Tinderin yh:t
Miehenä ihmettelen miten tinder onkaan niin täynnä yh äippiä. Jollain on yksi pahimmilla kaksi tai enemmän ja eri isien kanssa. Miten luulette että joku hyvä mies rupeaisi isäksi toisten lapsille? Mikä on miehen asema tuollaisessa perheessä? Elättää akkaa ja sen lapsia? Ylipäätänsä mitä tuo kertoo naisesta, jos tehdään lapsia ja erotaan miehestä, ei anna kovin hyvää kuvaa! Mikä teihin naiset on mennyt, ettekö pysty sitoutumaan?
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 21:51"]
Hahaa ei ne "hyvät" isäpuolet oikeasti teidän lapsia rakasta, esittävät vaan. Luonnossakin uros tappaa pennut jos ei ole omia. Ehkä tollanen pano suhde voisi toimia, mutta ei nekään yleensä pitkään kestä. Sitten vielä mustasukkainen lapsen oikeat isä kuvioon niin ah sitä onnea! Saa olla aika hyvä nainen noin muuten että yh:n ottaisin, kokemukset on niin huonoja, valitettavasti.
[/quote]
Meillä isäpuoli (eli mieheni) halusi adoptoida poikapuolensa ja niin tehtiin. Että ei nyt kummiskaan kannata yleistää.
Riippuu ihmisestä. Moniko lapseton nainen ottaisi miehen jolla vaikkapa kahdelle eri naiselle lapsia ja lapset asuisivat 90% ajasta miehen luona ? Lapset on ihania mutta uusperhekuvio on todella vaativa. Se vaatii paljon uudelta kumppanilta. Kokemusta on. Kaikilla ei ole halua ja tahtoa siihen.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 21:47"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 21:51"]
Hahaa ei ne "hyvät" isäpuolet oikeasti teidän lapsia rakasta, esittävät vaan. Luonnossakin uros tappaa pennut jos ei ole omia. Ehkä tollanen pano suhde voisi toimia, mutta ei nekään yleensä pitkään kestä. Sitten vielä mustasukkainen lapsen oikeat isä kuvioon niin ah sitä onnea! Saa olla aika hyvä nainen noin muuten että yh:n ottaisin, kokemukset on niin huonoja, valitettavasti.
[/quote]
Meillä isäpuoli (eli mieheni) halusi adoptoida poikapuolensa ja niin tehtiin. Että ei nyt kummiskaan kannata yleistää.
[/quote]
poikapuolensa? onpas kamala sanana... jos ei voi olla adoptoimatta isä, jos niin haluaa, niin nuo puolikkaat kuulostaa pahalta, uus termi mulle, isä- tai äitipuolet vielä tajuan :)
Jaa a, kun kaveripiiriä katsoo niin miehet ne on ekana suhteesta lähtemässä kun eivät jaksakaan perhe-elämää.
Miksi sä luulet että sieltä haetaan lapsille uutta isää? Eikö tuo ole vähän paksua kuvitelmaa omasta erinomaisuudesta.
Ne saattaa hakea ihan vaan kuule munaa käyttöönsä.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:36"]
Miehenä ihmettelen miten tinder onkaan niin täynnä yh äippiä. Jollain on yksi pahimmilla kaksi tai enemmän ja eri isien kanssa. Miten luulette että joku hyvä mies rupeaisi isäksi toisten lapsille? Mikä on miehen asema tuollaisessa perheessä? Elättää akkaa ja sen lapsia? Ylipäätänsä mitä tuo kertoo naisesta, jos tehdään lapsia ja erotaan miehestä, ei anna kovin hyvää kuvaa! Mikä teihin naiset on mennyt, ettekö pysty sitoutumaan?
[/quote]
vai miksi miehet eivät pysty kestämään perhe-elämää ja lapsia joita ovat siittäneet?
Eikös tuo ole aika loogista, että yh:t joilla on lapsia eri isille etsivät panoseuraa aktiivisesti?
Ei ne lapset tyhjästä tule :D
Maailman sivun näihin ovat miehet käyneet purkamassa paineita, helppoja kun ovat eivätkä liian tarkkoja. Melkein joka kylästä on yksi tällainen "yleinen nainen" löytynyt. "Täällä pohjantähden alla" -saagassakin kuvattiin tällainen naishahmo ellen nyt aivan väärin muista.
No ok voi olla niinkinpäin, että miehet ei kestä lasta. Mutta miten tollainen suhde naisen + parin lapsen kanssa voi toimia? Mun mielestä yhteinen lapsi on ehkä ainot vaihtoehto, koska se sitoo miehen perheeseen, muuten on ihan ulkopuolinen aina ja ikuisesti. Ei se naisen rakkaus riitä lopulta.
