Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näyttävätkö nämä pullat itsetehdyiltä?

Vierailija
17.02.2015 |

Bloggarin mukaan hän ei ole kummoinen leipuri, mutta nyt sai hupsista vaan tehtyä tällaisia täydellisen mallisia korvapuusteja. Leipominen on kyllä aika kaukana siitä kun kaupan pakastepullat lykkää uuniin... http://sisustusunelmia-johanna.blogspot.fi/2015/02/pullantuoksuinen-aiti.html

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin saan ja oon tosi huono leipomaan:) eikä noi kovin tasalaatuisilta edes näytä, hänkin on varmaan valinnu parhaat kappaleet kuvaan, niin minä tekisin!

Vierailija
2/33 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ihan selvästi on omatekemiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, siellä blogin kommenttiosiossakin joku oli maininnut, että vauva-palstalla kinastellaan, onko ne itse leivottuja vai ei. :-D

Vierailija
4/33 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se joka laihdutti hirveesti.. Jotain yli 40kg

Vierailija
5/33 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä nyt taas :D Siis nuo ovat itsetehdyiksi korvapuusteiksikin sellaisia söpösti vähän kömpelön näköisiä :D Siis sellaisia pullia, joita tavallinen kotileipuri pari kertaa vuodessa tekee. Leipomoiden puustit olisivat paljon "hienompia". Mä voisin lyödä vaikka koko omaisuuteni vetoa, että eivät ole valmispullia.

Vierailija
6/33 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä tasalaatuisuus iskee silmään, jos ei ole mikään kummoinen leipuri muuten

Vierailija
7/33 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää. Meidän äiti tekee just tuommoisia. Nam!

Vierailija
8/33 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ovat omatekoisen näköisiä.

Pakastepullat on enemmän toistensa klooneja.

Vierailija
9/33 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi vittu mitä länkytystä, heittää pakastepullat pellille ja sitten haukkuu niitä että saisi kehuja ja ihasteluja että oletpas taitava leipuri.

Ja:"en itse syönyt yhtäkään"
:D

Vierailija
10/33 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei bloggarit noita itse raaka-aineista väsää. Nää nykyjulkut, toiselta nimeltään bloggarit, ei ole kuin pikaisesti väsättyjen selfieiden perään joidenka rekvisiitaksi sopii kaupan paistopisteen valmiit leivokset ja oheistekstiksi sokeroitua idyllimuminaa.

Vierailija
11/33 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun silmiin nul kyllä näyttää ihan erilaisilta. Korvapuusteja on ihan helppo leipoa, ei siihen vaadita taitoa..

Vierailija
12/33 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastepullat eivät ole noin "levinneitä", vaan tällaisia: http://www.myllynparas.fi/ap-pics/ajankohtaista/korvapuusti200.jpg

Vierailija
13/33 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa väittää noita itsetehdyiksi, varsinkin jos ensin haukkuu ettei koskaan onnistu leipomuksissaan. Ei edes keskinkertainen leipuri saa tuollaista lopputulosta aikaan edes vahingossa. Naurettavaa.

Vierailija
14/33 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten kutonen jo totesikin, noi on paistopisteeltä tai konditoriosta haettu. Ei todellakaan itse tehtyjä!

Vierailija
15/33 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniä korvapuusteiksi. Korvapuustien tulee olla isoja, koska niissä on niin paljon ilmaa väleissä.

Vierailija
16/33 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää, pakastekorvapuustit näyttää "tahmasilta"

Vierailija
17/33 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalin näköisiä korvapuusteja. En itsekään ole kovin kummoinen leipuri, mutta "tasalaatuisten" korvapuustien teko on ihan helppoa.

Vierailija
18/33 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi nyt helvetti :Dd en itsekään ole mikään himoleipoja ja joskus tekeleet menevät pieleen, siksi en usein leivo, mutta korvapuustit on tosi helppoja tehdä. Ja mun silmääni noi näyttää aika erilaisilta, pakastepullat on usein ihan samannäköisiä keskenään. Eikö sulla ap oikeasti ole parempaa tekemistä?

Vierailija
19/33 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole mitään pakastepullia, näkeehän sen. Ja mistäkö tiedän? No siitä, että paistan töissä päivittäin pakastepullia. Paitsi että bloggaajan pullat ovat keskenään eri näköisiä, hänen uuninsakin näkyy paistavan epätasaisesti.

Vierailija
20/33 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NOI ON KONDITORIOSTA VARASTETTUJA LEIVOKSIA JA NYT JOKU LEIPOJA ITKEE PULLANTUOKSUISIA KYYNELEITÄ JA PYYHKII JAUHOISILLA KÄTÖSILLÄÄN PULLAPOSKIAAN!!11