Mies, millainen on unelmiesi parisuhde?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Noh, aloitetaan vaikka siitä, että nainen vaikuttaa paljon parisuhteeseen. Eli parisuhteesta on vaikea puhua ilmsn, että puhuisi naisesta.
Eli, ihan ensimmäisenä naisen tulisi olla introvertti. Ja ihan siitä syystä, kun itsekkin olen introvertti ja kärsin sosiaalisten tilanteiden pelosta. Tosin, yritän tehdä itselleni pelottavia asioita, joten naisen tulisi myös haluta kehittyä. Ei sillä, että suhteen tulisi keskittyä ujouden ympärille, mutta toisen tukeminen ja auttaminen olisi osa arkea.
Seksistä en ala sen enempää puhumaan kuin että naisen tulisi huomioida myös miehen nautinto, fantasiat ja fetissit. On totaalinen dealbreaker, jos nainen pitää miesten seksuaalisuutta likaisena.
Huumorintaju… Harvalla naisella sitä on, joten tästä kriteeristä tulisi varmaan luopua. Itse olen erittäin sarkastinen ja huumorini perustuu pitkälti piikittelyyn. Haluan, että nainen piikittelee minulle takaisin. Ja en nyt puhu kiusaamisesta, vaan sellaisesta ystävällisestä keljuilusta. Mutta joo, tämä on ilmeisesti liikaa pyydetty…
Luen paljon kirjallisuutta (lähinnä mangaa), joten toivon, että myös nainen lukisi kirjoja.
Ja sitten se arki. Itse olen poikamainen… ja se näkyy. Jos minä haluan mennä ostoskeskuksessa juttelemaan joulupukille, niin nainen ei saa ajatella, että nolaan hänet, vaan naisen pitää tulla mukaan pukin juttusille. Tuossa se varmaan tiivistyi koko juttu; leikkisyys pitää kuulua arkeen.
Kuulostat muuten juuri "mun vastineelta", mutta satun pitämään omaa seksuaalisuuttani kuvottavana. Mutta tuskin olisin ilman sitäkään parisuhteessa.
en kai minä sitä teille kerro. silloin te teeskentelijät esittäisitte "täydellistä" naista, jotta saisitte kaltaiseni alfamiehen. etsin salaisten kriteerieni mukaisen naisen itse. sellaisen, joka oikeasti täyttää kriteerini, eikä esitä
Oma rauha ja molemmilla omat jutut, tämä vissiin se tärkein. Yhteiset arvot ja molemminpuolinen luottamus.
Tällä hetkellä juurikin tuommoinen suhde, parikymmentä vuotta menty.
Vierailija kirjoitti:
Luovaa ja älyllistä ajatustenvaihtoa, helvetin syvä henkinen ja emotionaalinen yhteys, molemminpuolista kiusoittelua, ahnasta lääppimistä ja intohimoa, tarpeeksi päällekkäisyyttä arvomaailmoissa, jaettua kykyä innostua pienistä asioista. Sellaista että "kello on kolme aamuyöllä, mutta nyt mennään ulos tähtiä katsomaan" tai "mitäs jos mennään junalla Euroopan halki ensi kesänä".
Kiinnostaisi tietää, minkä ikäinen tämän kirjoittaja on. Tuli semmoinen olo, että varmaan aika nuori. Mietin vain sitä, että onkohan tämänkaltaista haluavalla, 35-vuotiaalla vela-naisella mitään mahdollisuuksia saada tällaista miestä ikänsä puolesta, vai onko omanikäisissäkin vielä tällaisia tapauksia, joilla olisi energiaa ja intohimoa moiseen. (Oletan nyt tässä samalla, että kovin paljon nuorempi ei varmaan edes kiinnostuisi 35-vuotiaasta naisesta.)
Mahdollisimman vähän mikään katkera av- mamma joka vänkää kyynisesti tällä foorumilla.
Ei mikään virtahepo
Äly on hyvä leikata, ei siis liity koulutukseen
Ei rahan perässä juoksija muttei velkaselvityksessäkään.
Bonusta jos on hipahtava, maltillinen vasemmistolainen ja akateeminen.
Laiha, hyvän näkönen, kunnon hinkit, peto sängyssä ja haluu jatkuvasti, antaa tehdä mitä haluan, kokkaa siivoo pesee tiskaa, ei urputa nalkuta eikä lässsytä.
Sellainen, jossa naisella on oma ura ja pystyy elättämään myös itse itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Laiha, hyvän näkönen, kunnon hinkit, peto sängyssä ja haluu jatkuvasti, antaa tehdä mitä haluan, kokkaa siivoo pesee tiskaa, ei urputa nalkuta eikä lässsytä.
Tää on just tätä, siellä joku elintasokumpuinen Masa kalja korkattuna kirjoittelee. Ikisinkkuna, tietysti.
Vierailija kirjoitti:
en kai minä sitä teille kerro. silloin te teeskentelijät esittäisitte "täydellistä" naista, jotta saisitte kaltaiseni alfamiehen. etsin salaisten kriteerieni mukaisen naisen itse. sellaisen, joka oikeasti täyttää kriteerini, eikä esitä
Alfamiehet tuppaavat hallitsemaan oikeinkirjoitussäännöt.
Elän sellaista.
Tykkäämme samoista asioista, molemmat asuvat omissa kodeissaan, näemme viikonloppuisin.
Ei keski-ikäisenä enää viitsi aloittaa kotileikkejä ja muutenkin mieli kaipaa välillä yksin olemista.
Haluaisin urheilullisen naisen niin voitaisiin urheilla yhdessä ja kannustaa toisiamme parempiin suorituksiin.
Eli joku sellainen urheilullinen rauhallinen introvertti naapurintyttö olisi sopivin mulle.
Saa ilmoitella jos sellainen palstalta löytyy.
M35
Aika ei riitä kertomaan, ja en ole kokenut, paitsi korkeintaan unissani.