Kyllä menkat saa tuntemaan itsensä naiseksi!!
Tuntee olevansa hedelmällinen ja keho puhdistuu, kaunis naisen vartalo naisen toiminnoilla<3 Tulee mieleen ne antiikin roonan pehmeämuotoiset naispatsaat<33
Kommentit (88)
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 15:23"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 09:22"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 09:19"]Joo. Mullekin tulee mieleen, että on paska homma kun syntyi naiseksi. Vihaan menkkoja ja ne on mulle aina kivuliaat, runsaat ja nykyään kierto on lyhentynytkin. Odotan innolla aikaa, että ne on ohi. Mitä siitä vaikka sitten on jo vähän vanha kun ei ole enää menkkoja pilaamassa elämää. Muuten naisena oleminen olisi ihan jees mutta menkat pilaa kaiken. Ne on aina juri silloin kun ei saisi ja vaikka kuinka laskee päiviä, että tuolloin ne ei ole ja suunnittelee sinne jotakin kivaa niin ne on kuitenkin aina juuri silloin. [/quote] Itsellä ei ole kipuja ollenkaan, eikä muita oireita, johtuisikohan terveellisistä elämäntavoista? Ap
[/quote]
ei
[/quote]
Elämäntavoilla ja hyvällä fyysisellä kunnolla on aina merkitystä. Hoitakaa lääkitys kohdalleen, normaalit kuukautiset eivät tee toimintakyvyttömiksi. Hakekaa reseptillä saatavia kipulääkkeitä.
Mulla kuukautiskipuihin auttaa liikunta. Jostain syystä naiset raivostuvat silmittömästi, kun kerron tästä.
Oi mikä naiseuden hekuma olenkaan kuukautisten aikana. Todellinen runsaudensarvi, kun joka paikkaa turvottaa, alavatsaa vihloo, eikä pääse liikkeelle kunnolla. Sitten sitä vain makaa eteerisenä sohvalla mussuttamassa suklaata samalla, kun päästelee pahan hajuisia pieruja ja valuu desitolkulla verta.
Harmi kun mieheni ei ole ymmärtänyt minun naisellisuuttani kuukautisten aikana :D
Naisen menkkojen aikaan kulli kasvaa sentin lisää pituutta, koska naisen menkkojen seuraamisesta tulee niin miehekäs olo. Harva asia maailmassa on hienompi kuin naisen menkat!
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 09:25"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 09:22"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 09:19"]Joo. Mullekin tulee mieleen, että on paska homma kun syntyi naiseksi. Vihaan menkkoja ja ne on mulle aina kivuliaat, runsaat ja nykyään kierto on lyhentynytkin. Odotan innolla aikaa, että ne on ohi. Mitä siitä vaikka sitten on jo vähän vanha kun ei ole enää menkkoja pilaamassa elämää. Muuten naisena oleminen olisi ihan jees mutta menkat pilaa kaiken. Ne on aina juri silloin kun ei saisi ja vaikka kuinka laskee päiviä, että tuolloin ne ei ole ja suunnittelee sinne jotakin kivaa niin ne on kuitenkin aina juuri silloin. [/quote] Itsellä ei ole kipuja ollenkaan, eikä muita oireita, johtuisikohan terveellisistä elämäntavoista? Ap
[/quote]
Voin kertoa, että ei johdu.
[/quote]
Minäkin voin kertoa jos ei kerrasta usko :D
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 09:22"]
[/quote]
ei