Jäin leskeksi, mieheni nai minut ja adoptoi lapsen. Olemme onnellisia. Ja mies on aivan älyttömän hyvä joka tavalla. Onneksi en tarvinnut Tinderiä enkä tavannut sinua, ap.
Minä en etsi lapselleni isää, hänellä on jo ja hyvä isä onkin. Se isä, joka hänet aikanaan siitti. En myöskään kaipaa elättäjää, hoidan sen ihan itse. Se mitä haluan, on seksi ja läheisyys, ehkä parisuhdekin. Ja lisää lapsia en ole hätäpäissäni tekemässä, sitä seuraa en etsi. Oliko muuta?
Niin siis hyvät miehet nimenomaan ovat sellaisia niin aikuisia, että voivat pitää huolta muistakin kuin itsestään ja biologisista jälkeläisistään. Hyvä mies viihtyy perhe-elämässä ja osaa kiintyä muihinkin kuin biologisiin lapsiinsa.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:53"]
Niin siis hyvät miehet nimenomaan ovat sellaisia niin aikuisia, että voivat pitää huolta muistakin kuin itsestään ja biologisista jälkeläisistään. Hyvä mies viihtyy perhe-elämässä ja osaa kiintyä muihinkin kuin biologisiin lapsiinsa.
[/quote]
Älä nyt viitsi. Tyhmähän sellainen mies on.
Sama kuin olisi hyvipuistossa ja kaveri sanoisi, että "mene sinä vaan vuoristorataan, mä siivoan sitten oksennukset"
Meillä mies lähti nuoren pimatsun matkaan ja jätti minut yh:ksi kahden pienen lapsen kanssa.
Pitäiskö mun nyt siis olla yksin hamaan hautaan asti (oon nyt 32 v.) vai mikä on hyväksyttävä toimintatapa?
En etsi isää lapsilleni vaan itselleni aikuista ihmistä kumppaniksi. Tarttee kaiketi lopettaa koska oma vika kun lasten isä ei kyennyt sitoutumaan...
Noh, eiköhän siellä ok aika moni mieskin jo toisella tai jopa kolmannella kierroksella. Tuliko yllätyksenä että jos joka toinen avioliitto päättyy eroon niin ne suhteessa tehdyt lapset eivät haihdukaan ilmaan.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:57"]
Meillä mies lähti nuoren pimatsun matkaan ja jätti minut yh:ksi kahden pienen lapsen kanssa. Pitäiskö mun nyt siis olla yksin hamaan hautaan asti (oon nyt 32 v.) vai mikä on hyväksyttävä toimintatapa? En etsi isää lapsilleni vaan itselleni aikuista ihmistä kumppaniksi.
[/quote]
No siis just tämä näin, "pari pikku lasta ja en etsi isää", mitä sä oikein ajattelet, että se mies on vaan sun seksihalujes tyydyttäjä ja halailija? Eikö hän sitten reagoi lapsiin mitenkään? Tottakai tollasessa tilanteessa se mies on pakostikkin isähahmo niille lapsille. Kui ette voi tätä tajuta, miten naiveja ootte?
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:36"]
[/quote]
Lapsillani on isä, eivät tarvitse toista. Mutta varmaan nimenomaan hyvä mies ryhtyisi isäksi toisen miehen lapsille, ei paha eikä huono mies. Miehen asema perheessä on olla isäpuoli, toinen aikuinen joka huolehtii ja välittää. Mitäkö kertoo minusta että olen yh? Sen että jäin kantamaan vastuuni ja huolehtimaan lapsista yksin kun iskä lähti viettämään villiä nuoruutta uudestaan, viinaa, nuoria naisia ja vastuunpakoilua. Olisiko pitänyt raahata takaisin väkisin ja kahlita patteriin kiinni? Vai tehdä samoin kuin mies ja antaa lapset lastenkotiin vai mitä oikein tarkoitat? Sitoutumiseen olisi tarvinnut ihan pakkokeinoja kun toinen päättikin että perhe-elämä ei olekaan mua varten, heippa.
Ja en ole Tinderissä, koskaan käynytkään vaan neljän yh:na löysin hyvän miehen. Nuoren, komean, koulutetun jolla on hyvä sydän ja joka rakastaa, palvoo ja kertoo tämän joka päivä. Yhteinen lapsikin tulossa. Olen kuulemma sellainen äiti jonka olisi itsekin halunnut, sellainen nainen jonka haluaa lastensa äidiksi.
Eräs kaveri jätti Tinderissä tapaamansa yh:n, koska ei halunnut alkaa isäpuoleksi ko. naisen lapsille alle kolmekymppisenä. Mielestäni täysin ymmärrettävää, mutta nainen suuttui kovasti ja haukkui miehen itsekkääksi.