Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Että vihaan koiria!

Vierailija
17.02.2015 |

Päivät ne rakit haukkuu ja ulvoo, ei saa yötyöläinen nukkua. Kun lähtee lenkille pitää väistellä koiranjätöksiä. Eikö teidän koiranomistajien päässä liiku yhtään mitään? Koiranpito pitäisi ehdottomasti olla luvanvaraista ja vain jonkun "mihin saa paskattaa koiran"- kurssin käyneille! Ja kyllä, vihaan myös näiden elukoiden omistajia.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on selvä provo tai sitten kyseessä on typerä muslimi.

Vierailija
22/35 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 17:51"]Ota koira itselles, niin verenpaineesi laskee ja otsasuonesi palaa normaaliksi.
[/quote]

En todellakaan. Ne myös haisee ja karvastaa, ei ole siistin ihmisen homma ollenkaan.
[/quote]Kaikki rodut eivät haise tai karvasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonpa vaan, että itse omistan kolme koiraa, ja kaikki nin ihania. Ja sinä aloittaja: Et varmaan tiennyt, mutta on olemassa koiria, joista ei lähde niin paljon karvaa, ja jotka ovat allergikollekin sopivia. Esimerkiksi Cotton de tulear, lagotto romagnolo. Ja minun koirat eivät ulvo/hauku TURHAAN, vaan olen opettanut koirani tottelemaan minua, jos sanon "Milo EI hauku!" Milo lopettaa heti. Ja jos koirat sun mielestä haisee, niin oot väärässä. Ainakin suurin osa koiranomistajista PESEE koiransa! Ja ne jätökset: tiedän, että jotkut koiranomistajat eivät kerää koiransa jätöksiä, vaan jättää ne tienvarteen. Se on tosi inhottavaa, tiedän jo. Itse siis kerään, ja onneksi suurin osa kerääkin. Täällä Jämsässä kyllä onneksi suurin osa omistajista kerää, ainakin mitä olen itse nähnyt.             Niin, toivottavasti ymmärsit, ja suosittelen minäkin; Ota koira, esim. viikoksi hoitoon, (suosittelen cotton de tulearia; ei karvaa, ja muutenkin pieni ja tottelevainen rotu) ja katsele sen touhuja, leiki sen kanssa, tee pitkiä lenkkejä, yms kivaa, JA HUOMAA KUINKA IHANIA JA SÖPÖJÄ OTUKSIA NÄMÄ SYDÄMENVALLOITTAJA-KOIRAT OVAT!!!! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Vierailija
24/35 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira pois tuollaiselta ihmiseltä! 

Vierailija
25/35 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia koirat haisee niin kuvottavilta kun ne on ollu ulkona? En siis tarkota että viikko tolkulla ollu ulkona, vaan käyny ulkona.

Vierailija
26/35 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vihaa koiria, jotkut lapsia, jotkut kissoja, jotkut kaikkia ihmisiä ja eläimiä. Kuitenkin kaikkia tästä maailmasta löytyy.

Ongelma olet sinä itse. Muut eivät elä sinun mielihalujesi mukaan, voit vaikuttaa omiin päätöksiisi mutta on naurettavaa kuvitella, että maailma pyörii sinun napasi ympärillä.

Koiraihmiset ovat tutkitusti onnellisempia, sinä olet elävä todiste siitä ;)

Vierailija
27/35 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat ja ihmiset ovat olleet jo niin kauan tekemisissä toistensa kanssa, että se on vaikuttanut aivojemme välittäjäaineisiin.

Ihmisen nähdessä koiran, aivot alkavat erittää oksitosiinia. Vauvapalstalaiset varmaankin tietävät, että oksitosiini on myös vauvan ja äidin suhteeseen vaikuttava aine.

Silloin kun ihminen silittää koiraa, sekä koiran että ihmisen aivot erittävät oksitosiinia.

Muiden eläinten kanssa tätä ilmiötä ei tapahdu.

Vierailija
28/35 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä voitais sakottaa kadulle paskantavia. Joku yksityinen firma vahtimaan puskiin. Sakko niin suureksi, että toiminta kannattaa. Tietty vinkkipuhelin, mihin kyllästyneet naapurikyttääjät vois ilmoittaa murremarrejen kakkarusajat ja paikat. Vihaan koiranpaskaa! Terv. Koiranomistaja. Ps. Kannattaa opettaa koira pysymään pois makkarista.

Vierailija
29/35 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiria vihaavat on pikkumaisia. Jos ei viattomat eläimet sovi sydämmeen niin pieni on sydän ihmisellä

Vierailija
30/35 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vihaan koiria, mutta kissoja rakastan :3

Vierailija
31/35 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 17:53"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 17:51"]Ota koira itselles, niin verenpaineesi laskee ja otsasuonesi palaa normaaliksi. [/quote] En todellakaan. Ne myös haisee ja karvastaa, ei ole siistin ihmisen homma ollenkaan.

[/quote]

Suusi sietäisi pestä saippualla. Ei ole siistin ihmisen puhetta nähnytkään palstalle suoltamasi teksti. Muuta Mekkaan jollet lähimmäistesi lemmikkejä kestä.

Vierailija
32/35 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:43"]Mun mielestä voitais sakottaa kadulle paskantavia. Joku yksityinen firma vahtimaan puskiin. Sakko niin suureksi, että toiminta kannattaa. Tietty vinkkipuhelin, mihin kyllästyneet naapurikyttääjät vois ilmoittaa murremarrejen kakkarusajat ja paikat. Vihaan koiranpaskaa! Terv. Koiranomistaja. Ps. Kannattaa opettaa koira pysymään pois makkarista.
[/quote]

samat tyypit vois sakottaa myös roskaajia ja kadulle lasipullojen rikkojia. Isompi lääkärilasku niistä lasinsiruista tulee mitä koirankakasta. Kakka maatuukin nopeammin.

Vierailija
33/35 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koira ei osaa haukkua ja kakkaa vain ojaan/metsään. Mikä siinä on niin vihattavaa?

Vierailija
34/35 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 17:54"]Karvastaa?
[/quote]

Niin. Pudottaa niitä karvatuppojaan. Eivätkö koirien omistajat huomaa elukoistaan lähtevää karvaa?
[/quote]
Karvastaa paremminkin tarkoittaa karvojen keräämistä. Samalla logiikalla kuin
Sienestää= kerätä sieniä
Marjastaa= kerätä marjoja

Vierailija
35/35 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haters gonna hate:)