Että vihaan koiria!
Päivät ne rakit haukkuu ja ulvoo, ei saa yötyöläinen nukkua. Kun lähtee lenkille pitää väistellä koiranjätöksiä. Eikö teidän koiranomistajien päässä liiku yhtään mitään? Koiranpito pitäisi ehdottomasti olla luvanvaraista ja vain jonkun "mihin saa paskattaa koiran"- kurssin käyneille! Ja kyllä, vihaan myös näiden elukoiden omistajia.
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 17:51"]Ota koira itselles, niin verenpaineesi laskee ja otsasuonesi palaa normaaliksi.
[/quote]
En todellakaan. Ne myös haisee ja karvastaa, ei ole siistin ihmisen homma ollenkaan.
[/quote]Kaikki rodut eivät haise tai karvasta.
Sanonpa vaan, että itse omistan kolme koiraa, ja kaikki nin ihania. Ja sinä aloittaja: Et varmaan tiennyt, mutta on olemassa koiria, joista ei lähde niin paljon karvaa, ja jotka ovat allergikollekin sopivia. Esimerkiksi Cotton de tulear, lagotto romagnolo. Ja minun koirat eivät ulvo/hauku TURHAAN, vaan olen opettanut koirani tottelemaan minua, jos sanon "Milo EI hauku!" Milo lopettaa heti. Ja jos koirat sun mielestä haisee, niin oot väärässä. Ainakin suurin osa koiranomistajista PESEE koiransa! Ja ne jätökset: tiedän, että jotkut koiranomistajat eivät kerää koiransa jätöksiä, vaan jättää ne tienvarteen. Se on tosi inhottavaa, tiedän jo. Itse siis kerään, ja onneksi suurin osa kerääkin. Täällä Jämsässä kyllä onneksi suurin osa omistajista kerää, ainakin mitä olen itse nähnyt. Niin, toivottavasti ymmärsit, ja suosittelen minäkin; Ota koira, esim. viikoksi hoitoon, (suosittelen cotton de tulearia; ei karvaa, ja muutenkin pieni ja tottelevainen rotu) ja katsele sen touhuja, leiki sen kanssa, tee pitkiä lenkkejä, yms kivaa, JA HUOMAA KUINKA IHANIA JA SÖPÖJÄ OTUKSIA NÄMÄ SYDÄMENVALLOITTAJA-KOIRAT OVAT!!!! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Koira pois tuollaiselta ihmiseltä!
Minkä takia koirat haisee niin kuvottavilta kun ne on ollu ulkona? En siis tarkota että viikko tolkulla ollu ulkona, vaan käyny ulkona.
Jotkut vihaa koiria, jotkut lapsia, jotkut kissoja, jotkut kaikkia ihmisiä ja eläimiä. Kuitenkin kaikkia tästä maailmasta löytyy.
Ongelma olet sinä itse. Muut eivät elä sinun mielihalujesi mukaan, voit vaikuttaa omiin päätöksiisi mutta on naurettavaa kuvitella, että maailma pyörii sinun napasi ympärillä.
Koiraihmiset ovat tutkitusti onnellisempia, sinä olet elävä todiste siitä ;)
Koirat ja ihmiset ovat olleet jo niin kauan tekemisissä toistensa kanssa, että se on vaikuttanut aivojemme välittäjäaineisiin.
Ihmisen nähdessä koiran, aivot alkavat erittää oksitosiinia. Vauvapalstalaiset varmaankin tietävät, että oksitosiini on myös vauvan ja äidin suhteeseen vaikuttava aine.
Silloin kun ihminen silittää koiraa, sekä koiran että ihmisen aivot erittävät oksitosiinia.
Muiden eläinten kanssa tätä ilmiötä ei tapahdu.
Mun mielestä voitais sakottaa kadulle paskantavia. Joku yksityinen firma vahtimaan puskiin. Sakko niin suureksi, että toiminta kannattaa. Tietty vinkkipuhelin, mihin kyllästyneet naapurikyttääjät vois ilmoittaa murremarrejen kakkarusajat ja paikat. Vihaan koiranpaskaa! Terv. Koiranomistaja. Ps. Kannattaa opettaa koira pysymään pois makkarista.
Koiria vihaavat on pikkumaisia. Jos ei viattomat eläimet sovi sydämmeen niin pieni on sydän ihmisellä
Minäkin vihaan koiria, mutta kissoja rakastan :3
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 17:53"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 17:51"]Ota koira itselles, niin verenpaineesi laskee ja otsasuonesi palaa normaaliksi. [/quote] En todellakaan. Ne myös haisee ja karvastaa, ei ole siistin ihmisen homma ollenkaan.
[/quote]
Suusi sietäisi pestä saippualla. Ei ole siistin ihmisen puhetta nähnytkään palstalle suoltamasi teksti. Muuta Mekkaan jollet lähimmäistesi lemmikkejä kestä.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:43"]Mun mielestä voitais sakottaa kadulle paskantavia. Joku yksityinen firma vahtimaan puskiin. Sakko niin suureksi, että toiminta kannattaa. Tietty vinkkipuhelin, mihin kyllästyneet naapurikyttääjät vois ilmoittaa murremarrejen kakkarusajat ja paikat. Vihaan koiranpaskaa! Terv. Koiranomistaja. Ps. Kannattaa opettaa koira pysymään pois makkarista.
[/quote]
samat tyypit vois sakottaa myös roskaajia ja kadulle lasipullojen rikkojia. Isompi lääkärilasku niistä lasinsiruista tulee mitä koirankakasta. Kakka maatuukin nopeammin.
Mun koira ei osaa haukkua ja kakkaa vain ojaan/metsään. Mikä siinä on niin vihattavaa?
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 17:54"]Karvastaa?
[/quote]
Niin. Pudottaa niitä karvatuppojaan. Eivätkö koirien omistajat huomaa elukoistaan lähtevää karvaa?
[/quote]
Karvastaa paremminkin tarkoittaa karvojen keräämistä. Samalla logiikalla kuin
Sienestää= kerätä sieniä
Marjastaa= kerätä marjoja
Aloitus on selvä provo tai sitten kyseessä on typerä muslimi.