Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä miehen reaktiosta

Vierailija
17.02.2015 |

Pitkä stoori, mutta minulla oli vuosia sitten salasuhde miehen kanssa, joka maalasi minulle öljyvärimaalauksen maisemasta jossa useimmiten tapasimme. No, käry kävi, välit perhetuttuun mieheen menivät kokonaan. Terapiat käytiin ja edelleen onnellisina yhdessä olemme mieheni kanssa. Nyt teemme remonttia ja entisen salarakkaan maalaama taulu on todella kaunis ja sopisi paremmin kuin hyvin uuteen ilmeeseen kodissamme. Taulu on lojunut vuosikausia varastossa ja nyt haluaisin ottaa sen käyttöön. Mies vastustaa jyrkästi ja uhkaa tuhoavansa teoksen. Olenko kohtuuton, taulu ei muistuta minua menneisyydestä mitenkään vaan on vain kaunis taideteos?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkos on tosi NÖSSÖ!

Vierailija
2/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että sinä haluat ehdoin tahdoin roikottaa sitä menneisyyttä hänen nenänsä edessä. Olet yksiselitteisesti väärässä tässä. Anna jo olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei muuten tulis meilläkään seinälle! Ymmärrän miestäsi!

Vierailija
4/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 21:10"]

Siksi, että sinä haluat ehdoin tahdoin roikottaa sitä menneisyyttä hänen nenänsä edessä. Olet yksiselitteisesti väärässä tässä. Anna jo olla.

[/quote]

Näin kai täytyy toimia. Harmi.

Vierailija
5/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on tauluja täys. Kyllä mua vituttaisi katsella kotonani mitään, mitä olisi tuottanut ihminen, jonka kanssa puolisoni on minua pettänyt. Ihan sama mitä sulle tulee mieleen, miehellesi tulee taulusta sun pettämisesi mieleen.

Vierailija
6/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan tämä vitsi? :)

Vierailija
7/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa ihme ettei mies ole polttanut taulua. Oikein ois että mies nakkais sut pihalle sen taulun kans.

Vierailija
8/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 20:21"]

[/quote]

Ei ollut, jos ei ole taulua nähnyt ei voi ymmärtää. Ymmärrän kyllä sen, että miehellä on negatiivisia latauksia taulua kohtaan mutta taulu itsessään on kaunis. En muistele menneitä taulua katsoessani, mutta mies kai näin tekee.

Vierailija
9/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme on ettei miehesi halua olkkariin kuvaa paikasta jossa pyllistit vieraalle.

Vierailija
10/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän miehen reaktion täysin. Olet kohtuuton, jos vaadit seinälle taulua, joka muistuttaa miestä sun uskottomuudesta. Sillä ei ole väliä tässä tilanteessa, mitä mieltä itse olet taulusta.

Vierailija
11/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun miehes näkee tämän taulun olkkarissa niin voi muistelle lämmöllä sun huoraamista.

Vierailija
12/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 20:15"]

Pitkä stoori, mutta minulla oli vuosia sitten salasuhde miehen kanssa, joka maalasi minulle öljyvärimaalauksen maisemasta jossa useimmiten tapasimme. No, käry kävi, välit perhetuttuun mieheen menivät kokonaan. Terapiat käytiin ja edelleen onnellisina yhdessä olemme mieheni kanssa. Nyt teemme remonttia ja entisen salarakkaan maalaama taulu on todella kaunis ja sopisi paremmin kuin hyvin uuteen ilmeeseen kodissamme. Taulu on lojunut vuosikausia varastossa ja nyt haluaisin ottaa sen käyttöön. Mies vastustaa jyrkästi ja uhkaa tuhoavansa teoksen. Olenko kohtuuton, taulu ei muistuta minua menneisyydestä mitenkään vaan on vain kaunis taideteos?

[/quote]

Jos miehellä on mitä tahansa jostain exästä tai vielä pettämistapaus-exästä olevaa roinaa niin naisilla on pyhä viha niitä tavaroita kohtaan. 

Koita pohtia. 

Vierailija
13/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu kohtuuttomalta, maisemasta mies ei tiedä että se oli paikka jossa tapasimme, vaan viha tuntuu nyt kohdistuvan maalauksen tekijään. Jos mies olisi sinut asian kanssa, ei luulisi reagoivan näin.

Vierailija
14/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 20:25"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 20:21"]

[/quote]

Ei ollut, jos ei ole taulua nähnyt ei voi ymmärtää. Ymmärrän kyllä sen, että miehellä on negatiivisia latauksia taulua kohtaan mutta taulu itsessään on kaunis. En muistele menneitä taulua katsoessani, mutta mies kai näin tekee.
[/quote] taitaa miehesi olla tossun alla kun kehtaat edes ehdottaa moista?

Vierailija
15/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 20:44"]

Jotenkin tuntuu kohtuuttomalta, maisemasta mies ei tiedä että se oli paikka jossa tapasimme, vaan viha tuntuu nyt kohdistuvan maalauksen tekijään. Jos mies olisi sinut asian kanssa, ei luulisi reagoivan näin.

[/quote]

Taitaa sitten aavistaa? En minäkään seinälleni haluaisi menneisyyksiä, joissa jotain negaa... Mitäs olet mennyt kertomaan! On teillä outo uusi kämppä, jos tuo maalaus on ainoa sopiva... Tykkäät vittuilla?

Vierailija
16/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta tämän maalarin kanssa yhteen niin saat laittaa taulun seinälle.

Vierailija
17/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 20:47"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 20:25"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 20:21"] Olihan tämä vitsi? :) [/quote] Ei ollut, jos ei ole taulua nähnyt ei voi ymmärtää. Ymmärrän kyllä sen, että miehellä on negatiivisia latauksia taulua kohtaan mutta taulu itsessään on kaunis. En muistele menneitä taulua katsoessani, mutta mies kai näin tekee. [/quote] taitaa miehesi olla tossun alla kun kehtaat edes ehdottaa moista?

[/quote]

Mies ei ole tossun alla vaan ihan itsenäinen ja itsekäskin. En vaan ymmärrä, miksi ei erota menneisyyttä nykyisyydestä.