Lue keskustelun säännöt.
1v meni hoitoon: kaveri haukkui pystyyn.
13.08.2008 |
Hän kuulema kyllä järjestää asiat niin, että voi olla lasten kanssa kotona siihen asti kun ovat 3v. Kun päivähoito on lapsille haitallista, suorastaan hidastaa kehitystä ja aiheuttaa turvattomuutta.
Mutta mulla on tilanne, että on tutkinto kesken ja se on saatava loppuun nyt tai ei voi enää tehdä, ja töitä on pakko tehdä tai emme saa asuntolainan lyhennyksiä maksettua... olisiko siis oikeasti paremåpi, että äiti jää ilman koulutusta ja mahdollista parempipalkkaista työtä ja pankki vie lapsen kodin???
Tuli tosi syyllinen olo ja harmittaa.
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No mun mielestä sun kannattaa sanoa kaverille että pahoitit mielesi.. Se ei ehkä edes tajunnut että loukkaannuit. Itsellä 2 pientä lasta laitettu hoitoon ja olin tooooosi arka asian suhteen ekan vuoden. Vaikka lapsilla oli hyvä olla hoidossa niin jatkuva epäily kalvoi.
Odotan kolmatta lasta ja ihan oikeesti ETOO kun toiset laukoo "totuuksia" että vähemmälläkin pärjää.. :(
Meillä menee talovuokraan päälle tonni kuukausittain, opintolainaa, autolainaa sun muuta roskatyhjennystä, sähköt, vedet, vakuutukset, ruuat, vaatteet, kiinteistöverot plaa, plaa vie aika paljon ihan vaikka oltais molemmat vanhemmat töissä. Kun jään pois töistä säästyy sentään hoitomaksut plus 200 egee kuussa bensaa. :D
Musta on ihan saatanan TYHMÄÄ että joku vuokralla elävä tulee vittuileen jos saa tukia ja sossusta pummaa rahaa. Ja sanoo että "elintaso on mihin tottuu"! Mää kuule LUULEN että tollasilla vittuilijoilla on isompi telkkari ja lomamatkoja enempi verrattuna mun 0 lentomatkaan... Meillä on ihan perustalo, ei mennä ja tulla miten sattuu. Jos vähän elvistelee niin saa elää kituuttaa että saa talouden taas kuriin.
Mutta hei: jos sulla on tosi kaveri niin sano sille että sua harmittaa. Luulis että tajuaa.
Virtuaalihalaus täältä hormoonien seasta!