Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos maksan businessluokan lipun, en halua kuulla lasten itkua

Vierailija
18.02.2015 |

http://www.iltalehti.fi/matkajutut/2015021819218146_ma.shtml

Finnair teki oikein pitäessään tiukkaa linjaa. JOs maksaa matkasta enemmän, on myös oikeus rauhaan.

Olisiko isä voinut kysyä voisiko lapsi päästä jonossa ohi.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 18:42"]

http://www.iltalehti.fi/matkajutut/2015021819218146_ma.shtml

Finnair teki oikein pitäessään tiukkaa linjaa. JOs maksaa matkasta enemmän, on myös oikeus rauhaan.

Olisiko isä voinut kysyä voisiko lapsi päästä jonossa ohi.

[/quote]

Minä en osaa olla noin kova. Jos pieni kaksivuotias itkee pissahädässä rakko pakottaen, päästäisin koska tahansa ja minne tahansa pienen pissalle.

Näistä pienistä tulee meidän hoitajiamme ja päättäjiämme. He voivat sanoa joskus, että kun olen maksanut verojani, niin joku aaveemamma mummona kuskoot alleen, minä en ala katsomaan sen kärsimystä kusi-ja paskahädässä

Vierailija
22/34 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä halvan Hotellihuoneen ottajankin pitäisi päästä käymään Sviitissä kylpemässä.

Sviitin asukkaat saavat kyllä sen verran joustaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

380 Airbus ja ykkösluokka AirFrance, ihan kiva.

Vierailija
24/34 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, että busineksessa ei lennä lapsiperheitä? HUUTONAURUA.

Vierailija
25/34 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 20:55"]

Olen lentänyt kerran vauvan kanssa bisnesluokassa. En maksanut sitä itse, mutta kyllä ihmettelen mistä ihmiset maksaa noilla lyhyillä bisnesluokan lennoilla. Parista ilmaisesta juomasta? Ero turistiluokkaan oli ihan mitätön. Sen ymmärrän jos mannertenvälisen lentoon varaa sen lepotilaan.

[/quote]

Kun lentää vähän useammin, on se ihan kolmen-neljän tunnin lennollakin mukava, kun saa rauhassa käyttää ajan hyödyksi. Kyllä se palvelu tuo siihen matkustamiseen vähän luksusta ja vähentää matkastressiä. Juomavalikoimassa ei kyllä ole kehumista, vain alkomaholeja on vähän enemmän. Jos mehua haluaa, sitä ei ole kuin kahta, jotka molemmat sisälsi jossain vaiheessa omenaa (olen allerginen omenalle). Maitona saa kahvimaidoksi tarkoitettua hylamaitoa. Ja oman yritykseni rahoilla maksan lippuni, lomamatkat ihan omasta pussista.

Vierailija
26/34 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin eco-luokan lipun. Ei oikeuta vaihtoon,  ei muutoksiin. 1 matkatavara. 50% pisteistä. Tein tämän päätöksen matkaa varatessani ja sitouduin näihin ehtoihin. Paikkaanikaan en varannut, koska se olisi maksanut ylimääräistä sekin. Nyt sitten on tyytyminen siihen paikkaan, jonka saan. Sellaista se on matkustaessa, valintoja, jotka tehdään etukäteen. Ei voi kesken matkaa muuttaa sääntöjä omalta osaltaan.

Vierailija
27/34 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 21:04"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 20:55"]

Olen lentänyt kerran vauvan kanssa bisnesluokassa. En maksanut sitä itse, mutta kyllä ihmettelen mistä ihmiset maksaa noilla lyhyillä bisnesluokan lennoilla. Parista ilmaisesta juomasta? Ero turistiluokkaan oli ihan mitätön. Sen ymmärrän jos mannertenvälisen lentoon varaa sen lepotilaan.

