Poikaystävä petti
Niin. Olin sairaalassa kolme yötä, tein abortin. Abortti oli henkisesti tosi raskas, ja olin huonossa kunnossa koska sain tulehduksen ja komplikaatioita ja lopulta minulle tehtiin kaavinta. Olin yksin sairaalassa, poikaystävä omassa kotikaupungissaan.
Kaavinnan jälkeisenä iltana itkin ja oksentelin yksin huoneessani huonoa oloa ja pahaa mieltä.. ja tää kusipää tekstaili vielä kaikkea et oisinpa sun tukena. Kun pääsin kotiin, poikaystävä tuli katsomaan minua fritsuja kaulassa. Ensin valehteli päin naamaa, kun pistin koville myönsi kaiken.
Olivat edellisenä iltana olleet baarissa missä oli ollut koko illan jonkun muijan kanssa ja pannut tätä jatkoilla. Otin miehen puhelimen väkisin(en olisi saanut mutta olin raivona) ja luin viestit, oli lirkutellut kaikille muillekkin ja pyydellyt jatkoille.
Nyt sitten itken täällä kotonani yksin verta vieläkin valuvana ja kädet mustelmilla verikokeista. On niin tyhjä olo. Kaiken piti olla hyvin, oltiin oltu yhdessä neljä vuotta. Just kun olisin tarvinnut tukea, olenkin ihan yksin.
Kommentit (13)
Jätä se sika.. Hyvä, että äijän todellinen luonto selvis tässä vaiheessa, vai? Nouset tuhkasta entistä vahvempana. <3
Tossa tilanteessa abortti ei ollu edes erehdys. Luoja mikä sikamies.
Yksikään ämmä, joka vastustaa aborttia siihen malliin kun näissä keskusteluissa käy ilmi, ei ansaitse äitiyttä. Toivottavasti ei ikikuun päivänä pääse kasvattamaan yhtään lasta yhtä sairaaksi.
Taitaa olla yks ja sama hullu, joka näitä vastustusviestejä laittaa liukuhihnalta.
Pakko sanoa, että aikamoinen ihmis sontakasa tuo sinun poikaystävä!
Voimia ja jaksamista, sinuna varmaan pistäisin jätkän tavaroineen pihalle. Jos ei viitsi olla tukena abortissa ja kaikenlisäksi menee ja pettäää. niin ei kyllä siinä kauheasti alemmas voi vajota...
Ja ai niin, jos haluat ruveta inhottavaksi, niin soitappa pojan äidille ja kerro että mitä teki=)
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 06:48"]
Taitaa olla yks ja sama hullu, joka näitä vastustusviestejä laittaa liukuhihnalta.
[/quote]
Toivottavasti ainakin, huh mitä sairasta tuubaa taas jälleen. Aina kun täällä mainitaan abortti, joidenkin pitää päästä toitottamaan ja tuomitsemaan. Häpeäisitte. Se että saarnaatte täällä ei oikeutta abortin tekemiseen poista, ja ainoa mitä tuolla voi muutenkaan saavuttaa on lähinnä paha mieli. Pahimmassa tapauksessa joku ei uskalla tehdä aborttia ja sitten on taas yksi lapsi maailmassa jota ei ole tänne toivottu.
Siis mä kirjotin tähän että provo ja se viesti poistettiin?
Hirvee kusipää, oot onnekas ku pääsit siitä eroon. Pamauta sitä
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 06:54"]Pakko sanoa, että aikamoinen ihmis sontakasa tuo sinun poikaystävä!
Voimia ja jaksamista, sinuna varmaan pistäisin jätkän tavaroineen pihalle. Jos ei viitsi olla tukena abortissa ja kaikenlisäksi menee ja pettäää. niin ei kyllä siinä kauheasti alemmas voi vajota...
Ja ai niin, jos haluat ruveta inhottavaksi, niin soitappa pojan äidille ja kerro että mitä teki=)
[/quote]
Mitä asia äidille kuuluu?
Vaikka nyt tuntuukin pahalta, niin sulla on asiat todella hyvin! Ajattele, että olisit saattanut saada lapsen tuollaisen ihmispaskan kanssa, ja olisit siten joutunut olemaan loppuikäsi tekemisissä tuon mulkvistin kanssa. Nyt pääsit eroon kusipään sikiöstä ja kusipään todellinen luonnekin paljastui samalla.
Jos kaikki kerran oli hyvin, miksi teit abortin? Mutta ottamatta siihen nyt muuten kantaa, niin eikö ole hyvä, että tuollainen mies on pois elämästäsi ikihyviksi?