Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Värillisiä piilareita käyttävä kaveri ärsyttää

Vierailija
18.02.2015 |

Ystävälläni on oikeasti sellaiset tyypillisen suomalaisen ei-minkäänväriset silmät, mutta käyttää sellaisia orvokinsinisiä värilinssejä. Joka paikassa aina ihmiset ihastelevat hänen silmienväriään, eikä kaveri koskaan sano kenellekään käyttävänsä piilareita. Argh, kun ärsyttää! Seuraavalle ihastelijalle aion kertoa, että ne ovat oikeasti linssit, eivätkä oma silmien väri.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 20:10"]

Jos käyttäisin itse värillisiä linssejä, kertoisin kyllä ihastelijoille, että kysessä on linssit. kaveri ei tee tätä koskaan, myhäilee vaan, että "no kiitos kiitos, ne nyt on vaan tollaiset". ap.

[/quote]

Kerrotko myös esimerkiksi kulmiasi ihastelevalle ensimmäisenä, että ne on sitten nypitty ja niissä on kulmakynää? 

Ehkä kaverisi ajattelee, että ihmiset kehuvat lopputulosta, eikä heille ole väliä, onko silmien väri luonnollinen vai ei. Jos joku kommentoi ohimennen kaverin kiharrettua tukkaa "ihanat kiharat"-tyyliin, niin enpä kyllä luonnonkiharoistani huolimatta ärsyynny vaikkei hänen vastauksensa olisi perisuomalaisen nöyrään tapaan että ei nämä ole luonnolliset, elkää minua rumaa kehuko.

Vierailija
22/32 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat tietty samanväriset ja kun niitä kehutaan kaverisi ollessa paikalla, huikkaat huolettomasti että piilarithan nää vaan on ja vinkkaat vielä mistä niitä saa ja mikä sävy jos kehujakin haluaisi samanlaiset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 20:10"]

Jos käyttäisin itse värillisiä linssejä, kertoisin kyllä ihastelijoille, että kysessä on linssit. kaveri ei tee tätä koskaan, myhäilee vaan, että "no kiitos kiitos, ne nyt on vaan tollaiset". ap.

[/quote]

Kerrotko myös esimerkiksi kulmiasi ihastelevalle ensimmäisenä, että ne on sitten nypitty ja niissä on kulmakynää? 

Ehkä kaverisi ajattelee, että ihmiset kehuvat lopputulosta, eikä heille ole väliä, onko silmien väri luonnollinen vai ei. Jos joku kommentoi ohimennen kaverin kiharrettua tukkaa "ihanat kiharat"-tyyliin, niin enpä kyllä luonnonkiharoistani huolimatta ärsyynny vaikkei hänen vastauksensa olisi perisuomalaisen nöyrään tapaan että ei nämä ole luonnolliset, elkää minua rumaa kehuko.
[/quote]

Pieni ero kuvailemiisi asioihin että kulmakarvat nypitään ja muotoillaan yleensä itse ja samoin kiharatkin tehdään. Niitä ei voi ostaa valmiina kaupasta ja heittää päähän. Huono esimerkki. Mun mielestä on noloa antaa toisen olettaa et on oman väriset silmät. Ei sitä nyt huutelemaan tarvii alkaa mut en ite kehtais olla vaan et "kiitos".

Vierailija
24/32 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 19:53"]Kyllä minusta on outoa, jos ihminen esim. käyttää väripiilareita ja väittää väriä aidoksi. Huono itsetunto?
[/quote]
Eihän ap sanonut että hän väitti niitä aidoiksi, jätti vaan kertomatta että on piilarit. Jos joku kehuu hiustenne väriä, sanotteko aina että on purkista laitettu? Miksi ihmeessä pitäisi sanoa jos ei suoraan kysytä?

Vierailija
25/32 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä pidin jo 80-luvulla ruskeita piilareita, ja sain kovasti kehuja makuukammarisilmistäni :D. Tutut tietty tiesivät, että fuulasin, mutta vieraisiin meni täydestä. Harmi vain, että sellaisia piilareita ei enää nykyään saa :(.

Vierailija
26/32 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 20:51"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 20:10"] Jos käyttäisin itse värillisiä linssejä, kertoisin kyllä ihastelijoille, että kysessä on linssit. kaveri ei tee tätä koskaan, myhäilee vaan, että "no kiitos kiitos, ne nyt on vaan tollaiset". ap. [/quote]   Kerrotko myös esimerkiksi kulmiasi ihastelevalle ensimmäisenä, että ne on sitten nypitty ja niissä on kulmakynää? 

