Kyllä menkat saa tuntemaan itsensä naiseksi!!
Tuntee olevansa hedelmällinen ja keho puhdistuu, kaunis naisen vartalo naisen toiminnoilla<3 Tulee mieleen ne antiikin roonan pehmeämuotoiset naispatsaat<33
Kommentit (88)
Kylläpä tässä onkin naisellinen olo kun vääntää märkiä menkkapieruja :)
Täällä palstalla kun ei saa ilmoittaa sitä että nauttii olevansa nainen ja naisena olemisen "vaivat" olisi ihania. Kaikki pitää ilmoittaa negatiivisesti ja haukkua varsinkin omaa aviomiestä,silloin on hyvä av-mamma. Tämä olen oppinut näitä tekstejä lukiessani,toisin ajattelevat saavat kuulla kunniansa. Minun oma mielipide on että nauti ihmeessä asiasta ja ajattele se positiivisena asiana( liian vähän ihmiset ajattelevat positiivisesti asioita,aina vaan negatiivisia asioita tuodaan julki)
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:54"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 09:56"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 09:53"]Kato ku Av-mammojen mielestä kukaan ei saa pitää kuukautisista.. [/quote] Saa pitää, itsellä ei vain ole silloin hyvä olo, ehkä vaikea käsittää että jollain on :) mulla on ovulaation aikaan hyvä olo, naisellinen ja kaunis (ihokin on silloin parhaimmillaan). Sitten kun tulee menkat, tippuu korkeelta ja kovaa joka kuukausi (vaikka tietää että ne tulee aina :D). -12 [/quote] Oletpa ahdasmielinen. Ap
[/quote]
Kyllä kohdun limakalvon on hyvä poistua luonnollisesti, itselläni ap on vielä säännölliset kuukautiset, vaikka on ikää yli 50. Gynekologin mukaan, korkea estrogeenitaso, nautitaan naiseudesta. Säännölliset vuodot oikeasti puhdistavat.
Hyvänen aika, kyllä nsiseuteni ja naisellisuuteni ilmenee ihan toisin kuin menkoilla!
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:03"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:54"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 09:56"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 09:53"]Kato ku Av-mammojen mielestä kukaan ei saa pitää kuukautisista.. [/quote] Saa pitää, itsellä ei vain ole silloin hyvä olo, ehkä vaikea käsittää että jollain on :) mulla on ovulaation aikaan hyvä olo, naisellinen ja kaunis (ihokin on silloin parhaimmillaan). Sitten kun tulee menkat, tippuu korkeelta ja kovaa joka kuukausi (vaikka tietää että ne tulee aina :D). -12 [/quote] Oletpa ahdasmielinen. Ap
[/quote]
Kyllä kohdun limakalvon on hyvä poistua luonnollisesti, itselläni ap on vielä säännölliset kuukautiset, vaikka on ikää yli 50. Gynekologin mukaan, korkea estrogeenitaso, nautitaan naiseudesta. Säännölliset vuodot oikeasti puhdistavat.
[/quote]
Vielä estrogeeni pitää nuorena ja hyvinvoivana, siis supernaisellista, vai mitä valittajat....
Menkathan saisi helposti kuriin kun kävisi ensimmäisenä vuotopäivänä kaavinnassa. LImakalvot voisi imeä ulos vaikka tarkoitukseen kehitetyllä imurilla. Vuoto loppuis tuntien sisällä, samoin kuin krampit. Miks ihmeessä tällaisiä menkkahoitoloita ei ole joka kadunkulmassa? Tai edes kosmetologipalvelujen yhteydessä? Kävisin joka kuukausi, koska menkat kestää viikon ja vuoto on kuin härän kurkusta. Ihan kurjaa.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:22"]
Menkathan saisi helposti kuriin kun kävisi ensimmäisenä vuotopäivänä kaavinnassa. LImakalvot voisi imeä ulos vaikka tarkoitukseen kehitetyllä imurilla. Vuoto loppuis tuntien sisällä, samoin kuin krampit. Miks ihmeessä tällaisiä menkkahoitoloita ei ole joka kadunkulmassa? Tai edes kosmetologipalvelujen yhteydessä? Kävisin joka kuukausi, koska menkat kestää viikon ja vuoto on kuin härän kurkusta. Ihan kurjaa.
