Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menkkakivut viikkoa ennen menkkoja? Normaalia??

Vierailija
18.02.2015 |

Tää on nyt jo toinen kierto kun näin käy. Tasan 7 päivää menkkojen oletettavaan alkamispäivään ja vatsaan sattuu kamalasti. Viimeksi sattui koko viikon. Perus menkkakipua siis ja viimeksi loppui kun menkat alkoi.

Onko kellään muulla ollut näin? Pitäisikö huolestua vai miksi ihmeessä sitä kipua on jo nyt? Lopetin pillerit pari kuukautta sitten, olin käyttänyt tosi pitkään, eikä mitään outoja kipuja ollut niiden kanssa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Kivut jatkuu

Vierailija
22/24 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok vanha ketju mutta silti. Ei se kaikilla todellakaan ole tolleen, mulla on menkkakipuja jo viikkoa ennen itse menkkoja vaikka treenaan noin 25h viikossa... (siis olen kilpairheilija, en siis käy salilla noin paljon ;p)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

urheilija kirjoitti:

Ok vanha ketju mutta silti. Ei se kaikilla todellakaan ole tolleen, mulla on menkkakipuja jo viikkoa ennen itse menkkoja vaikka treenaan noin 25h viikossa... (siis olen kilpairheilija, en siis käy salilla noin paljon ;p)

Kaikilla ei se liikunta autta, vaan pikemminkin tuskastuttaa ja pahentaa kipuja entisestään, esim. Itellä on näin, ja hädin tuskin edes pääsen aamulla sängystä ylös kun yritän edes jotain vähän syödä, ja ainoa lohtu mikä auttaa on särkylääkkeet ja lämpö-tyyny. Syytä on etsitty, mutta ei toistaiseksi ole mitään löytynyt. En ole ainoa, joka joutuu olemaan tässä asemassa joka ikinen kuukausi.

Vierailija
24/24 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia.