Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä fleshlight tuntuu verrattuna oikeaan?

Vierailija
16.02.2015 |

Onko huonompi/parempi? Miksi?

kysyy nainen

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin moisen, mutta en voinut kayttaa kun oli liian pieni.
18cm ja 5.4cm
Kelle naita tekovittuja oikein tehdaan.
Tuossa 0n0.5cm reika ja kait se on kiva jos puristaa mukavasti mutta lian neitsyt mulle.

Vierailija
22/44 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 14:59"]

18cm ja 5.4cm
Tuossa 0n0.5cm reika ja kait se on kiva jos puristaa mukavasti mutta lian neitsyt mulle.

[/quote]

Mulla on melkein samat mitat ja kyllä se minun mielestäni on ihan hyvä vehje. Venyyhän se eikä purista liikaa. Riippuu kai hiukan mallistakin, niitä kun on kovin monta erilasta kuviota. Itselläni on wonder wave ja Crystal ja varsinkin tämä "teknisemmin" kuvioitu Crystal antaa sellaisia tuntemuksia mitä elävä pillu ei anna. Mutta mielummin nautiskelen naisen kanssa. Sen lisäksi, että seksi on muutakin kun sisään-ulos liike niin myös fyysisesti naisen vartalossa on muutakin kuin reikä. Fleshlightissä ei ole pehmoista peppua.

Minä olen käyttänyt tekopillua koko suhteemme ajan ihan avoimesti enkä suostu häpeilemään sitä. Jos ei rakastella, minä leikin itsekseni enkä tarvitse siihen vaimon lupaa. Ei ole vielä lähtenyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä hankittiin ensin vuosikausia vain naisten seksileluja, siis kaikenlaisia dildoja ja vibroja yms. Molemmat ollaan nautittu niillä leikkimisestä ja sitten jossain vaiheessa tuli puheeksi miesten lelut. Jostain kumman syystä niiden käyttöä on aina vähän häpeilty ja naureskeltu. Rakas vaimoni sitten veti hatusta että nyt hommataan sinullekin jotain leluja. Tilaukseen siis flrsu ja eturauhasvibraattori! Suoraansanoen vähän hävetti mutta vaimo sanoi että kokeile ja testaa vaikka yksin ensin. Molemmat olivat niin mukavia vempaimia että olin jäädä koukkuun niiden käytössä! Tajusin sen onneksi itsekin ja nykyään käytämme niitä vain ja ainoastaan yhdessä. Vaimo tykkää välillä vaan katsella ja sormettaa itseään kun katselee minun touhujani joskus taas olen passiivinen ja annan hänen hoitaa minulle orgasmi lelujen avulla. Todellisia seksielämän piristeitä siis!

Vierailija
24/44 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 14:59"]

18cm ja 5.4cm

Onneksi ongelmasi koskettaa vain alle prosenttia miehistä. Tutkimuksen mukaan 99%:lla  miehistä kulli on pienempi kuin 17 senttiä.

http://www.vauva.fi/keskustelu/4456529/ketju/mista_av_mammat_ovat_saaneet_paahansa_etta_normaali_penis_on_18_20cm_pitka/viesti/18#18

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 12:52"]

http://www.vauva.fi/keskustelu/3910108/ketju/naiset_kuinka_yleisia_isot_penikset_todellisuudessa_ovat/sivu/6

http://www.vauva.fi/keskustelu/3910108/ketju/naiset_kuinka_yleisia_isot_penikset_todellisuudessa_ovat/viesti/126#126

[quote author="Max Pp" time="29.04.2015 klo 01:08"]

Tästä oli vähän aikaa sitten keskustelu palstalla mutta se on jo lukittu.

http://www.vauva.fi/keskustelu/1320229/ketju/yli_16_cm_penis__harvinainen

http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2011012513068398_lz.shtml

Yli 16-senttinen on harvinainen

Vain prosentilla se oli pitempi kuin 16 senttiä. Tutkimuksessa oli mukana noin tuhat miestä ja mittauksen suoritti tutkija, ei mies itse.

Nyt kun tämä on käsitelty niin palataan provoilusta takaisin asiaan. Pitkäkullisen kannattaa kokeilla flesukan Lotus - inserttiä, joka siis on tarkoitettu yli 17 senttisille.

Vierailija
25/44 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flesu on paras. Jos ei fleshlightia ole ikinä pannut niin mä pidän sellasta tyyppiä vähän niinku neitsyenä. 

Vierailija
26/44 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

[/quote]

Nyt kun tämä on käsitelty niin palataan provoilusta takaisin asiaan. Pitkäkullisen kannattaa kokeilla flesukan Lotus - inserttiä, joka siis on tarkoitettu yli 17 senttisille.[/quote]

Mutta mikä fleshlight käy tavallista paksumalla varustetulle miehelle?  ostin jonkin perusmallin miehelleni mutta ei mahtunut paksuudesta...

Vierailija
27/44 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sellaisen pimpin miehelleni, se siis näyttää ihan pimpalta mutta ei tunnu niin hyvältä kun aito, silti mieheni panee sitä aina kun annan luvan, eli kyllä se on ihan hyvä.

mies sitten eräs kerta unohti käytön jälkeen olkkarin pöydälle ja ystäväni ilme oli aikamoinen kun näki, siinä sitten pesin sen keittiössä ja laitoin piiloon, mieheni myös tietää tämän ystäväni nähneesä teko pimpan käytön jäljiltä ja missä sitä piilotan.

