Näyttävätkö nämä pullat itsetehdyiltä?
Bloggarin mukaan hän ei ole kummoinen leipuri, mutta nyt sai hupsista vaan tehtyä tällaisia täydellisen mallisia korvapuusteja. Leipominen on kyllä aika kaukana siitä kun kaupan pakastepullat lykkää uuniin... http://sisustusunelmia-johanna.blogspot.fi/2015/02/pullantuoksuinen-aiti.html
Kommentit (33)
Onko tää se tyyppi joka laihdutti hirveesti?
Mun puustit ovat kyllä ihan saman näköisiä, enkä todellakaan ole mikään pullan leipoja. Korvapuustit on helpoimpia leivottavia.
Näyttää samoiöta kuin tyttäreni tekemät korvapuustit nykyään, alkuun olivat vähän toisenlaisia :D
Kuinka huonoja leipureita te oikein olette? Kyllähän tuon näköisiä pullia saa helpostikin tehtyä.
Paha mennä varmuudella sanomaan, mutta kyllä on todella hyvin onnistuneet korvapuustit, jos on kokematon leipomaan. Korvapuusteista ei ole helppo saada noin hyvän näköisiä.
Veikkaisin, että ei ole itse tehnyt. Toisaalta, miksi joku valehtelisi tuollaisen asian? 0_o
t. leipuri-kondiittori
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:40"]
Kuinka huonoja leipureita te oikein olette? Kyllähän tuon näköisiä pullia saa helpostikin tehtyä.
[/quote]
Just joo, helposti ja helposti, älä nyt vaan omaan täydellisyyteesi tukehdu.
Näyttää itsetehdyiltä. Jos noi ois ammattilaisen tekemiä ni kyl hävettäis. Ilma puuttuu kokonaan. Näyttää lässähtäneiltä itsetehdyiltä mutta hyviltä :) nam.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:42"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:40"]
[/quote]
Just joo, helposti ja helposti, älä nyt vaan omaan täydellisyyteesi tukehdu.
[/quote]
Ai että joillakin ottaa koville, että osa osaa leipoa :D
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:18"]
Kuten kutonen jo totesikin, noi on paistopisteeltä tai konditoriosta haettu. Ei todellakaan itse tehtyjä!
[/quote]
Kukaan kondiittori ei kehtais tuollaisia myydä. Nuo pulla, joihin kuva on tarkennettu on hyvännäköisiä mutta katsokaapa noita takimmaisia: hirveet etanansilmät puskee tuolta ulos.
Ihan tavallisia korvapuusteja. Tuoltahan ne näyttää kun tekee, ei tartte olla kummoinen jauhopeukalo. :)
Hahha mä luulin että oikeesti olis vaikee sanoo onko itetehtyjä mutta onhan noi nyt ihan selvästi ite väännettyjä :D toi saumakin töröttää tossa pullan päällä, ei todellakaan saa tollasis konditoriasta,(ellei joku kesä-esa oo leiponu) tai pakastealtaasta. Herranjumala mikä tää juttu on että kaikki bloggaajien jutut tuomitaan heti huijaamiseks ym. Hankkikaa elämä pliis.
Ps teen ite kauniimpia korvapuusteja vaikka ookaan ammattilainen..
Mun mielestä ihan erikokoisia! Eli näytti mun leipomilta. Ja en todellakaan tykkää leipoa! KOrvapuusteja ehkä 2x vuodessa, mutta teenkin sen sitten keskittyneesti kun en osaa heittää ns. lonkalta. Terv. 36v