[/quote]

Kun lentää vähän useammin, on se ihan kolmen-neljän tunnin lennollakin mukava, kun saa rauhassa käyttää ajan hyödyksi. Kyllä se palvelu tuo siihen matkustamiseen vähän luksusta ja vähentää matkastressiä. Juomavalikoimassa ei kyllä ole kehumista, vain alkomaholeja on vähän enemmän. Jos mehua haluaa, sitä ei ole kuin kahta, jotka molemmat sisälsi jossain vaiheessa omenaa (olen allerginen omenalle). Maitona saa kahvimaidoksi tarkoitettua hylamaitoa. Ja oman yritykseni rahoilla maksan lippuni, lomamatkat ihan omasta pussista.

[/quote]

Ei se kyllä ole sen hintaeron arvoista, jos sen joutuisi maksamaan. Kai sitten jos siitä saa jotain verovähennystä tm korvausta niin miksipä ei.

Vierailija
28/34 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei se isä voinut kysyä muilta jonottavilta pääsisikö tyttö ohi? ihan varmasti olisi päässyt. Noloa mennä itkemään iltalehdelle kun meidän kullannuppu ei päässyt bisnesluokkaan pissalle. 

Vierailija
29/34 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kai se on että joku maksaa.

Vierailija
30/34 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 21:00"]

Meinaatko, että busineksessa ei lennä lapsiperheitä? HUUTONAURUA.

[/quote]

Ei kukaan sellaista meinaa. Totta kai matkustaa. Eihän siitä ole tässä kyse.

Vierailija
31/34 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä lentokoneissa saa kyllä lasten kanssa kaikenlaista helpotusta. Kai se on kaikkien mukavuuden kannalta hyvä että lapset on tyytyväisiä. Olemme saaneet usein esim. ylimääräisiä penkkejä ilmaiseksi, että lasten on helpompi nukkua. Siinä mielessä ymmärrän että tuo on tuntunut isästä varmaan aika tylyltä.

Vierailija
32/34 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 21:22"]

Yleensä lentokoneissa saa kyllä lasten kanssa kaikenlaista helpotusta. Kai se on kaikkien mukavuuden kannalta hyvä että lapset on tyytyväisiä. Olemme saaneet usein esim. ylimääräisiä penkkejä ilmaiseksi, että lasten on helpompi nukkua. Siinä mielessä ymmärrän että tuo on tuntunut isästä varmaan aika tylyltä.

[/quote]

En ole vuosikausiin ollut lennolla, jossa olisi tuolla tavalla penkkejä vapaana. Kai sitä voi aikuinenkin mennä jonnekin vapaalle penkkirivistölle koisimaan, mutta kai ne ovat aika harvassa?? Lennän paljon.

Minusta lapsiperheet eivät voi vallata lentokonetta ja vaatia sitä ja tätä. Täytyy miettiä, minkä ikäisten kanssa voi lähteä kuuden tunnin lennolle. Lentokin on osa sitä lomamatkaa ja siitä pitää selvitä.

Vierailija
33/34 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 21:27"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 21:22"]

[/quote]

En ole vuosikausiin ollut lennolla, jossa olisi tuolla tavalla penkkejä vapaana. Kai sitä voi aikuinenkin mennä jonnekin vapaalle penkkirivistölle koisimaan, mutta kai ne ovat aika harvassa?? Lennän paljon.

Minusta lapsiperheet eivät voi vallata lentokonetta ja vaatia sitä ja tätä. Täytyy miettiä, minkä ikäisten kanssa voi lähteä kuuden tunnin lennolle. Lentokin on osa sitä lomamatkaa ja siitä pitää selvitä.

[/quote]

On noita, eikä niitä yleensä tarvitse vaatia vaan niitä extrapaikkoja tarjotaan jo tiskillä. Yölennoilla. Ja itse olen kyllä ollut usein reittilennolla jossa on paljonkin vapaita paikkoja.

Vierailija
34/34 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän lapsilla oo bisnesluokkaan varaa. Ei kenelläkään niin isot viikkorahat oo. Ja lapsilisäkin vaan satasen kuussa. Ja yleensä nekin takaavarikoi äiti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi