Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näyttävätkö nämä pullat itsetehdyiltä?

Vierailija
17.02.2015 |

Bloggarin mukaan hän ei ole kummoinen leipuri, mutta nyt sai hupsista vaan tehtyä tällaisia täydellisen mallisia korvapuusteja. Leipominen on kyllä aika kaukana siitä kun kaupan pakastepullat lykkää uuniin... http://sisustusunelmia-johanna.blogspot.fi/2015/02/pullantuoksuinen-aiti.html

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan erikokoisia! Eli näytti mun leipomilta. Ja en todellakaan tykkää leipoa! KOrvapuusteja ehkä 2x vuodessa, mutta teenkin sen sitten keskittyneesti kun en osaa heittää ns. lonkalta. Terv. 36v

Vierailija
22/33 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää se tyyppi joka laihdutti hirveesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puustit ovat kyllä ihan saman näköisiä, enkä todellakaan ole mikään pullan leipoja. Korvapuustit on helpoimpia leivottavia.

Vierailija
24/33 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää samoiöta kuin tyttäreni tekemät korvapuustit nykyään, alkuun  olivat vähän toisenlaisia :D

Vierailija
25/33 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka huonoja leipureita te oikein olette? Kyllähän tuon näköisiä pullia saa helpostikin tehtyä.

Vierailija
26/33 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha mennä varmuudella sanomaan, mutta kyllä on todella hyvin onnistuneet korvapuustit, jos on kokematon leipomaan. Korvapuusteista ei ole helppo saada noin hyvän näköisiä.

Veikkaisin, että ei ole itse tehnyt. Toisaalta, miksi joku valehtelisi tuollaisen asian? 0_o

t. leipuri-kondiittori

Vierailija
27/33 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:40"]

Kuinka huonoja leipureita te oikein olette? Kyllähän tuon näköisiä pullia saa helpostikin tehtyä.

[/quote]

Just joo, helposti ja helposti, älä nyt vaan omaan täydellisyyteesi tukehdu.

Vierailija
28/33 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää itsetehdyiltä. Jos noi ois ammattilaisen tekemiä ni kyl hävettäis. Ilma puuttuu kokonaan. Näyttää lässähtäneiltä itsetehdyiltä mutta hyviltä :) nam.

Vierailija
29/33 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:42"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:40"]

[/quote]

Just joo, helposti ja helposti, älä nyt vaan omaan täydellisyyteesi tukehdu.

[/quote]

Ai että joillakin ottaa koville, että osa osaa leipoa :D

Vierailija
30/33 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetehdyiltä kyllä näyttää.

Vierailija
31/33 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:18"]

Kuten kutonen jo totesikin, noi on paistopisteeltä tai konditoriosta haettu. Ei todellakaan itse tehtyjä!

[/quote]

Kukaan kondiittori ei kehtais tuollaisia myydä. Nuo pulla, joihin kuva on tarkennettu on hyvännäköisiä mutta katsokaapa noita takimmaisia: hirveet etanansilmät puskee tuolta ulos.

Vierailija
32/33 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisia korvapuusteja. Tuoltahan ne näyttää kun tekee, ei tartte olla kummoinen jauhopeukalo. :) 

Vierailija
33/33 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahha mä luulin että oikeesti olis vaikee sanoo onko itetehtyjä mutta onhan noi nyt ihan selvästi ite väännettyjä :D toi saumakin töröttää tossa pullan päällä, ei todellakaan saa tollasis konditoriasta,(ellei joku kesä-esa oo leiponu) tai pakastealtaasta. Herranjumala mikä tää juttu on että kaikki bloggaajien jutut tuomitaan heti huijaamiseks ym. Hankkikaa elämä pliis.

Ps teen ite kauniimpia korvapuusteja vaikka ookaan ammattilainen..