Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinien äidillä vauvakuume, olenko sekaisin?

Vierailija
17.02.2015 |

Kertokaas nyt onko näissä tuntemuksissa mitään järkeä? Minulla on 15 ja 13 vuotiaat lapset ja nyt on iskenyt vauvakuume. Nykyisen mieheni kanssa olen ollut yhdessä kolme vuotta, hänellä ei ole omia lapsia.
Oletko ollut vastaavassa tilanteessa ja miten siitä selvisit? Saitko vielä vauvan vai teitkö päätöksen että ei enää vauvoja?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti nyt niistä vapaista vuosistas mitä täällä parikymppiset äidit aina hohkaa, että kun on 40v on jo vapaa lapsista ja saa matkustella jne... harvalla se tilanne vaan niin menee vaan tuntuu että sitten nelikybäsenä väännetään uutta mukulaa nyxän kanssa kun se perhe-elämä ei kestänytkään sen teini-iän seurustelukumppanin kanssa vaikka niin kovasti luultiin :D

Vierailija
2/62 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sekaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormoonit vaan sattuu hyrräämään nyt :D

Vierailija
4/62 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole sekaisin. Nythän saisit taas nauttia vauvasta rauhassa kun lapset jo teinejä. :)

Vierailija
5/62 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 ja 3 v lapsien isänä totean että olet sekaisin. Kovasti odotan että tuo 3 v saa järkeä päähänsä ja muuttuu helpommaksi.

Vierailija
6/62 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole sekaisin, ihan normaalia tuo on. Mistäs luulet, että ne iltatähdet muuten tulis, jos ei kuvailemiesi tunteiden tuotoksina :)  Elät nyt uutta elämänvaihetta, jossa olet huomannut pienten kullanmurujesi kasvaneen isoksi (vihdoinkin!) ja yhtäkkiä huomaatkin kaipaavasi taas vauvantuoksua ja niitä taaperoita! Siis niin tiedän mistä puhut! :D Itselle tuli viime vuonna samat fiilikset, kun lapset olivat saman ikäisiä kuin omasi. Aika kun kultaa muistot.

En enää voisikaan saada lapsia, joten pakko vaan oli päästä yli vauvakuumeesta. Pikku hiljaa se helpotti, kun päätin nauttia nykyisestä vaiheesta, eli etsin ilonaiheita sen hetkisestä elämäntilanteesta: saa nukkua yöt läpeensä ja vihdoinkin pitkään, lasten kanssa on kiva ja helppo touhuta kaikenlaista ja vaikka reissata, lisääntyneestä yhteisestä ajasta miehen kanssa. Yritän nyt nauttia siitä, että vielä saat muutaman vuoden pitää lapset kotona kanssasi, ennen kuin lentävät kokonaan pesästä pois.

Vierailija
7/62 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 14v ja 13v ja 10v uuden miehen kanssa yhteiseloa ja nyt hänen kanssaan vauva. Ihanaa on. Täydellistä elämää :)

Vierailija
8/62 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Lisääkin luen mielelläni. ps. olen 35v eli en niiiiiin vanha vielä ;)  AP

Vierailija
9/62 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja mietteitä ollut... Olen 31 ja mulla 11v lapset. Nykyisen miehen kanssa 9v asuttu yhdessä ja hän kovasti haluaisi lapsen. En ole ihan heltynyt. Arvostan ehkä kuitenkin liikaa kahdenkeskistä aikaa, rauhallisia aamuja sekä pitkiä iltoja. Muutaman vuoden kuluttua voimme reissatakin kahdestaan. Tämä kaikki on meille uutta. Taaperovuosina alkanut suhteemme on ensimmäiset vuotensa mennyt lasten ehdoilla.

Vierailija
10/62 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli 11v tytär sekä miehellä myös koulu ikäisiä lapsia. Yhteisen myös saimme ja nyt nuorin on koko perheen silmäterä ja ihanuus,toinen yhteinen olisi vielä toiveissa mutta ei vielä ainakaan vuoteen. Ikää nyt minulla 33v joten ikä ei ole vielä esteenä.

Vierailija
11/62 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa riskit! Kaikki voi muuttua ekassa ultrassa! Mitä enempi ikää niin riskit kasvavat. Ihanahan Se Iltatähti on mutta entäs jos Se elämä sitten muuttuu jos onkin joku vakava poikkeama. Tätä ei vaan ajatella, tai ajatellaan että ei Se omalle kohdalle osu. Harkitkaa harkitkaa!!

Vierailija
12/62 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 19:16"]Muistakaa riskit! Kaikki voi muuttua ekassa ultrassa! Mitä enempi ikää niin riskit kasvavat. Ihanahan Se Iltatähti on mutta entäs jos Se elämä sitten muuttuu jos onkin joku vakava poikkeama. Tätä ei vaan ajatella, tai ajatellaan että ei Se omalle kohdalle osu. Harkitkaa harkitkaa!!
[/quote]

Voi huhhuh.

Vierailija
13/62 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoi, se pieni toisi niin paljon iloa ja rakkautta lisaa elämäänne <3 

Mun rehellinen mielipiteeni on, että teinille on varsinainen onnenpotku saada pikkusisarus!

t. Tämän kokenut

Vierailija
14/62 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 13- ja 14-vuotiaat lapset. Aikanaan kolmatta yritettiin, mutta kun ei onnistunut, niin siihen se sitten jäi.

Kunnes yllättäen viime kesäloman jälkeen paluu arkeen tuntui kamalan raskaalta, aamuisin en meinannut päästä sängystä ylös ja yököttikin niin kamalasti kaikki.

No, vauvahan se meille on tulossa. Tänään raskausviikkoja on koossa 33, joten loppusuoralla ollaan. Yllätyksestä huolimatta tuntuu aivan ihanalta ja kyllä meillä ihan koko perhe odottaa tulokasta tosi innolla.

Vierailija
15/62 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiiiii.....nyt te lisäätte mun vauvakuumetta entisestään :) <3 AP

Vierailija
16/62 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no hyvinhän sä vielä ehdit yhden pikkuisen hankkia ;)

Vierailija
17/62 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP nostaa ketjua ja toivoo lisää kommentteja ja kokemuksia :)

Vierailija
18/62 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 37v ja kuumeilen kolmatta. Lapset "jo" 9 ja 11v...olisi ihana olla vauvan kanssa kotona. 

Vierailija
19/62 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 17:52"]Samoja mietteitä ollut... Olen 31 ja mulla 11v lapset. Nykyisen miehen kanssa 9v asuttu yhdessä ja hän kovasti haluaisi lapsen. En ole ihan heltynyt. Arvostan ehkä kuitenkin liikaa kahdenkeskistä aikaa, rauhallisia aamuja sekä pitkiä iltoja. Muutaman vuoden kuluttua voimme reissatakin kahdestaan. Tämä kaikki on meille uutta. Taaperovuosina alkanut suhteemme on ensimmäiset vuotensa mennyt lasten ehdoilla.
[/quote]Eli teidän elämä on mennyt koko ajan SINUN lasten ehdoilla ja SINÄ arvostat vapaa-aikaa ja SINÄ et ole heltynyt? Jos mies jatkaa kanssasi hän jää lapsettomaksi vain koska SINÄ, sinä ja sinä. Sääliksi käy miestä.

Vierailija
20/62 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi enää vauvoja tuossa tilanteessa kun olen vihdoin saanut omat lapset isoiksi ja vapaus alkaa häämöttää. Enkä varsinkaan uudelle miehelle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi