Voiko olla klamydia?
Olen huomenna menossa gynelle, mutta pelottaa jo valmiiksi (vaikkei välttämättä ole edes mitään vakavaa). Mitä tämä voisi olla? Syön e-pillereitä, ja oireet voivat kai liittyä niihinkin mutta en usko. Minua on jo pidempään haitannut nämä oireet: alapäätä kutittaa, ja tänään kun katsoin peilin avulla sinne, niin punoitti ja emättimensuulla oli outoa, paksua valkoista töhnää ja samalla sitä valui nestemäisenäkin ulos. Anteeksi ällöttävä suora kuvaus. Seksi on jo pidempään tuntunut epämiellyttävältä, ihan kuin jokin hankaisi ikävästi, vaikka olisin kostea. Outoja Alavatsakipuja on usein, välillä ihan vihloo alavatsaan. Mulla on myös usein kuumeinen olo. Tällä hetkellä alapäässä tuntuu inhottavalle, vähän niinkuin vihloo :/ mikä mulla on? Huomennahan se selviää, mutta ajattelin vain kysellä jos jollain on samanlaisia oireita ollut, niin saisi vähän vertaistukea, kun asia pyörii Kokoajan mielessä. Niin ja sama mies on ollut kaksi vuotta (hänellä ei ole tauteja, se on varma juttu.) eli jos olen jonkun sukupuolitaudin saanut, olen saanut sen yli kaksi vuotta sitte, onko edes mahdollista että vasta nyt alkaisi oireilla? Toinen mikä mietityttää, on, voisiko liittyä tehtyyn kaavinta-aborttiin, joka tosin tehty 1,5 vuotta sitten? Älkää tuomitko, en myöskään kaipaa turhia kommentteja tähän. Kiitos. (Ja anteeksi sekava kirjoitus!!)
Kommentit (6)
Oisko vaan rankempi hiiva? Gyne sit kertoo, hyvä kun pääset jo huomenna.
Klamydia voi olla oireeton pitkään. Mulla oli suhde joka loppu 1.5v sitten. Ei oireita. Kunnes nyt alko tulla. Just samoja ku sulla. Klamydia paljastu.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 14:14"]Klamydia voi olla oireeton pitkään. Mulla oli suhde joka loppu 1.5v sitten. Ei oireita. Kunnes nyt alko tulla. Just samoja ku sulla. Klamydia paljastu.
[/quote]
Apua. Ihan kamalaa. Tapailin 2,5-3 vuotta sitten miestä, jolla oli ollut klamydia. Sanoi että on antibiooteilla hoidettu pois. Nyt olen ihan varma että jos sen olen saanut silloin, niin häneltä sain. Kamalinta on että jos mulla se on, miten kerron avopuolisolleni :-( hänelläkin on se sitten! Ap
Onko muita, joilla olisi ollut tällaisia oireita?