[/quote]
Tässä vielä lisätietoa. Pliis perustakaa joku tällainen hoitola Suomeen! Kävisin vaikka Helsingissä kerran kuussa jos tällainen olisi saatavilla.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:02"]
Täällä palstalla kun ei saa ilmoittaa sitä että nauttii olevansa nainen ja naisena olemisen "vaivat" olisi ihania. Kaikki pitää ilmoittaa negatiivisesti ja haukkua varsinkin omaa aviomiestä,silloin on hyvä av-mamma. Tämä olen oppinut näitä tekstejä lukiessani,toisin ajattelevat saavat kuulla kunniansa. Minun oma mielipide on että nauti ihmeessä asiasta ja ajattele se positiivisena asiana( liian vähän ihmiset ajattelevat positiivisesti asioita,aina vaan negatiivisia asioita tuodaan julki)
[/quote]
Mitähän sä oikeen oot täällä lukenu? Ja miksi pitäisi olla joku "hyvä av-mamma"? Tämähän on keskustelupalsta kaikille äideille ja isille? Täällä voi keskustella ihan kaikista asioista.
En mä keskustele täällä niin että olisin kaikkien kanssa samaa mieltä ja näin ollen "hyvä av-mamma" vaan keskustelen mielenkiintoisista asioista omilla mielipiteillä.
Itsekin kyllä nyt sorruit pahanpäiväisesti negatiiviseen ajatteluun tuossa. Täällä on hyvin monenlaisia ihmisiä eikä kaikki ole samaa mieltä asioista. Ja yleistit hyvin rajusti. Jokaisella on oikeus olla sitä mieltä ku on.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:04"]Hyvänen aika, kyllä nsiseuteni ja naisellisuuteni ilmenee ihan toisin kuin menkoilla!
[/quote] Puhuin kyllä itsestäni.
Ap
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:04"]Yäääh! Kuvotat minua ap!
[/quote] Kuvotu rauhassa, ei kiinnosta.
Ap
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 09:27"]Ikinä ei ole yhtä naisellinen olo kun pytyllä vääntää litran verta ja kilon löysää ripulia alapäästään.
[/quote]
Joo ja siihen lisäksi hikoilu niin että kokoajan on ihan lihmanen olo. Todella naisellista.
Naisellisin olo mulla on ovulaation aikaan. :)
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 12:09"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 09:27"]Ikinä ei ole yhtä naisellinen olo kun pytyllä vääntää litran verta ja kilon löysää ripulia alapäästään.
[/quote]
Joo ja siihen lisäksi hikoilu niin että kokoajan on ihan lihmanen olo. Todella naisellista.
Naisellisin olo mulla on ovulaation aikaan. :)
[/quote] Minulla ei ole mitään tuollaista
Ap
En kyllä jaa ap:n ajatusmaailmaa, tiedän olevani nainen ilman kuukautisiakin. Ennen menkkoja olo tosiaan on kuin seireenillä, mutta nopeasti sitä muuttuu virtahevoksi vuodon alkaessa.
Miks kaikki alapeukuttaa ? :D ite en vihaa kuukautisii
Älä välitä aapee
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 14:22"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 14:20"]
Ap on mies ja Porvoosta. KUKAAN oikea nainen ei voi nauttia kuukautisista. Sairasta!
[/quote]
Kyllä sitä arvostaa kuukautisia, kertoo hedelmällisyydestä, arvostan ikää 52 vuotta, te kivuista valittajat, hoitakaa kipulääkitys ajan tasalle.
[/quote]
Hei, olen pian 10v. yrittänyt löytää tapaa millä saisin endometrioosin kuriin.. On syöty kuule paljon erilaisia pillereitä, leikkauksessa olen ollut ja tiedätkös mikään ei ole auttanut. Joten turha huudella kipulääkkeistä.
Nyt ollaan miettimässä mitä asialle tehdään, elämä alkaa oleen melkoista helvettiä kun on koko ajan kipeänä, mutta kohdun poistoa ei vielä mielellään tehdä koska olen nuori ja lapseton.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 09:56"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 09:53"]Kato ku Av-mammojen mielestä kukaan ei saa pitää kuukautisista..
[/quote]
Saa pitää, itsellä ei vain ole silloin hyvä olo, ehkä vaikea käsittää että jollain on :)
mulla on ovulaation aikaan hyvä olo, naisellinen ja kaunis (ihokin on silloin parhaimmillaan). Sitten kun tulee menkat, tippuu korkeelta ja kovaa joka kuukausi (vaikka tietää että ne tulee aina :D). -12
[/quote] Oletpa ahdasmielinen.
Ap