt tulee tietty turpaan, mutta ennemmin vaikka Jessica :/
Ensimmäinen on hirveä, mutta toinen on ihan kaunis esim. Toisena nimenä. Kutsumanimenä hieman liian erikoisuuteen pyrkivä.
Tyhmiä väkisin väännettyjä mukahienoja... ei ei ei.
Ulostuslääke tuli noista ekana mieleen.
Makunsa kullakin. En pidä, mutta kukapa sen sanoo, että minun makuni olisi se oikea.
Anilla, Hmmm. Tiedän erään Anissan, ensin en pitänyt nimestä, mutta tämä tyttö (ulkomaalainen) oli niin ihana, että nimikin on jo kiva. Anissa on Anillaa parempi.
.
Luminia on kauhea väännös ja vaikeakin, ehkä tuon kahden i:n takia, -inia äänne tekee siitä oudon. Lumi on kiva nimi kyllä, mutta jos pidät Luminia-tyyppisestä väännöksestä, hankkiudu eroon iniasta. Tyyliin ennemmin "Lumenia" (joka myös kauhea, mutta helpompi san oo a ja tajuat idean) tai Luminea tms, joka taas olisi jo yhdysnimi
Tunnen yhden Luminan. Minusta oikein sievä nimi ja sievä on tyttökin. Lumina on mielestäni paljon kauniimpi kuin Luminia.
Lumina on ihan oikea vakiintunut erisnimi (olen nähnyt jossain eurooppalaisessa lehdessä muistaakseni).
Haha, mites sattukaan. Oma nimeni on Ani ja tyytyväinen oon nimeeni ollut. Ei ainakaan toista ole vastaan vielä tullut;)
Anikin on paljon reippaampi ja raikkaampi ja nimimäisempi mitä Anilla :O
Oonks ainut jonka mielestä nättejä? Ok toisesta tulee puhelin mieleen.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 23:38"]
Anilla > Vanilla, Anis, jotenkin maustemainen mielleyhtymä. Yläkoulussa joku vääntää sen toisen a:n ja i:n paikan toisin päin. Lopputulos Analli ja siitä pääsee jo johonkin muuhun...
Luminia, Lumia-puhelimien tekeminen on jo lopetettu, sitä mielleyhtymää tuskin enää kymmenen vuoden päästä kaikilla tulee.
Kannattaa vielä jatkaa hakemista,
[/quote]
Microsoft valmistaa Lumia-puhelimia edelleenkin, ei ole lopetettu.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 23:24"]:)
[/quote]
Ei ole nimiä. Väännöksiä. Mauste ja kännykkä
Kuulostaa maustekasveilta.
anilla vois olla kiva tytön nimi.
luminia ihan joku avaruusajan nimi
tapaamaan = tavaamaan