Miten viettelen työkaverin?
Tarkoitus olisi vietellä eräs työkaverimies. Suoraan en halua mitään kysyä tai pyytää treffeille vaan saada hänet haluamaan mua ja tekemään aloitteen. Jos ei mies lämpene niin pitäisi vielä pystyä jatkamaan normaalisti yhteistyötä. Taustatietona, että ollaan n. 30v., paikalla on yleensä muitakin (miehiä) ja tullaan ihan hyvin juttuun. Olen kauniiksi kehuttu, pitkähiuksinen, muodokas, mutta hiukan ylipainoinen. Vinkkejä siis kehiin nyt. Miten sen tekisin? ;). Huomenna tavataan :)
Kommentit (24)
Ei kannata. Käytä se energia pomon viettelyyn, se on huomattavasti kannattavampaa.
Eikö kellään ole käyttökelpoisia vinkkejä? Olen melko ujo etenkin vastakkaisen sukupuolen kanssa. Siksi kysyn. T:ap
Minkälainen työpaikka? Sanoit, että muita miehiä paikalla...onko siis miesvaltainen ala?
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 13:15"]Minkälainen työpaikka? Sanoit, että muita miehiä paikalla...onko siis miesvaltainen ala?
[/quote]
Kyllä. Miesvaltainen ala ja pienehkö työyhteisö.
T:ap
Joku konepaja? Ja sä oot insinööri?
En paljasta enempää työpaikasta. En ole ainakaan kuullut puhetta kumppanista tai nähnyt sormuksia. T:ap
Olet oma itsesi, mies kiinnostuu jos kiinnostuu. Parhaimmat mahdollisuudet hänen huomion kiinnittämiselle on kun keksit jotain juteltavaa ja muutenkin mahdollisuuden tutustua sinuun.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 13:27"]Olet oma itsesi, mies kiinnostuu jos kiinnostuu. Parhaimmat mahdollisuudet hänen huomion kiinnittämiselle on kun keksit jotain juteltavaa ja muutenkin mahdollisuuden tutustua sinuun.
[/quote]
Hän on itse asiassa vaikuttanutkin hieman kiinnostuneelta, mutta on ujon puoleinen ja haluaisin "rohkaista" häntä tekemään jonkun konkreettisen aloitteen. T:ap
Kysy itse kaikista helpoin ja varmasti saa tietää mitä miehellä mielessä.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 13:31"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 13:27"]Olet oma itsesi, mies kiinnostuu jos kiinnostuu. Parhaimmat mahdollisuudet hänen huomion kiinnittämiselle on kun keksit jotain juteltavaa ja muutenkin mahdollisuuden tutustua sinuun.
[/quote]
Hän on itse asiassa vaikuttanutkin hieman kiinnostuneelta, mutta on ujon puoleinen ja haluaisin "rohkaista" häntä tekemään jonkun konkreettisen aloitteen. T:ap
[/quote]
Nooo..naurat vitseille, kysyt tarkentavia kysymyksiä kun hän kertoo jotain, kosketat ohimennen jos tulee sopiva tilaisuus (ehkä vitsille nauraessa voisi koskettaa käsivartta ym.), lisäät Facebook kaveriksi, keksit jonkin syyn ottaa yhteyttä kevyesti (joku kysymys, tavaran lainaaminen, tarkennus, viikonlopun toivotus)...
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 13:31"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 13:27"]Olet oma itsesi, mies kiinnostuu jos kiinnostuu. Parhaimmat mahdollisuudet hänen huomion kiinnittämiselle on kun keksit jotain juteltavaa ja muutenkin mahdollisuuden tutustua sinuun. [/quote] Hän on itse asiassa vaikuttanutkin hieman kiinnostuneelta, mutta on ujon puoleinen ja haluaisin "rohkaista" häntä tekemään jonkun konkreettisen aloitteen. T:ap
[/quote]Sano että sulla on esim. liesituulettimen lamppu rikki etkä tiedä miten se vaihdetaan. Jos miehellä on yhtään tilannetajua hän tarjoutuu tulemaan vaihtamaan sen.
Tai joku muu juttu missä tarttisit apua tai neuvoa työpaikan ulkopuolella.
Tai joku harrastusjuttu. "Ilmoittauduin juuri sellaiselle sukelluskurssille / lukupiiriin / golfin alkeiskurssille. Mahtaisiko suakin kiinnostaa osallistua?" Tai sitten "ootko jo nähnyt tuota 50 shades of grey-leffaa, se ois varmaan mielenkiintoista käydä kattomassa joskus"
No kysyt ehtiskö tänään / huomenna / perjantaina duunin jälkeen "yhdelle". Ei se nyt vielä mikään aloite ole.
Katsot paljon silmiin. Toimii. Ja on tieteellisesti todistettu, että ihmiset kokevat kiintymisen ja rakastumisen tunteita, jos katsovat toisiaan paljon silmiin.
Kutsu se kotiisi syömään viikonloppuna
Kiitos. Kokeillaan osaa noista. Mites pukeutuminen, hiukset, meikki? T:ap
Nyt jumankauta jätetään ne työkaverit rauhaan. Oikeesti. Kokemus puhuu. Siis jos se kieltäytyy, niin se on noloa. Jos taas teillä on suhde, työkaverit naureskelee.
Mutta pahinta on, jos se viekin jalat alta, saa rakastumaan mutta tulee ero, koska se ei pystykään sitoutumaan.
Se on yhtä helvettiä.
Kerro sit miten kävi :)