Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opamox

Vierailija
18.02.2015 |

Kuinka moni täällä käyttää kyseistä lääkettä? Kauan olette käyttäneet,minkä takia ja millä annos määrällä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö joku toinen lääkäri voisi auttaa sua pääsemään irti niistä? Pienentämällä hitaasti annosta. Tai aloittamaan jonkin mielialalääkityksen, niitä voi käyttää raskauden aikana myös

Vastaus vastaajalle jenna

Vierailija
22/26 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenna781 kirjoitti:

Moikka.. Mulla sama tilanne nyt.. Raskaana ja opamox 15mg mennyt yli 2 vuotta päivittäisii. paniikkikohtauksiin ja voimakkaaseen ahistukseen. Lääkäri ei suostu kirjottaan enään raskauden myötä, ja oon valmis hyppään sillalta..

En vaan ymmärrä, että jos lääkemäärä ja toleranssi pysynyt samana 2-vuotta, ja auttanut monien, monien erilaisten kokeilujen jälkeen parhaiten ja nyt lopetetaan, kun seinään.

Ehkä hyppään sillalta.

Suomen terveystieteet ja niiden harjoittajat. Eli lääkärit..

Se on kiva joutua vauvana bentsovierotukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin useita vuosia opamox 15mg x 3. Jäin koukkuun, ja lopulta meni xanor 2mg x 6 ja opamox 450mg. Ihan niin paljon söin, kun mitä käsiini sain. Taju lähti ja kouristelin jos lääkkeitä ei ollut. Nyt onneksi jo päässyt irti noista. Hyvä lääke tuo opamox, mutta vain pienellä annoksella ja mieluiten ei säännöllisesti pidempään.

Vierailija
24/26 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän nukkumiseen, toimii kun muistaa ottaa ajoissa. Varsinaisissa nukahtamislääkkeissä mulla on se ongelma, että herään jossain vaiheessa yötä. Opamoxilla nukun koko yön heräämättä. Otan 15 mg kerralla ja monesti noin viikon "kuureina", että kroppa ja pää tottuu taas nukkumiseen.

Mulla on myös paniikkihäiriö, mutta siihen en lääkkeitä käytä. Saisin vetää niitä koko ajan. Hyvät yöunet vähentävät paniikkioireita merkittävästi. Kerran otin kyllä krapulassa yhden, kun oli niin hirveä ahdistus, auttoi se siihenkin.

Vierailija
25/26 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle määrätty ahdistukseen 1/2-1 tablettia tarvittaessa. Tarvittaessa riittää 1/4 - 1/2 tablettia eli itselläni pieni annos tehoaa ja rauhoittaa oloa tekemättä pöhnäiseksi. Hyvä lääke, ei aiheuta satunnaisessa käytössä riippuvuutta ainakaan itselläni.

Purkin hain apteekista keväällä, vieläkin lääkkeitä jäljellä eli hyvin satunnaista on käyttö. Pieni annos helpottaa nukahtamista.

Vierailija
26/26 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lääke.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi