Kyllä menkat saa tuntemaan itsensä naiseksi!!
Tuntee olevansa hedelmällinen ja keho puhdistuu, kaunis naisen vartalo naisen toiminnoilla<3 Tulee mieleen ne antiikin roonan pehmeämuotoiset naispatsaat<33
Kommentit (88)
Joo. Mullekin tulee mieleen, että on paska homma kun syntyi naiseksi. Vihaan menkkoja ja ne on mulle aina kivuliaat, runsaat ja nykyään kierto on lyhentynytkin. Odotan innolla aikaa, että ne on ohi. Mitä siitä vaikka sitten on jo vähän vanha kun ei ole enää menkkoja pilaamassa elämää. Muuten naisena oleminen olisi ihan jees mutta menkat pilaa kaiken. Ne on aina juri silloin kun ei saisi ja vaikka kuinka laskee päiviä, että tuolloin ne ei ole ja suunnittelee sinne jotakin kivaa niin ne on kuitenkin aina juuri silloin.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 09:19"]Joo. Mullekin tulee mieleen, että on paska homma kun syntyi naiseksi. Vihaan menkkoja ja ne on mulle aina kivuliaat, runsaat ja nykyään kierto on lyhentynytkin. Odotan innolla aikaa, että ne on ohi. Mitä siitä vaikka sitten on jo vähän vanha kun ei ole enää menkkoja pilaamassa elämää. Muuten naisena oleminen olisi ihan jees mutta menkat pilaa kaiken. Ne on aina juri silloin kun ei saisi ja vaikka kuinka laskee päiviä, että tuolloin ne ei ole ja suunnittelee sinne jotakin kivaa niin ne on kuitenkin aina juuri silloin.
[/quote] Itsellä ei ole kipuja ollenkaan, eikä muita oireita, johtuisikohan terveellisistä elämäntavoista?
Ap
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 09:22"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 09:19"]Joo. Mullekin tulee mieleen, että on paska homma kun syntyi naiseksi. Vihaan menkkoja ja ne on mulle aina kivuliaat, runsaat ja nykyään kierto on lyhentynytkin. Odotan innolla aikaa, että ne on ohi. Mitä siitä vaikka sitten on jo vähän vanha kun ei ole enää menkkoja pilaamassa elämää. Muuten naisena oleminen olisi ihan jees mutta menkat pilaa kaiken. Ne on aina juri silloin kun ei saisi ja vaikka kuinka laskee päiviä, että tuolloin ne ei ole ja suunnittelee sinne jotakin kivaa niin ne on kuitenkin aina juuri silloin. [/quote] Itsellä ei ole kipuja ollenkaan, eikä muita oireita, johtuisikohan terveellisistä elämäntavoista? Ap
[/quote]
Voin kertoa, että ei johdu.
Mulla ei ole ollut menkkoja 5 vuoteen ja tunnen silti itseni hedelmälliseksi ja tiedän että melko varmasti tulisin raskaaksi jos otattaisin kierukan pois. Mun mielestä se ei tee naista. Tiedätkö kuinka paljon loukkaat esim. syöpään sairastuneita ja sen takia kohtunsa menettäneitä naisia jotka eivät voi enää äidiksi tulla noilla jutuillasi. Äly hoi..
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 09:25"]Mulla ei ole ollut menkkoja 5 vuoteen ja tunnen silti itseni hedelmälliseksi ja tiedän että melko varmasti tulisin raskaaksi jos otattaisin kierukan pois. Mun mielestä se ei tee naista. Tiedätkö kuinka paljon loukkaat esim. syöpään sairastuneita ja sen takia kohtunsa menettäneitä naisia jotka eivät voi enää äidiksi tulla noilla jutuillasi. Äly hoi..
[/quote] Mitä hemmettiä, en minä sanonu mitään tuollasta?
Ap
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 09:27"]Ikinä ei ole yhtä naisellinen olo kun pytyllä vääntää litran verta ja kilon löysää ripulia alapäästään.
[/quote] Itselle ei tule ripulia?
