Oletteko koskaan todistaneet sitä kun kaksi naista käy kamppailua, jossa panoksena erittäin rikas ja korkeastatuksinen mies?
Minä nimittäin olen, ja se on kuin jostakin luontodokkarista kissapetojen taistelua seuraisi.
Nainen muuttuu täysin häikäilemättömäksi silloin kun on mahdollisuus tuollaiseen halutuimpaan miestyyppiin
Kommentit (24)
En ole. Mutta mietin noiden miesten vaimoja, kun mies pettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kullankaivaja ei pysähdy mihinkään saadakseen miehen kiinni. Kysy Beatriz Grimaldilta, joka on ammattimainen kullankaivaja ja metsästää suomalaisia miehiä.
Taas tämän sekopään mielikuvitustarinoita.
Miksi kutsut henkilöä hulluksi? Näin on käynyt Tampereella arkkitehdin kanssa, joka myi perheen talon maksaakseen naisen. Se on hyvin tunnettu.
Oletko itse se jätetty vaimo? Ja mustamaalaat ihmisiä ympäri nettiä? En ihmettele että ukkosi lähti.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko sitä Belorfin ja Aitolehden matsia?
Samaa mietin. Ulkomailta olen brittilööpistä lukenut kermakakun heittämisestä it-tytön eli kuuman misun päälle klubia lähestyessään tms. Kilpailua, vaikken muista oliko miehestä. Meikit ja asu tärvääntyivät.
Omassa tuttavapiirissäni en muista keidenkään kilpailleen miehistä. Omissa tupareissani nuorena ystäväni yritti pokata miesystävääni, kun kerrankin pääsi juttelemaan kunnon miehelle. Emme sentään olleet muuttaneet yhteen, mutta kaverilla oli aiemminkin ollut varattu mies kierroksessa. Kyseinen mies ei ollut ollut luotettava tai ei kohdellut hyvin, joten ystävä ilmeisesti järkeili, että pitää pokata kunnollisempi. Ei onnistunut.
No mieleen tuli vain Jenfifer Aniston/Brad Pitt/Angelina Jolie.