Vaimolla on enemmän lihasvoimaa kuin minulla...
Perheemme muutti kolmisen viikkoa sitten uuteen asuntoon. Muuttolaatikkoihin pakattiin paljon painavaa tavaraa. Yhdessä laatikossa oli mm. iso nippu LP-levyjä, jotka ovat suurina määrinä todella painavia, ja toisessa laatikossa oli 2 x 15 kilon käsipainot joilla vaimoni on kotona treenannut silloin kun ei ole viitsinyt käydä kuntosalilla.
Järkytyksekseni huomasin, että kun nämä laatikot piti nostaa neljän muun täyteen pakatun laatikon päälle, minä en siihen pystynyt. Kun ei voima riittänyt, niin se ei riittänyt. Vaimoni sen sijaan nosti kummankin laatikon höyhenenkevyesti päällekkäin neljän alemman päälle. Ja hän on paljon minua kevyempi.
Hän on käynyt salilla jo vuosia, ja treenannut kotona käsipainoilla, mutta ei koskaan ole paljastanut todellista lihasvoimaansa. Enkä edes ole ollut kiinnostunut tästä hänen harrastuksestaan, kun en itse urheile. Nyt selvisi sekin, että hän on minua paljon voimakkaaampi. Olo tuntuu alistetulta.
Kommentit (32)
Mitä sitten. Kaikki on hyvin jos muijasi on kuitenkin kiinnostunut siitä lihasta mikä sinulla on.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 00:42"]Kukkakepiksi luonnehdittavissa oleva mieheni usein 'ihastelee' lihaksiani ja voimaani. Olenhan meistä lihaksistonkin suhteen paremmin muodostunut :D. Olen tosin 6 vuotiaasta asti harrastanut liikuntaa (mm baletti, jalkapallo, escirma, punttis) ja mieheni ei koskaan mitään koululiikuntaa kummosempaa. En usko että mies kokee asian mitenkään ongelmana, ollaanhan tässä jo vuosia oltu yhdessä. Varma en kyllä ole, ymmärtääkö mies minun esim saavan suuremmat painot nousemaan kuin hän mutta tajuttoman hölmö olisi jos luulisi minun salilla vain esittelevän leikattua naamaa ja jumppatrikoita :D. En siis miltään lihaskimpulta näytä, mutta eipä vastaavasti myöskään hölsky kävellessä perse ja allit.
[/quote]
Toki siis Meikattua naamaa, eikä Leikattua :D.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 00:42"]
Kukkakepiksi luonnehdittavissa oleva mieheni usein 'ihastelee' lihaksiani ja voimaani. Olenhan meistä lihaksistonkin suhteen paremmin muodostunut :D. Olen tosin 6 vuotiaasta asti harrastanut liikuntaa (mm baletti, jalkapallo, escirma, punttis) ja mieheni ei koskaan mitään koululiikuntaa kummosempaa. En usko että mies kokee asian mitenkään ongelmana, ollaanhan tässä jo vuosia oltu yhdessä. Varma en kyllä ole, ymmärtääkö mies minun esim saavan suuremmat painot nousemaan kuin hän mutta tajuttoman hölmö olisi jos luulisi minun salilla vain esittelevän leikattua naamaa ja jumppatrikoita :D. En siis miltään lihaskimpulta näytä, mutta eipä vastaavasti myöskään hölsky kävellessä perse ja allit.
[/quote]
Ole tyytyväinen, että olet vahva nainen.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 00:44"]
Mitä sitten. Kaikki on hyvin jos muijasi on kuitenkin kiinnostunut siitä lihasta mikä sinulla on.
[/quote]
Se liha, mikä minulla on, on ainoastaan 18 senttimetriä lyhyt erektiossaan, mutta nyt ei puhuttu siitä. Ap.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 23:38"]
Sellaista se on. Kannattaisiko olla kiinnostunut puolisosta ja hänen harrastuksistaan? Voi säästyä monelta pettymykseltä.
[/quote]
Kannattaisi. Ap.
Naiset harrastavat nykyisin kuntosalia ja monia eri lihasvoimaa lisääviä lajeja. Joskus 30 vuotta sitten eivät. Se pitää miesten vain hyväksyä, että vahvemman sukupuolen käsite on muuttumassa. Nyt yhä useampi mies on lihava sohvaperuna tai laiha nörtti, ja yhä useampi nainen on pullistelevalihaksinen voimanainen.
Naurettavaa :D !
Ei se oo mies eikä mikään joka ei oo muijaansa vahvempi!
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 00:51"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 00:44"]
[/quote]
Se liha, mikä minulla on, on ainoastaan 18 senttimetriä lyhyt erektiossaan, mutta nyt ei puhuttu siitä. Ap.
[/quote]
Paljastuit oot nainen, mies olisi tyytyväinen 18cm kaluun.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 23:41"]
Sellaista se on. Huomaan keski-ikäisten miesten joskus tuijottavan minua hämmentyneenä kuntosalilla jos teen maastavetoja 70 kilolla, ladon jalkaprässiin 150 kiloa painoa lähinnä 25 kilon kiekkoina ja muuta sellaista, kun olen kuitenkin alle 60 kiloinen, kuulemma söpö, nainen.
Mut ei se mitään, kyllä tekin siihen pystytte jos alle 60 kiloinen nainenkin estrogeenin voimalla siihen pystyy!
[/quote]Onhan tuo naiselle ihan hyvä, mutta itse tekisin lähinnä hauiskääntöjä seitsemälläkympillä.
-Mies 29v-
Riski vaimo tuo tulivoimaa perheeseen..
Kukkakepiksi luonnehdittavissa oleva mieheni usein 'ihastelee' lihaksiani ja voimaani. Olenhan meistä lihaksistonkin suhteen paremmin muodostunut :D. Olen tosin 6 vuotiaasta asti harrastanut liikuntaa (mm baletti, jalkapallo, escirma, punttis) ja mieheni ei koskaan mitään koululiikuntaa kummosempaa. En usko että mies kokee asian mitenkään ongelmana, ollaanhan tässä jo vuosia oltu yhdessä. Varma en kyllä ole, ymmärtääkö mies minun esim saavan suuremmat painot nousemaan kuin hän mutta tajuttoman hölmö olisi jos luulisi minun salilla vain esittelevän leikattua naamaa ja jumppatrikoita :D. En siis miltään lihaskimpulta näytä, mutta eipä vastaavasti myöskään hölsky kävellessä perse ja allit.