Ap
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 09:25"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 09:22"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 09:19"]Joo. Mullekin tulee mieleen, että on paska homma kun syntyi naiseksi. Vihaan menkkoja ja ne on mulle aina kivuliaat, runsaat ja nykyään kierto on lyhentynytkin. Odotan innolla aikaa, että ne on ohi. Mitä siitä vaikka sitten on jo vähän vanha kun ei ole enää menkkoja pilaamassa elämää. Muuten naisena oleminen olisi ihan jees mutta menkat pilaa kaiken. Ne on aina juri silloin kun ei saisi ja vaikka kuinka laskee päiviä, että tuolloin ne ei ole ja suunnittelee sinne jotakin kivaa niin ne on kuitenkin aina juuri silloin. [/quote] Itsellä ei ole kipuja ollenkaan, eikä muita oireita, johtuisikohan terveellisistä elämäntavoista? Ap
[/quote]
Voin kertoa, että ei johdu.
[/quote]
Juu ei todellakaan johdu. Aika epänaisellinen ap jos et edes tuota tiennyt? Kyllähän tuon jokainen nainen tietää vaikkei oma naiseus kovin kiinnostaisikaan..
Mulla taas oli ihana vapauden tunne kun ne menkat loppuivat vaihdevuosiin, onneksi helppoihin sellaisiin. Joo ei todellakaan ole ikävä punaisia päiviä. Säälien katselsen tyttäreni kipuiluja/kiukkuiluja joka kuukausi ..ihanaa niistä olen vapaa....
Joo, on kyllä niin ihana ja naisellinen olo. :3
Maha sekaisin, kaljamahan näköiseksi turvonnut, sattuu niin että joko naama on norsun elimen näköinen tai sitten pitää syödä buranaa, joka röyhtäyttää. Huippua!
P.s. lisäksi naama kukkii ja yleisesti raivostuttaa koko ajan.
Hate to burst your bubble, ap, mutta pelkkä kuukautisten tuleminen ei kyllä kerro mitään siitä, onko ovulaatio tapahtanut ja/tai että munasolu olis hedelmöittymiskelpoinen. Kannattaa vähän syvällisemmin opiskella, ennen kuin alkaa liikaa roonanpatsaskiksejä repiä.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 09:39"]Hate to burst your bubble, ap, mutta pelkkä kuukautisten tuleminen ei kyllä kerro mitään siitä, onko ovulaatio tapahtanut ja/tai että munasolu olis hedelmöittymiskelpoinen. Kannattaa vähän syvällisemmin opiskella, ennen kuin alkaa liikaa roonanpatsaskiksejä repiä.
[/quote] Se on vaan olotila.
Ap
Miksi ihmeessä se on niin vihattavaa jos joku nauttii kuukautisista? :D
Ap
Juuh, ja parasta on se viikko ennen kun tää nainen ainakin kiihtyy nollasta sataan sekunnissa ja kunniansa saa kuulla jokainen joka aukoo päätään :D
En tunne itseäni ikinä erityisen naiseksi. Ehkä sitten, jos joskus on raskaana?
Kato ku Av-mammojen mielestä kukaan ei saa pitää kuukautisista..
Pidän naiseutena viehättävyyttä enkä hedelmällisyyttä.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 09:53"]Kato ku Av-mammojen mielestä kukaan ei saa pitää kuukautisista..
[/quote]
Saa pitää, itsellä ei vain ole silloin hyvä olo, ehkä vaikea käsittää että jollain on :)
mulla on ovulaation aikaan hyvä olo, naisellinen ja kaunis (ihokin on silloin parhaimmillaan). Sitten kun tulee menkat, tippuu korkeelta ja kovaa joka kuukausi (vaikka tietää että ne tulee aina :D). -12
En mitenkään pysty ymmärtämään että joku voisi haluta tuntea itsensä naiseksi. t. transmies
Niin en malta odottaa että raskaus päättyy ja pääsen taas rätnäämään rättien ja tampoonien kanssa :/ On se niin mukavaa. Onneksi otan kierukan niin toivottavasti verentulo edes vähenee.
Rooman, anteeksi
Ap