Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin hirveän surullinen :(, huomenna tarkastus.

Vierailija
17.02.2015 |

Olen saanut hyvän työn, joka mahdollisesti ns. vakituinen eli toistaiseksi voimassa oleva. Olen nauttinut työstäni, saanut muuta ajateltavaa, virkistynyt, voinut paremmin, saanut jonkinlaisen tarkoituksen elämälleni... Koeaikani lähenee loppua, samaten se lääkärinlausunto olenko sopiva työhöni. Ensimmäistä kertaa elämässäni tehdään tämmöinen perusteellinen tarkastus, on terveydenhoitaja, fysioterapeutti ja viimeiseksi sitten se lääkäri. Mielestäni loistava systeemi, jos se olisi ollut joskus aiemmin. Mutta ei minun tapauksessani :/.

Minun on ollut pakko puhua totta, koska tiedän, että käyttämäni lääkkeet eivät ole hyväksyttyjä työssäni ja kun en tiennyt, tehdäänkö esim. ns huumetestejä, joten olen rehellisesti kertonut kaikesta mitä minulle on määrätty, en sitä miksi. Eli olen hoitaja, jolle on määrätty bentsoja yöksi unettomuuteen ja ahdistukseen, voxraa masennukseen, tramalia kipuun.

Minut yritettiin tappaa ex-miehen taholta viimekesänä. Tästä tämä kaikki johtuu. Stressaa oikeudenkäynnin odottelu, kipeä olen vieläkin, mutta kykenen töihin. Joka päivä ei tarvitse kipulääkettä. Joka yö tarvitsee rauhoittavan. Aamulla olen kuitenkin virkeä, kun tiedän pääseväni tärkeään työhön. On siis jotakin mitä odottaa. Mutta olen aivan surullinen, koska luulen ettei lääkitykseni mene läpi työterveystarkastuksessa. Ja huom. kaikki ovat reseptilääkkeitä, ei mitään katukaupasta hankittuja.

Onko minulla toivoa?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 19:46"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 19:40"]Ei tuossa ole kuin kaksi ns. kolmilääkettä. Ja et varmaan Tramaliakaan käytä joka päivä?  Ei noilla pitäisi olla vaikutusta töihin sopivuuteen. [/quote] Niin kaksi kolniolääkettä. Mutta kolme PKV-lääkettä. Se nyt varmaan n on fakta

[/quote]

Voxra ei ole pvk lääke.

Vierailija
22/29 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyys kannattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 19:53"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 19:46"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 19:40"]Ei tuossa ole kuin kaksi ns. kolmilääkettä. Ja et varmaan Tramaliakaan käytä joka päivä?  Ei noilla pitäisi olla vaikutusta töihin sopivuuteen. [/quote] Niin kaksi kolniolääkettä. Mutta kolme PKV-lääkettä. Se nyt varmaan n on fakta

[/quote]

Voxra ei ole pvk lääke.

[/quote]

Piti siis sanomani pkv. Voxra ei ole tällainen lääke.

Vierailija
24/29 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi, että olet ollut rehellinen. Toki voit syynkin kertoa, jos haluat, niin eivät ihmettele.

jos et olisi kertonut lääkkeistä, niin olisi ehkä huono omatunto. Sinun elämääsi.

onhan tuo nyt työ tuonut jo voimia.

voimia eheytymiseesi.

Vierailija
25/29 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAAS tämä sama kirjoitus?

Vierailija
26/29 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 19:05"]Kummallista, että bentsoja määrätään kuukausien mittaiseen käyttöön. Epäuskottavaa.
[/quote]

Niinkö? Olen popsinut reseptillä 11 vuotta... Xanoria.

IT-osaaja

Vierailija
27/29 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna se sit nähdään... Kelpaanko vai en. Ainakin olen ollut rehellinen.

Ap

Vierailija
28/29 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noi lääkkeet nyt merkitse, vaan enemmän se miksi niitä syöt. Oletko psyykkisesti kunnossa? Onko sulla hoitosuhde?

Vierailija
29/29 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 20:28"]Ei noi lääkkeet nyt merkitse, vaan enemmän se miksi niitä syöt. Oletko psyykkisesti kunnossa? Onko sulla hoitosuhde?
[/quote]
On hoitosuhde. En vain kykene vieläkään nukkumaan. Nykyään kuitenkin jo ehkä 5 tuntia putkeen. Monta kuukautta meni lääkkeistä huolimatta yhden-kahden tunnin pätkissä unet. Eli aika hyvin nykyään jo :)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän