Näin appiukon lähtevän prostituoidun matkaan..
Näin kaukaa kun sopivat treffit ja appi lähti kävelemään pokan perään. Katselin toisella puolella katua ja aioin moikata appia lasten kanssa, esikoinen jo vilkutti ja huuteli vaaria, kun tajusin että nainen on ulkoasun ja käytöksen perusteella prostituoitu. Asia vielä varmistui apen käytöksestä, kun pälyili hermostuneena ympärillee lähtiessään naisen perään..
Jotenkin meni pää sekaisin hämmennyksestä, kun olen saanut apesta vahvamoraalisen vaikutelman ja nyt näin.. Mietin justiin, mainitsenko asiasta miehelleni..? Ja mitä tuumaisi, jos tietäisi mitä isänsä puuhailee.. Anopille en ainakaan sano mitään.. Mutta pahalta tuntuu nähdä miehen vanhempia seuraavan kerran, itseasiassa ensi lauantaina oli tarkoitus mennä syömään heille. Varsinkin apen tapaamisesta tulee vaikeaa.. Ja anoppi säälittää.. Sydämellinen ihminen ja näyttävät päällepäin pariskuntana onnellisilta...
Mitä tässä kannattaisi tehdä? Haluisin kertoa tämän ainakin miehelle, mutta sotkenko asiat pahemmin? Vaikea pitää sisälläkään...Vaivaa...Pakko oli edes tännä avautua.
Kommentit (9)
Kerro mulle, miten voit nähdä kaukaa, kun he sopivat treffit? Toi lause ei oikein toimi :D
Mä kertoisin miehelle. Tosin vain faktat. Eli voihan olla, että appi kysyi missä on lähin siwa/parkkimittari tms. ja lähtivät samaan suuntaan.
Ihminen voi olla hermostunut monesta syystä. Tai voit ylitulkita.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 20:53"]
Kerro mulle, miten voit nähdä kaukaa, kun he sopivat treffit? Toi lause ei oikein toimi :D
[/quote]
Nainen seisoskeli apen kanssa kadun kulmassa ja selvästi jostakin sopivat. Tuon jälkeen appi pälyili ympärilleen ja lähti naisen perään. Nainen käveli pari metriä edellä. Ja se nainen oli sen verta provon seksisti pyntätty, ettei ammatista voinut erehtyä...
Jos appi olisi sinkku, niin voisin ymmärtää tuon, mutta... ap
Todennäköisesti pelkkä väärinkäsitys. En lähtisi vastaavassa tilanteessa puuttumaan asiaan..
Hei ap! Mitähän vittua se sinulle kuuluu? Ymmärtäisin jos kyseessä olisi sun oma mies mutta kun ei ole. Tehkööt jokainen mitä lystää ja älä työnnä nokkaas toisten asioihin.
Olisit mennyt lasten kanssa moikkaamaan.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 21:00"]
Hei ap! Mitähän vittua se sinulle kuuluu? Ymmärtäisin jos kyseessä olisi sun oma mies mutta kun ei ole. Tehkööt jokainen mitä lystää ja älä työnnä nokkaas toisten asioihin.
[/quote]
Mitä sä puhut? Kyllä kai mulle apen ja anopin asiat kuuluu, tai ainakin miehelle, heidän pojalleen! Onhan tämä selkeä petos apelta anoppia kohtaan! Mua vaivaa tämä niin kauheesti, että aivan pakko avautua miehelle faktoista! Päätelköön siitä sitten, pitääkö paikkansa. Tai kysyköön isältään..ap
Anna toisten asioiden olla, mistä tiedät, vaikka anopilta olisi tuohon lupa, tai seksielämää ei olisi heidän välillään. Älä mene sössimään, miniä. Anna toisten elää ja hanki itse elämä.
Provoooooo