Ystäväni on myöhemmin kertonut että heidänkin talouteen on tullut lejuja ja seksi on parantunut. Kaveripiirissäni on kaikilla jotain seksiin liittyviä leluja ja niiden kanssa touhuamista ei enää hävetä kuten oli joskus kauan sitten. Meillä homma toimii hyvin kun olemme sopineet säännöt.

Mieheni ei siis tiedä missä säilytän pimppaa, koska muuten se panisi sitä koko ajan, on nimittäin kokeiltu sitäkin että säilyttää itse, siksipä se pitää paneskelun jälkeen jättää keittiön pöydälle että huomaan napata sen jemmaan.

Vierailija
28/44 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, heh Hyvä mainos. Mokoman tötterön voi viskata energiajätteeseen. Käsi vie voiton ja aito 6-0. Kauppiaalle varmaan hyvä kate.

Vierailija
29/44 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä numero 8, kerro miten käytätte Fleshligtiä yhdessä. Minä ostin myös miehelleni sellaisen lahjaksi ja olen kehottanut käyttämään sitä yksin. Ei kuulemma halua, vaan minun kanssani yhdessä. Minusta se on aika painavakin. Kädet varmasti väsyy, jos runkkaan sillä miestäni. Vai jaksaisinko edes? Antakaa muutkin hyviä vinkkejä yhteiseen leikkiin!

Välill käytetää 69 asennossa sitä.Vaimo pystyy sillon rauhassa keskittyy nautintoo kun nuolen häntä..semmoi esileikiks kiva vaihteluu.M41

Vierailija
30/44 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aitoahan ei voita mikää..mut kyll vaihteluu käteen vetoo.Itse laitan sen sängyn patjojen väliin ni pystyn kuin takaapäin nus.. sitä M41.Joskus kerron vaimolle ett runkkasin tekopillunkaa.

Vierailija
31/44 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut kuin osan kommenteista lukea, mutta oma mielipiteeni on se, että Flesari on vaarallinen. On niin paljon tiukempi kuin normaali vagina, että tuon jälkeen on aika vaikea laueta oikean naisen kanssa. Siksi tein itse tietoisen päätöksen ja lopetin flesarin käytön. 

Vierailija
32/44 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kommentoi että olisi painava ja hankala runkata sillä. Meillä vaimon kanssa on tehty mun hoitaminen flesukalla nimenomaan todella hitaasti liikuttelemalla, koska se flesukan tiukkuus, imu ja kuviointi toimii parhaiten juurikin hitaasti tehdessä. Kun en tee sitä itse, vaan vaimo liikuttelee, sitä ei kovin kauaa kestä, kun kuti irtoaa. Vaimo seurailee tarkasti mun reaktioita ja liikuttelee sen mukaisesti. Lopussa kun tekee pitkiä liikkeitä, se imu voimistuu ja alkaa täristyttämään, kohta meinaakin muljahtaa silmät nurinniskoin, kun orkku on niin raju. Kun hän juuri saatuani tempaisee flesukan irti ja hyppää päälleni nussimaan, ei mene kauaa kun molemmat saa, sen verran on herkkänä omakin vehje ja imun vuoksi turvoksissa.

Vierailija
33/44 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen vempain ei ole muuta kuin täyttä ongelmajätettä. Ei siis ole tätä päivää.

Vierailija
34/44 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pienimunasten muovihärpäke.ei jatkoon miehet jotka moista käyttää.

Vierailija
35/44 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä numero 8, kerro miten käytätte Fleshligtiä yhdessä. Minä ostin myös miehelleni sellaisen lahjaksi ja olen kehottanut käyttämään sitä yksin. Ei kuulemma halua, vaan minun kanssani yhdessä. Minusta se on aika painavakin. Kädet varmasti väsyy, jos runkkaan sillä miestäni. Vai jaksaisinko edes? Antakaa muutkin hyviä vinkkejä yhteiseen leikkiin!

Laita se miehen pyllyyn.

Vierailija
36/44 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fleshlight kokemuksia - http://hespac.com/fleshlight.htm

Vierailija
37/44 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli pienimunasten muovihärpäke.ei jatkoon miehet jotka moista käyttää.

Eikös se teko *enis ole myös muovinen sauva?

Ainiin! Mutta sehän onkin niin ihkua ja modernia, kun lelu on naisen käytössä. Sen sijaa jos miehellä on teko*illu, niin hän on säälittävä pelle, joka ei pääse jatkoon.

Voi näitä kaksois-standardeja...

Vierailija
38/44 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...

Kun flesukka on lämmitetty vedessä...

Pitääkö se aina lämmittää?

Vai onko se käyttökelpoinen huoneenlämpöisenä, mutta lämmitettynä kivemman tuntoinen?

Vierailija
39/44 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käyttökelpoinen huoneenlämpöisenä.

Vierailija
40/44 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fleshlightin vulva, vaikka onkin usein runsaan muotoinen, ei muotoudu koskettelun mukaan kuten oikea naisen sukuelin.

Tämä siis vastauksena ap:n kysymykseen vaikka hän ei itse olekaan enää tässä ketjussa aktiivisena.