Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä fleshlight tuntuu verrattuna oikeaan?

Vierailija
16.02.2015 |

Onko huonompi/parempi? Miksi?

kysyy nainen

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itselleni fleshlightin, kyrpäni on kuitenkin ilmeisesti liian suuri koska lelu meni rikki :(

Tänään menen ostamaan uudenn.

Vierailija
42/44 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuosien saatossa ostellut silloin tällöin joitakin välineitä, en tosin vielä flesua. Minulla käy ainakin niitten kanssa niin, että kiihotus on vallan hirmuinen muutamalla ensimmäisellä kerralla, ja orgut myös ihan tajuttoman voimakkaita, mutta kiinnostus ja kiihotus laimenee varsin nopeasti. Viimeistään kymmenen kerran jälkeen ovat jo lentäneet roskiin. Joskus sinkkuaikana ostin jopa ns pumpattavan barbaran, se oli kyllä jo aika pervoa. Se puhkesi lopulta kesken aktin..... Viimeisin tekopimppa jäi työreissulla hotellin roskikseen spermaisena. Vähän kuumotteli, koska siivoojahan sen sieltä tietysti näki, mutta paskat siitä toisaalta koska hotellisiivoojat varmaankin näkevät kaikenlaisia pervoilun jälkiä. Flesu pitää vielä joskus ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuntuu todella aidolle, mutta tiukkuus on aivan eri luokkaa. Jos nyt muistelee, niin sellaiselta se nuori pillu tuntui. Mulla on sellaisessa paikassa säilössä, että on tosi lämmin aina, kun ottaa käyttöön. Parhaalta tuntuu juurikin siten, että on jossain patjojen välissä, että saat "nussia" sitä. Toki myös jos vaimo sillä antaa kyytiä. Aidoimman tuntuman saan itse ihan syljellä. Riittää ainakin itselle hyvin, koska ei sitä kauaa kestä laukeamatta. Orgasmit on aivan helvetin hyviä ja pitkäkestoisia. Ehkä parhaat kyydit flesulla saanut siten, että ns takaapäin panin sitä ja vaimo hieroi ja nuoleskeli kasseja samalla altapäin, välillä otti kesken kaiken suuhun. Ainoa kerta, kun olen saanut jonkinlaisen tupla orgasmin. Lauetessani vedin kalun ulos ja tulin vaimon rinnoille, työnsin kalun takasin flesuun ja tadaa! Silmissä sumeni ja kalu sykki lisää spermaa flesun sisuksiin.

Vierailija
44/44 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia, kiitos.