Ehkä kaverisi ajattelee, että ihmiset kehuvat lopputulosta, eikä heille ole väliä, onko silmien väri luonnollinen vai ei. Jos joku kommentoi ohimennen kaverin kiharrettua tukkaa "ihanat kiharat"-tyyliin, niin enpä kyllä luonnonkiharoistani huolimatta ärsyynny vaikkei hänen vastauksensa olisi perisuomalaisen nöyrään tapaan että ei nämä ole luonnolliset, elkää minua rumaa kehuko. [/quote] Pieni ero kuvailemiisi asioihin että kulmakarvat nypitään ja muotoillaan yleensä itse ja samoin kiharatkin tehdään. Niitä ei voi ostaa valmiina kaupasta ja heittää päähän. Huono esimerkki. Mun mielestä on noloa antaa toisen olettaa et on oman väriset silmät. Ei sitä nyt huutelemaan tarvii alkaa mut en ite kehtais olla vaan et "kiitos".

[/quote]

Kampaajalla otettu permanentti sitten, jos se miellyttää paremmin? Ja ne kulmat voivat ihan hyvin olla kosmetologin nyppimät ja vaikka kestovärjäämät.  

Vierailija
27/32 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 20:57"]No mä pidin jo 80-luvulla ruskeita piilareita, ja sain kovasti kehuja makuukammarisilmistäni :D. Tutut tietty tiesivät, että fuulasin, mutta vieraisiin meni täydestä. Harmi vain, että sellaisia piilareita ei enää nykyään saa :(.
[/quote]
Miten niin ei saa, onhan niitä ruskeita myynnissä vaikka miten paljon?

Vierailija
28/32 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kehutaan hiustenpidennyksistä, nimenomaan siitä että näyttää luonnollisilta ja on hyväkuntoset ja hyvänväriset. Turha väittää että kaupasta saisi kaikki samanlaiset ja kunhan länttää päähän, niissäkin on eroja :D toiset laittaa ne rumasti ja jättää hoitamatta. olen vielä itse värjännyt ja leikannut noi muotoon.
Samoin silikonit voi olla onnistuneet tai rumat. Mutta tottakai jos joku kehuu että kiva tukka, niin sanon että on pidennykset. Ja on vastattu että aijaa, no silti kivat on ja sopii sulle.

Vierailija
29/32 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, varmaan sinuakin kehutaan välillä. Toivottavasti silloin hymyilet ja sanot iloisesti "kiitos". Kehuminen on myös kohteliaisuutta ja tapa piristää muita.

Vierailija
30/32 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olisin tuo kehujen antaja, niin tuntisin itseni tosi tyhmäksi jos henkilö, jota olen kehunut alkaisi selitellä piilareista, hiustenpidennyksestä tms. Ikäänkuin olisin kehunut väärin tai aiheetta! Ei minua kiinnosta, onko silmät aidot vai ei, minähän kehuin sitä miltä ne näyttävät. Paras sanoa kiitos vaan jos kehuja saa.

Vierailija
31/32 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 20:21"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 20:16"]Väripiilarit on vähän pelottavan näkösiä, kun niissä pupillit näyttää niin pieniltä. Ja ne ovat aina luonnottoman väriset. Ihminen näyttää ihan avaruusoliolta tai joltain demonilta ne päässä. [/quote] Tuo ei kyllä pidä paikkaansa, että näyttäisivät aina luonnottomilta. Väri tulee valita niin, että se sopii omaan silmien väriin. Toki asiakas saa "luonnottoman" värisetkin piilarit, jos ehdottomasti haluaa. Itse en sellaisia suosittele.. t. optikko

[/quote]

Minusta ne luonnollisen värisetkin näyttää luonnottomilta. Sen erottaa heti, jos jollain on väripiilarit. Se väri on outo ja ne luonnottoman pienet pupillit siihen päälle.

Vierailija
32/32 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 20:21"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 20:16"]Väripiilarit on vähän pelottavan näkösiä, kun niissä pupillit näyttää niin pieniltä. Ja ne ovat aina luonnottoman väriset. Ihminen näyttää ihan avaruusoliolta tai joltain demonilta ne päässä. [/quote] Tuo ei kyllä pidä paikkaansa, että näyttäisivät aina luonnottomilta. Väri tulee valita niin, että se sopii omaan silmien väriin. Toki asiakas saa "luonnottoman" värisetkin piilarit, jos ehdottomasti haluaa. Itse en sellaisia suosittele.. t. optikko

[/quote]

Minusta ne luonnollisen värisetkin näyttää luonnottomilta. Sen erottaa heti, jos jollain on väripiilarit. Se väri on outo ja ne luonnottoman pienet pupillit siihen päälle.
[/quote]

Enpä ole havainnut piilareista pienentävän pupilleja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän