Kyllä menkat saa tuntemaan itsensä naiseksi!!
Tuntee olevansa hedelmällinen ja keho puhdistuu, kaunis naisen vartalo naisen toiminnoilla<3 Tulee mieleen ne antiikin roonan pehmeämuotoiset naispatsaat<33
Kommentit (88)
Ainoat kerrat, kun olen ollu menkoista onnellinen ja tyytyväinen siihen, että joku ainakin toimii, on ollut ne kerrat keskenmenojen jälkeen, kun menkat vihdoin alkavat. Muuten kyllä pelkkää alamäkeä se viikko ennen kuukautisia sekä niiden ensimmäinen päivä. Hyi.
Joo ap, olet upea, kaunis, mahtava, maailman tervein ja hedelmällisin ja viisain ja naisellisin. Me kaikki ihaillaan sua sen mitä kateudeltamme pystymme. Tampereen kaupunki myöntää sulle mitalin. Tätähän täältä kalastelit joten ole hyvä, tässä tuli.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 09:22"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 09:19"]Joo. Mullekin tulee mieleen, että on paska homma kun syntyi naiseksi. Vihaan menkkoja ja ne on mulle aina kivuliaat, runsaat ja nykyään kierto on lyhentynytkin. Odotan innolla aikaa, että ne on ohi. Mitä siitä vaikka sitten on jo vähän vanha kun ei ole enää menkkoja pilaamassa elämää. Muuten naisena oleminen olisi ihan jees mutta menkat pilaa kaiken. Ne on aina juri silloin kun ei saisi ja vaikka kuinka laskee päiviä, että tuolloin ne ei ole ja suunnittelee sinne jotakin kivaa niin ne on kuitenkin aina juuri silloin. [/quote] Itsellä ei ole kipuja ollenkaan, eikä muita oireita, johtuisikohan terveellisistä elämäntavoista? Ap
[/quote]
:D eiköhän se oo osittain geeneistä. Mulla oli kans heti yläasteelta asti niin kivuliaita kuukautisia, että jouduin olemaan joskus koulustakin pois. Makasin vaan vessan lattialla ja yritin välillä oksentaa kun oli niin kipeä. Yöllä joutui menemään lämpösen suihkun alle kun unikaan ei tullut. Hyi kamala. Onneks nyt lapsen jälkeen on kivut vähän hellittänyt.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 09:25"]
Mulla ei ole ollut menkkoja 5 vuoteen ja tunnen silti itseni hedelmälliseksi ja tiedän että melko varmasti tulisin raskaaksi jos otattaisin kierukan pois. Mun mielestä se ei tee naista. Tiedätkö kuinka paljon loukkaat esim. syöpään sairastuneita ja sen takia kohtunsa menettäneitä naisia jotka eivät voi enää äidiksi tulla noilla jutuillasi. Äly hoi..
[/quote]
Menkat kuuluvat naisen elämään. Ei mieskään ole mies jos hänellä ei ole penistä tai kiveksiä.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 14:20"]
Ap on mies ja Porvoosta. KUKAAN oikea nainen ei voi nauttia kuukautisista. Sairasta!
[/quote]
Monikin nauttii. Ihan samoin kuin raskaudesta.
Mullakin alkoi just menkat ja PMS-turvotuksen laskettua havahduin taas kerran siihen, ettei harrastamani liikunta olekaan mennyt hukkaan, vaan mulla on ihana, timmi ja hyväkuntoinen vartalo <3 Mä olen terve nainen ja mulla on säännölliset ja kivuttomat kuukautiset, kuten pitääkin.
Tuntisin itseni jotenkin "huonoksi" naisena, jos tuollaiset luonnolliset asiat, kuten kuukautiset, olisi jotenkin kohtuuttoman vaikeita. Sairaudet, kuten endometrioosi, toki erikseen, niistä saakin vähän valittaa.
Taas täällä on menkkaongelmaiset kuorossa itkemässä, kun taas esim. minun ystäväpiirissäni vallalla on käsitys "Mikä vittu niissä menkoissa on niin saatanan vaikeaa?"
Luulisi, että naiset ymmärtäisivät jos jollakin on erittäin kivuliaat menkat vaikka itse ei olisi. Endometrioosia sairastavana olen huomannut että usein naiset vähättelevät ja miehet taas ovat paljon ymmärtäväisempiä.
Mutta se on elämää se, onneksi tähänkin tottuu ja pystyy suht. hyvin olemaan. Olkaa vaan onnellisia ja iloitkaa jos kuukautiset ovat siedettävä :)
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 18:47"]
Luulisi, että naiset ymmärtäisivät jos jollakin on erittäin kivuliaat menkat vaikka itse ei olisi. Endometrioosia sairastavana olen huomannut että usein naiset vähättelevät ja miehet taas ovat paljon ymmärtäväisempiä. Mutta se on elämää se, onneksi tähänkin tottuu ja pystyy suht. hyvin olemaan. Olkaa vaan onnellisia ja iloitkaa jos kuukautiset ovat siedettävä :)
[/quote]
Ketjun perusteella näyttäisi olevan niin päin, etteivät kivuista kärsivät ymmärrä niitä, joilla kipuja ei ole. Ap:tä sanottiin sairaaksi kun hän kertoi nauttivansa menkoista.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 19:08"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 18:47"]
Luulisi, että naiset ymmärtäisivät jos jollakin on erittäin kivuliaat menkat vaikka itse ei olisi. Endometrioosia sairastavana olen huomannut että usein naiset vähättelevät ja miehet taas ovat paljon ymmärtäväisempiä. Mutta se on elämää se, onneksi tähänkin tottuu ja pystyy suht. hyvin olemaan. Olkaa vaan onnellisia ja iloitkaa jos kuukautiset ovat siedettävä :)
[/quote]
Ketjun perusteella näyttäisi olevan niin päin, etteivät kivuista kärsivät ymmärrä niitä, joilla kipuja ei ole. Ap:tä sanottiin sairaaksi kun hän kertoi nauttivansa menkoista.
[/quote]
No itse ainakin olen aidosti onnellinen niiden puolesta jotka eivät joudu kokemaan tätä kivun määrää. Hyvä vaan jos pystyy nauttimaan elämästä menkkojenkin aikaan.
Tosi naisellinen olo joo. Pierettää, maha kipeä, kasvot turvoksissa ja ripulia.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 09:27"]
Ikinä ei ole yhtä naisellinen olo kun pytyllä vääntää litran verta ja kilon löysää ripulia alapäästään.
[/quote]
Miksi kaikki pitää aina liioitella? Kilo ja litra...
Tämä(kin) ketju todistaa sen että kyllä nainen on naiselle susi. Hyi helvetti mitä itsetyytyväisiä menkkalissuja.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 19:08"]
[/quote]
[/quote]
No onhan se kieltämättä vähän sairasta jos nauttii siitä kun veri lorahtelee siteeseen (kuukuppiin, tampooniin tms.). Sitä voi sietää mutta jos nauttii, niin kyllä se kuulostaa jo vähän oudolle. Ei kuukautisia voi parhaallakaan tahdolla kuvailla nautinnolliseksi tapahtumaksi vaikkei olisi kivun kipua ja vuotokin olisi kohtalaisen niukkaa.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 19:14"]
Tämä(kin) ketju todistaa sen että kyllä nainen on naiselle susi. Hyi helvetti mitä itsetyytyväisiä menkkalissuja.
[/quote]
Kenelle tämä on tarkoitettu?
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 19:15"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 19:08"]
[/quote]
[/quote]
No onhan se kieltämättä vähän sairasta jos nauttii siitä kun veri lorahtelee siteeseen (kuukuppiin, tampooniin tms.). Sitä voi sietää mutta jos nauttii, niin kyllä se kuulostaa jo vähän oudolle. Ei kuukautisia voi parhaallakaan tahdolla kuvailla nautinnolliseksi tapahtumaksi vaikkei olisi kivun kipua ja vuotokin olisi kohtalaisen niukkaa.
[/quote]
Luonnollisen, säännöllisesti toistuvan tapahtuman surkuttelu ja voivottelu on sitten täysin normaalia?
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 19:14"]
[/quote]
Muakin vituttaa menkkojen varjolla tapahtuva itsensä huomion keskipisteeseen asettaminen. Naisten illanvietoissa on usein se yksi, joka kitisee koko illan kuukautiskipujaan. Kannattaa jäädä kotiin, jos ei selviydy niiden ruumiintoimintojensa kanssa.
niin, pitkäkestoinen ehkäisy pidentää raskautumis aikaa jpopa vuoila , että älä jaksa...
ei hitto mulla sama ripulia myöden :D ja kivut....
Minulla on kyllä aina ruma, hikinen, likainen ja turvonnut olo menkkojen aikana! Hikoiluttaa kamalasti ja verta valuu niin paljon, että saa olla kuppi ja paksu side parina ekana päivänä. Ei todellakaan ole hehkeä olo.
Ap on provo tai mies.